---
Eindelijk is Prutsovic begonnen met een nieuw album.
Het heet [color=red]Duet with the dead[/color]
Album is nog niet af, het kost nogal wat tijd om de artiesten van toen te traceren.
Hier alvast het eerste nummer, Sinatra en Prutsovic
Als iemand een idee heeft voor een duet die niet mag ontbreken op het album, post het maar.
Via Trace a Ghost kan ik altijd proberen diegene te traceren.
---
Prutsovic roeleert zwaar. Boekingen via management.
quote:Het zijn net donken zingende geeks.
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:25 schreef Steve-O het volgende:
Die naam alleen al
Nee, het is bijzonder met die jongen. Hij krijgt aanvragen uit heel het land. Mensen hebben verzoekjes aan hem, terwijl hij heel kieskeurig is met welke liederen hij vertolkt. Interviews geven doet hij nauwelijks terwijl de pers aan zijn voeten ligt.
Pruts0v1c is de belofte voor 2004. Zijn debuut-CD was meteen uitverkocht (had hij zelf gebrand in zijn thuisstudio) en er zijn inmiddels plannen voor een special op Curacao. TV erbij, en de hype doet de rest. Niet dat ie dat nodig heeft natuurlijk, hij is zonder een mediacampagne al razend populair bij de schooljeugd. Er zijn berichten dat Breezah-chicks spontaan hun flessen laten knallen. En niet voor niks.
Het schijnt dat Pandabeerte Bruno in OuweHand zich eindelijk heeft laten voortplanten nadat ze de vertolking 'I did it my way' had laten toezingen, live vanaf het plateau voor de hekken, waarbij uitzinnige fans op afstand gehouden werden.
Wanneer Pruts0v1c gaat touren is niet duidelijk op dit moment. 'Ik wil iedereen bereiken en ik wil al mijn fans bedanken voor de fantastische respons', aldus het Gouden Stem Geluid zelf. Het is bekend dat het ouderlijk huis inmiddels wordt platgelopen en dat bergen bloemen elke dag weer trouw bezorgd worden door de plaatselijke postbodes die de toestroom van geschenken niet meer aankunnen!
Er zijn nog wat problemen met Kazaa. Via die website worden immers illegaal nummers van Pruts0v1c gedownload hetgeen leidt tot slechte kwaliteit MP3's. Dat is erg jammer gewoon. Maar gelukkig weten de echte fans Pruts0v1c op waarde te schatten. Zij laten hem niet in de steek!!
Wat de toekomst gaat brengen is niet zeker. Met Koninginnedag zingt Pruts0v1c in ieder geval op het Leidse Plein te Amsterdam, nabij de Radio-3 Caravaan. Verder zijn er besprekingingen voor Lowlands, Pinkpop en Werchter (B), daar wil hij op zich wel naartoe. Verder heeft hij grasoptredens staan voor Barend en Van Dorp, Barend en Witteman, Barend op Maandag en zingen met Barend. Het is dus even afwachten. De enthousiaste reacties zijn in ieder geval zo overweldigend dat Pruts0v1c overweegt even te gaan genieten van een welverdiende vakantie. Dat vertelde hij in het EO programma 'de verandering' waar hij driemaal te gast was omdat hij driemaal veranderd was in korte tijd.
Voor de fans die willen weten hoe deadjamrapper Pruts0v1c eruit ziet, hier alvast een foto. Uiterst zeldzaam omdat de zanger zich niet graag laat vastleggen op de gevoelige plaat zonder zijn trouwe viervoetercompaan Klara:
Veel plezier alvast, en onder de leukste reacties verloten we vrijkaarten. Er zijn er 2, dus wees snel!!!
Namens het managementteam Fortissino,
ET
quote:Ik ken hem ook
Blijkbaar ben jij de enige Fokker die Prutsovic kent.
Op zich ben ik niet bekend bij het grote publiek.
Ieder soort muziek trekt namelijk een bepaald publiek aan.
Al doe ik het niet om bekend te worden.
Zingen is een passie voor me en als bonus kan ik hulpbehoefende daarmee helpen.
Mijn publiek is meer van het soort dat veel onverwerkt verdriet heeft dat hun favoriete artiest overleden is.
Door vele verzoeken ben ik begonnen met een album "Duet with the dead".
Vele vinden rust als ze horen dat hun favoriete artiest na hun overlijden nog steeds muzikaal actief is.
Ik ben iedere keer weer verbaasd dat mensen helemaal opfleuren !
Dat geeft zeer veel voldoening.
Al kost het me zeer veel energie om mijn geluidskaart aan te sluiten met het hiernamaals en poort Petrus te openen.
Misschien heb jij ook opgekropt en onverwerkt verdriet omtrent een overleden artiest.
Ik wil je graag helpen door een duet met diegene te zingen.
Ik zie je denken : Duet met Frans Bauer.
Dat kan, maar dan moet je eerst zorgen dat ik hem kan vinden via Trace a Ghost.
Ik vind dat Burner2000 geschikt is voor de afhandeling van lastige stalkers, iets waar je ook rekening mee moet houden als de doorbraak definitief een feit is. Uiteraard wel tegen een gepast salaris en een Bentley van de agency. Verder kan het handig zijn dat hij de TV interviews doet als Prutsovic door zijn drukke agenda gehinderd is.
Nog een nieuwtje: Bruno maakt het goed en zijn verzorgers zijn zo dankbaar dat hij als mascotte mag fungeren bij de tournee! Het schijnt dat ie ook kan dansen, maar dan moet de ring weer door z'n neus. Goed nieuws dus!
PS Volgende week komt het eerste fanblad uit, we zijn benieuwd!
quote:ze zijn er weer!
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:06 schreef Keromane69 het volgende:
Beste klant,---
Eindelijk is Prutsovic begonnen met een nieuw album.
Het heet [color=red]Duet with the dead[/color]
Album is nog niet af, het kost nogal wat tijd om de artiesten van toen te traceren.
Hier alvast het eerste nummer, Sinatra en PrutsovicAls iemand een idee heeft voor een duet die niet mag ontbreken op het album, post het maar.
Via Trace a Ghost kan ik altijd proberen diegene te traceren.
---Prutsovic roeleert zwaar. Boekingen via management.
quote:waarom waarom
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:19 schreef mcDavid het volgende:[..]
ze zijn er weer!
![]()
newbies op Fok!
Btw; Vanavond weer een optreden in Almere? Er schijnen al dranghekken te zijn geplaatst.
quote:Voor je het weet sta ik achter je.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:17 schreef Keromane69 het volgende:
[afbeelding]Ik vind dat Burner2000 geschikt is voor de afhandeling van lastige stalkers, iets waar je ook rekening mee moet houden als de doorbraak definitief een feit is.
-knip-
quote:Sta jij links of rechts op de foto?
Op vrijdag 10 oktober 2003 03:57 schreef Keromane69 het volgende:
[afbeelding]
"Op de foto van links naar rechts: Prutsovic staat in het midden, omringd door cardboard afbeeldingen van zijn trouwe fans Stefan (r) en Erwin (l) die hij had ontmoet bij een healingsessie van de Scientology Church in Juli 2002. De Grote Belofte voelt zich namelijk niet zo op z'n gemak met uitzinnige fans in zijn directe nabijheid, vandaar de kartonnen. De foto is gemaakt in de ËHBO eerste hulp post van Ouwehand Dierenpark nadat hij wat onenigheid had gehad met beertje Bruno, zijn oogappeltje. Eigenlijk voelde Prutsovic zich niet zo lekker, maar de fotograaf van Hup Productions was erg duur en de shoots moesten persee gemaakt worden. Intussen is Prutsovic weer geheel hersteld en zal hij weer zorgen voor opgezweepte zalen in het land."
Bron: http://www.Pruts0v1c.com/archives/inlets/pictures/jpg/textfiles/docs/InletMain.ppt
Gelukkig is de kartonnen replica onbeschadigd uit de strijd gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |