Ik stel hier een serieuse vraag, m.b.t. computers en doe dat dus in DIG, want anders gooien ze er ook een slotje op! maar ok das nog enigszins te begrijpen.
Maar goed.. Ik stel mijn vraag en krijg een aantal nutteloze antwoorden, zoals hier dat wel vaker gebeurd, maar dat maakt ook niet uit! komt er vervolgens een of andere sukkel die alleen stoer durft te doen als hij achter zijn pc-tje zit en begint zich ermee te bemoeien alsof hij ook maar 1 zin had gelezen waarover het topic gaat! en begint me uit te schelden voor Wigger blablablab
Waarschijnlijk doet hij dat omdat mijn naam iets suggereert! maar jah het trieste van het verhaal is dat er vervolgens zon gast aan komt met een slotje omdat mijn hele topic dus verneukt is door die mongool! en gooit er een slotje op!! Ik wordt echt agressief van zulke gasten die in het dagelijks leven gewoon te bang zijn om hun mening te uiten en vervolgens achter hun computer kruipen om stoer te gaan doen, omdat ze dat missen in het dagelijks leven!!1 flikker op met die lui!!
en ik weet zeker dat de reacties hierop ook weer van een niveau zijn waarvan je denkt:
Met andere woorden; als je wilt fucken, doe dat dan in Onzin voor je Leven maar blijf met je poten van topics af die serieus zijn bedoeld!!
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef Bebop het volgende:
Klaagbaak
quote:amen
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:42 schreef HighLander het volgende:
a) lees da FAQ
b) als het je niet bevalt, hoer dan op
c) you won't be missed
d) het was dan ook een kuttopic
quote:Slotje.
Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |