quote:Naar ik aanneem een volgend hoofdstuk in de bende-oorlog die Amsterdam (en omstreken) al een tijdje teistert. Ben benieuwd of het opnieuw bekende penoze betreft.
Twee personen neergeschoten in Amstelveen
Op de Keizer Karelweg in Amstelveen zijn rond 10.40 uur twee personen neergeschoten. De politie heeft de omgeving afgezet.
Twee daders reden op een scooter weg. Ze droegen zwarte helmen en een van hen droeg een groen legerpak, de ander donkere kleding. De schutters reden richting de Amsterdamseweg. De traumahelikopter is onderweg. Meer nieuws volgt.
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1065762927589.htmlVrijdagmorgen rond 10.40 uur zijn twee personen neergeschoten op de Keizer Karelweg in Amstelveen. De slachtoffers zaten in een zwarte Mercedes. In de auto zitten kogelgaten. Er liggen twee witte lakens in de auto.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 10-10-2003 11:32]
quote:Precies... maar weinig mensen die ze missen denk ik...
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Och, zolang ze elkaar afknallen...
als het om criminelen gaat
quote:Idd. Ik vind dat de politie er in dat geval maar niet teveel mensen op moet zetten. Criminele afrekeningen... da's de oplossing voor veel problemen. Men dient de daders dan ook te prijzen voor hun zelfoplossend vermogen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Och, zolang ze elkaar afknallen...
quote:Eigen verantwoordelijkheid noemt men dat tegenwoordig.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:32 schreef Spotmatic het volgende:Men dient de daders dan ook te prijzen voor hun zelfoplossend vermogen.
quote:Een echte stoere vent lost altijd zijn eigen problemen op. Hulde!
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:33 schreef nikk het volgende:[..]
Eigen verantwoordelijkheid noemt men dat tegenwoordig.
quote:Aaaaaaaaargh, je bent me net voor
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:33 schreef Jane het volgende:
Als het maar niks met Mabelgate te maken heeft!
quote:Daar dacht ik ook meteen aan. Kan Peter R. de Vries even een teken van leven geven?
quote:lol
quote:
Mogelijk is een van neergeschoten personen een vrouw. Alles wijst op een afrekening in het criminele circuit.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:43 schreef DaForZz het volgende:
Nog even en Nederland is crimineel vrij
Volgens AT5 is één van de neergeschoten personen (mogelijk) een vrouw.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 10-10-2003 11:46]
quote:Peter R. de Vries en Barbara K.?
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:44 schreef sizzler het volgende:
Van de website:
Mogelijk is een van neergeschoten personen een vrouw. Alles wijst op een afrekening in het criminele circuit.
Dan weten wij genoeg.
quote:Er blijft er altijd eentje over..
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:43 schreef DaForZz het volgende:
Nog even en Nederland is crimineel vrij
Wel leuk hoor, die opgeluchte reacties, maar als er omstanders worden geraakt is het wel een ander verhaal, dus het daadwerkelijk aanmoedigen ervan vind ik weer het andere uiterste.
quote:Mooi. Weten we meteen wie er achter zat en kunnen die ook geliquideerd worden.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:44 schreef Kozzmic het volgende:
Nu.nl meldt dat de daders gearresteerd zouden zijn: http://nu.nl/news.jsp?n=216808&c=13
quote:'t Is inderdaad beroerd dat de gemiddelde boef zo belabberd schiet. Als er een omstander een splinter bij in z'n vinger krijgt is het het al niet waard geweest. Sluit dus volledig aan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:46 schreef Visitor.Q het volgende:[..]
Er blijft er altijd eentje over..
Wel leuk hoor, die opgeluchte reacties, maar als er omstanders worden geraakt is het wel een ander verhaal, dus het daadwerkelijk aanmoedigen ervan vind ik weer het andere uiterste.
Een beetje een Privé- of Story-achtige topic titel dus.
(Al vermoed ik hetzelfde)
quote:Hey!
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Zegt al genoeg over de slachtoffers..
Ik heb ook een zwarte Mercedes hoor!
quote:"Alles wijst erop" volgens AT5. Op nu.nl:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:51 schreef Koos_26 het volgende:
Er staat trouwens nog helemaal nergens dat het om een criminele afrekening gaat.Een beetje een Privé- of Story-achtige topic titel dus.
quote:
De auto waarin de slachtoffers zaten zou over de middenberm op de andere weghelft zijn beland. Rond het middaguur zaten de dodelijke slachtoffers nog in de Mercedes. Volgens getuigen is een van hen een vrouw.
quote:Note the "?" in de titel..
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:51 schreef Koos_26 het volgende:
Er staat trouwens nog helemaal nergens dat het om een criminele afrekening gaat.Een beetje een Privé- of Story-achtige topic titel dus.
quote:
Twee liquidaties in AmstelveenIn Amstelveen zijn vrijdag twee doden gevallen door een schietpartij aan de Keizer Karelweg. De identiteit van de slachtoffers is nog onbekend. Volgens getuigen is een van hen een vrouw.
De twee zaten in een auto en zijn vermoedelijk onder vuur genomen door twee schutters op een scooter. De schietpartij deed zich kort na 10.30 uur voor.
Buurtbewoners hoorden een geweersalvo. De auto waarin de slachtoffers zaten zou daarna over de middenberm op de andere weghelft zijn beland. Rond het middaguur zitten de dodelijke slachtoffers nog in de zwarte Mercedes. De politie heeft een groot gebied afgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |