quote:Voor zover ik weet was dat al gekraakt... lekker professionele terrorist ben je dus!
Op donderdag 9 oktober 2003 14:05 schreef Alicey het volgende:
Meer informatie wordt uitsluitend gegeven via PGP-encrypted e-mail.
SLOTJE
quote:Graag zou ik weten op welke grond je mij als eerlijke zakenvrouw mij beschuldigt van terrorisme?
Op donderdag 9 oktober 2003 14:08 schreef Wolve000 het volgende:[..]
Voor zover ik weet was dat al gekraakt... lekker professionele terrorist ben je dus!
[Dit bericht is gewijzigd door Warmaster_ op 09-10-2003 14:10]
quote:tegen haar
Op donderdag 9 oktober 2003 14:09 schreef Warmaster_ het volgende:
We moeten wel oppassen wat we tegen hem zeggen... anders blaast ie ons winkelcentrum op !
quote:omdat eerlijke zakenvrouwen geen militaire bommen verkopen ?
Op donderdag 9 oktober 2003 14:09 schreef Alicey het volgende:[..]
Graag zou ik weten op welke grond je mij als eerlijke zakenvrouw mij beschuldigt van terrorisme?
quote:Inderdaad....krijg de tering met je kuttopics
Op donderdag 9 oktober 2003 14:08 schreef gekketurk het volgende:
Alicey alweer jij? met je domme topics die nergens op slaan??SLOTJE
quote:Honkbalknuppels worden ook verkocht door eerlijke zakenvrouwen, dus waarom bommen niet?
Op donderdag 9 oktober 2003 14:10 schreef Warmaster_ het volgende:[..]
omdat eerlijke zakenvrouwen geen militaire bommen verkopen ?
quote:appels, peren...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:11 schreef Alicey het volgende:[..]
Honkbalknuppels worden ook verkocht door eerlijke zakenvrouwen, dus waarom bommen niet?
ik moet het weten dan kan ik verder met de productie van dr strangeloveII (sttarring will schmith en die sukkel die totaal niet grappig is en in zijn coma had mogen blijven)
quote:oke, ik bied een uurtje natura (niet voor die bom... maar ik ben gewoon toe aan sex oke
Op donderdag 9 oktober 2003 14:11 schreef Alicey het volgende:[..]
Honkbalknuppels worden ook verkocht door eerlijke zakenvrouwen, dus waarom bommen niet?
quote:Het is militair-technisch mogelijk om een land plat te bombarderen met honkbalknuppels. Uit kosten-oogpunt is het echter aantrekkelijker te kiezen voor geintegreerde oplossingen zoals een A-bom.
Op donderdag 9 oktober 2003 14:12 schreef Warmaster_ het volgende:
Warmaster vergelijkt Honkbalknuppel met BOM... hmmz ja je hebt gelijk verschil is er niet echt.... dus voortaan gooien we irak plat met honkbalknuppels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |