Sowieso is er geen sprake van vanzelfsprekendheid of impuls om tijdens dat standje (of welk standje dan ook) heel hard in iemand's keel te stoten en hard aan haar haar te trekken. Althans... niet voor mij in ieder geval.
quote:exact!
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:28 schreef Bombie het volgende:
Wat maakt het uit of een ander vindt of het normaal is of niet?
Als jij het niet niet normaal of prettig vindt en het liever niet wilt, heeft hij zich daar maar aan te houden. Je mag je eigen regels stellen, weet je, en daar heb je verder niet de publieke opinie voor nodig.
wederom offtopic geleuter verwijderd.
Dat heet dominantie en je moet er van houden, alles went 69 is verre van de ideale houding voor zoiets ... ohw ja, alleen aan de haren beetpakken is nog subtiel btw, zoek op kazaa maar eens naar sheila + slaphappy
[sig] ... [/sig]
Is-ie helemaal belazerd!
Als jij het afkeurt dan moet ie daar terstond mee ophouden.
Seks is altijd op een vrijwillige basis, zodra je er een vervelend gevoel bij krijgt moet je het hem gewoon duidelijk maken dat je niet wilt. Wil hij daar niet aan meewerken dan zou ik zeggen dat ie op moet rotten.
quote:als ik jouw was zou ik in zijn dinges bijten, hem voor zn smoel slaan
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:05 schreef ik_moe_plassuh het volgende:
Een paar maanden terug heb ik seks gehad met een man die tijdens standje 69 bijna klaar kwam, zijn penis toen ineens heel diep mijn keel in stootte en daarbij ook nog eens keihard aan mijn (hoofd-)haren trok.
Ik hoor van mensen dat ik dit zou moeten 'slikken', want als een man geil is dan doet hij dat soort dingen.
Ik vind het dus niet normaal. Hoe zien anderen dit?
quote:Gewoon straks je kaken op mekaar, leert 'ie het snel genoeg af.
Ik hoor van mensen dat ik dit zou moeten 'slikken', want als een man geil is dan doet hij dat soort dingen.
Geheel ten overvloede: natuurlijk is dit niet normaal. Duh.
quote:Inderdaad. Volgens mij is 't een vent die ff wil peilen of dit geslikt wordt (pun intended) door meiden.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:18 schreef superbossy het volgende:
Goed onderwerp, alleen een ongeloofwaardige openingspost ...
quote:Komop zeg, half puberend nederland doet aan 69, dat is zo basic.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:35 schreef Diogenes het volgende:
Als je er al een beetje angstig voor bent kun je sowieso beter niet meteen aan een 69 beginnen, denk ik, dat wordt snel een tikkeltje te wild.
quote:Zoals altijd met sex: niets moet en als je iets niet wilt moet je het gewoon niet doen. Als sommige mensen kunnen dingen wel normaal vinden of het wordt als normaal gezien in de maatschappij, hoeft het niet perse zo te zijn dat jij het ook moet doen terwijl je dat niet wilt.
Een paar maanden terug heb ik seks gehad met een man die tijdens standje 69 bijna klaar kwam, zijn penis toen ineens heel diep mijn keel in stootte en daarbij ook nog eens keihard aan mijn (hoofd-)haren trok.
Ik vind het overigens wel erg lekker zo op zijn tijd om lekker vast gepakt te worden flink en dan te "moeten" nemen met pijpen.
Maar nogmaals dit is iets wat alleen mag gebeuren als beide er lol in hebben en zeker niet zo maar even...
Dat is gewoon een boerse brute actie namelijk en dat zou ik niet pikken als ik jou was
quote:Nee, het is een kloon van een altijd al niet zo pijpgrage dame.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:35 schreef Catbert het volgende:[..]
Inderdaad. Volgens mij is 't een vent die ff wil peilen of dit geslikt wordt (pun intended) door meiden.
quote:
Maarre, hij was zeker niet zo goed bezig verder, dat je je daar aan stoorde?
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 10-10-2003 18:48]
Als iemand (half)lang haar heeft dan kan je ook bij de zijkanten naar beneden trekken(niet zo handig), of gewoon een hele flinke pluk boven op het (achter)hoofd vastpakken, desnoods rond je hand wikkelen en dan daaraan trekken(duwen, richting voorhoofd), voel je echt wel op je hoofdhuid...
Je kan dus ook naar voren "trekken" aan het haar, kan erg leuk zijn mits de dame in kwestie dat ok vind
quote:Ik vind het heel normaal.
Lekker toch??
.
quote:ja maar jij kan deepthroaten!
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:33 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind het heel normaal.
Lekker toch??
.
quote:Jij bent goed op de hoogte
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:47 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
ja maar jij kan deepthroaten!
.
quote:Hehe, ik lees mn eigen topics wel goed door hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:14 schreef schatje het volgende:[..]
Jij bent goed op de hoogte
.
.
En om iemand's vraag te beantwoorden: Nee, pijpen is niet mijn favoriete bezigheid, waar ik wilde de meneer in kwestie een plezier doen
quote:Dat deed hij dus
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:51 schreef erodome het volgende:
Wat een gezeik over of dat aan de haren trekken klopt zeg...Als iemand (half)lang haar heeft dan kan je ook bij de zijkanten naar beneden trekken(niet zo handig), of gewoon een hele flinke pluk boven op het (achter)hoofd vastpakken, desnoods rond je hand wikkelen en dan daaraan trekken(duwen, richting voorhoofd), voel je echt wel op je hoofdhuid...
Je kan dus ook naar voren "trekken" aan het haar, kan erg leuk zijn mits de dame in kwestie dat ok vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |