abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15274312
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:35 schreef Roi het volgende:
Ik denk het niet, zelfs Fransje Bauer zou door hebben dat het bij 50 andere maar 15¤ ofzo kost
Boxed, ¤ 24.95
pi_15278537
Iemand nog naar die rommelmarkt in amsterdam geweest afgelopen weekend?
Ikzelf niet maar een vriend van me wel,t schijnt dat daar allemaal handelaren waren en dat er voor een normaal prijsje geen spel te vinden was.
Hij heeft wel een amrikaanse super nintendo voor me gevonden voor 5 euro.(dan hoef ik tenminte geen convertor meer te zoeken)
Now you're playing with Power!
pi_15290218
Banjo Kazooie gisteren binnengekregen in goede staat
pi_15290505
Ik heb mijn Officiele Nintendo Gamecube RGB kabel gebruikt om mijn N64 aantesluiten maar ik krijg zwart beeld

Geluid krijg ik wel gewoon maar geen beeld alles staat goed.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

pi_15294105
Geen idee, maar het zal wel normaal wezen. Krijg het zelf ook en een maat van me ook (ook bij de SNES en NES op diezelfde RGB kabel). Beide met een Sony tv.
!
pi_15295280
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:37 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik heb mijn Officiele Nintendo Gamecube RGB kabel gebruikt om mijn N64 aantesluiten maar ik krijg zwart beeld

Geluid krijg ik wel gewoon maar geen beeld alles staat goed.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

N64 heeft geen RGB uitgang.
pi_15295739
Vreemd, voor zowel NES, SNES als N64 zijn RGB kabels te krijgen. Ik krijg wel heel erg donker beeld bij m'n SNES als ik die op de Cube kabel aansluit. Zijn de RGB's voor die oudere systemen er dan voor de show en er alleen maar om dat hij meteen op het goeie kanaal springt ipv dat je er handmatig naar toe moet.
!
pi_15300476
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:24 schreef TAG-Speedy het volgende:
Vreemd, voor zowel NES, SNES als N64 zijn RGB kabels te krijgen. Ik krijg wel heel erg donker beeld bij m'n SNES als ik die op de Cube kabel aansluit. Zijn de RGB's voor die oudere systemen er dan voor de show en er alleen maar om dat hij meteen op het goeie kanaal springt ipv dat je er handmatig naar toe moet.
De nes is geen rgb kabel voor alleen tulp (rood/wit/geel) en RF unit
De Snes heeft tulp,rf en volgens mij ook scart maar geen rgb scart.
De N64 zelfde verhaal als de SNES.

De enige die echt RGB heeft is de gamecube als je de officiele kabel gebruikt, maar die kabel zal wel niet samengaan met de n64 en snes omdat die geen rgb signaal uitgeven.
Met een normale scart kabel krijg je waarschijnlijk wel beeld.

pi_15307934
NES geen RGB kabel voor .... hmmmm, het tegendeel is te bewijzen

Zit zo, de nederlandse, duitse en weet ik wat voor versies kan je idd geen RGB kabel op aansluiten alleen RF en tulpjes, maar een maat van me heeft een NES (frans, maar weet niet of alle franse modellen zo zijn) waar orgineel een RGB uitgang op zit. Heb het nog even bekeken, maar het is een net iets smallere als de uitgang op de SNES/N64/Cube, echter wel met orginele Nintendo RGB kabel. Deze NES mist wel de RF uitgang (tulp heeft tie wel).
Ik had het ook nog nooit gezien, maar het is echt waar (foto's kunnen gemaakt worden voor ongelovige mensen )

Van SNES en N64 ken ik idd ook alleen "nep" (3rd party) kabels, zal dan idd geen echte RGB zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 10-12-2003 18:07]

!
pi_15360170
Whoohoo, ik heb mijn password maar weer eens opgehaald .

Verder eigenlijk niks nieuws te melden. Nog 1 weekje en dan vakantie, dus dan zal het wel weer beter gaan .

zondag 14 december 2003 @ 17:47:06 #211
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15406921
Hoeft nie meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 14-12-2003 18:11]

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_15444483
Vraagje:

Heeft iemand hier weleens zitten knutselen aan zn nintendo 64 joystick?
ik heb een joystick met een perfect stuurknuppeltje alleen het probleem is dat hij niet werkt naar boven/beneden en naar rechts werkt ie perfect maar naar links reageert helemaal niet.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
ik heb hem al opengemaakt en bij die sturrknuppel gekeken alleen kan ik niets vinden.
iemand een oplossing?

pi_15445847
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef -giovanni- het volgende:
Vraagje:

ik heb een joystick met een perfect stuurknuppeltje alleen het probleem is dat hij niet werkt naar boven/beneden en naar rechts werkt ie perfect maar naar links reageert helemaal niet.
ik heb hem al opengemaakt en bij die sturrknuppel gekeken alleen kan ik niets vinden.
iemand een oplossing?

Misschien iets met de sensoren? Ik vind het jammer dat je ze niet kunt repareren.. die pookjes...
pi_15447805
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef -giovanni- het volgende:
Vraagje:

iemand een oplossing?

Pookje swappen met eentje van een werkende controller. Blijft het probleem aanhouden, dan controller vervangen. Anders een nieuw pookje aanschaffen.
pi_15468056
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:00 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Pookje swappen met eentje van een werkende controller. Blijft het probleem aanhouden, dan controller vervangen. Anders een nieuw pookje aanschaffen.

even voor de duidelijkheid, er is niks mis met het pookje.
ik denk dat het probleem hem zit in de chips/connectoren.

ik ben vandaag weer even bezig geweest en heb hem opengeschroefd en weer terug gezet alleen nu reageerd hij helemaal niet meer.
Iemand suggestie's?

pi_15481828
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:46 schreef -giovanni- het volgende:

[..]

ik ben vandaag weer even bezig geweest en heb hem opengeschroefd en weer terug gezet alleen nu reageerd hij helemaal niet meer.
Iemand suggestie's?

pi_15492790
quote:

[..]

Iemand suggestie's?

sorry, maar ik heb iig geen idee... maar dat pookje wil ik eventueel als je de controller nie meer werkend krijgt. Ik heb er nog 3 liggen met een slecht pookje.

Waar en voor hoeveel ken je ze trouwens kope?

pi_15493021
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:26 schreef Aero het volgende:

[..]

sorry, maar ik heb iig geen idee... maar dat pookje wil ik eventueel als je de controller nie meer werkend krijgt. Ik heb er nog 3 liggen met een slecht pookje.

Waar en voor hoeveel ken je ze trouwens kope?

Gameshop Den Haag, www.gameshop.nl, 10 euro ofzo.
pi_15493044
quote:

[..]

Iemand suggestie's?

Bloem geknakt, vuilnisbak. N64 controller werkt serieel. Dus als een ding niet werkt is het vaak dat ene ding. Werkt niets meer, dan is het de controller of kabel.
pi_15493315
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:36 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Gameshop Den Haag, www.gameshop.nl, 10 euro ofzo.

idd, 9,95 euro. Jezus wat duur. gewoon voor een plastic staafje... als Nintendo nou gewoon een fatsoenlijke controller op de markt had gebracht...

Oh well... dan maar 3 controllers voor jan l*l hier hebbe ligge

pi_15494251
quote:

[..]

Iemand suggestie's?

misschien dat dit kapot is?

Zo ja, dan heb ik er nog wel 1 liggen. Hebbie geen 2e controller waarmee je het kan testen?

pi_15494785
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:46 schreef Aero het volgende:

[..]

idd, 9,95 euro. Jezus wat duur. gewoon voor een plastic staafje... als Nintendo nou gewoon een fatsoenlijke controller op de markt had gebracht...

Oh well... dan maar 3 controllers voor jan l*l hier hebbe ligge

Tis niet alleen een plastic staafje. Zit best veel in zo'n pookje. En dat nou bij jou alleen het kommetje en staafje kapot zijn...

* Khadgar is blij met die mooie pookjes.

pi_15499971
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:17 schreef Aero het volgende:

[..]

misschien dat dit kapot is?

[afbeelding]

Zo ja, dan heb ik er nog wel 1 liggen. Hebbie geen 2e controller waarmee je het kan testen?

Tis een 3rd party kweet niet of dat uitmaakt met de bedrading.
Heb nog geen tijd gehad om er uitgebreid naar te kijken maar overmorgen schroef ik even een n64 en die 3rd party controller open.
pi_15500889
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:53 schreef -giovanni- het volgende:

[..]

Tis een 3rd party kweet niet of dat uitmaakt met de bedrading.
Heb nog geen tijd gehad om er uitgebreid naar te kijken maar overmorgen schroef ik even een n64 en die 3rd party controller open.

Ah... ik heb zelf ook een 3rd party en die zit dus vast gesoldeerd aan het deel van de knoppies. Dus niet met een handige connector zoals in mijn plaatje
  vrijdag 26 december 2003 @ 18:58:26 #225
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_15723956
Weet iemand (bijv genie Khadgar ;p) of de stick van een N64 controller te repareren is? En zo ja, hoe?

B.v.d.

Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')