Maar welke van deze twee heeft nou JOUW voorkeur? M.a.w, als er een voor je deur mocht staan, welke wordt het dan...
Supra mkIV TT
Skyline GTR-34
Poll: Supra mkIV TT of Skyline GTR-34?
ben ik het niet helemaal mee eens...
daarom vote ik ook niet
quote:Ik vind hem juist mooi ..tenminste niet zo'n kermisattractie met een hoop tupperware enzo
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:14 schreef blieblie het volgende:
over een lelijke supra gesproken.
De achterkant van de skyline is niet om aan te zien, met die rare ronde lampen rip-off van ferrari, terwijl de () Supra (
) een eigen stijl achterlichten heeft waarvan voor bijna elk ander merk auto wel een namaak van te krijgen is.
gewoon zooo mooi!
quote:Ik zou hem anders graag in mijn garage hebben staan
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:14 schreef blieblie het volgende:
over een lelijke supra gesproken.
Moet wel zeggen dat ik mooiere heb gezien. Laatst reed er nog eentje op de A1 richting Hilversum. Een mooie donkergrijze, dik gesponsord helaas, zat helemaal onder de stikkers
Maar mag ik vragen wat je wel een mooie Supra vind??? Plaatje misschien?
zoek maar wat uit:
[pics] Algemeen Toyota Supra pics
[PICS] Toyota Supra algemeen 2
mijn favo supra:
quote:Die ene die laatst bij me voor de deur stond
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:00 schreef macCrom het volgende:[..]
Ik zou hem anders graag in mijn garage hebben staan
Moet wel zeggen dat ik mooiere heb gezien. Laatst reed er nog eentje op de A1 richting Hilversum. Een mooie donkergrijze, dik gesponsord helaas, zat helemaal onder de stikkers
Maar mag ik vragen wat je wel een mooie Supra vind??? Plaatje misschien?
quote:ut zijn inderdaad geen ferrari`s maar...
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Geen van beide. Ik vind ze echt niet mooi.
een skyline is zo lomp, lelijk, groot, beestachtig dat ie weer mooi wordt... stem voor de nismo dus
Redelijke pics van Skyline:
Tis eigenlijk kiezen tussen je vader en je moeder
Maar ja, heb toch nog wat meer positieve vooroordelen t.o.v. Toyota, dus heb de Supra gekozen. Vind dit trouwens echt één van de mooiste auto's die er zijn...
* Metalfreak hoopt er ooit eentje voor z'n deur te hebben staan...
Maar @TS: Wat is er mis met een Honda NSX????????????
Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...
Is dit dan ombouw of zo? Want er was toch iets met de motorconstructie waardoor dat niet zou gaan
quote:ja waar normaal de stuurstang zou lopen is nu geen ruimte omdat er een turbo in de weg zit...
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
Wie zei dat er geen linksgestuurde Skyline bestond?Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...
Is dit dan ombouw of zo? Want er was toch iets met de motorconstructie waardoor dat niet zou gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |