The Network. Een nieuwe band op Adeline Record, het label van Billy Joe Armstrong van Green Day.
Zoals zoveel bands maakt The Network ook muziek geinspireerd op de jaren 80. Een laagje punk, een laagje new wave een beetje mixen en je hebt Interpol! Uhmz....Hot Hot Heat!....euh, ik bedoel The Network! De cd is in ieder geval erg leuk. Het is allemaal gedaan met een hele dikke knipoog.
Waarschijnlijk is The Network gewoon Green Day onder een andere naam. De stem van de zanger lijkt af en toe verdacht veel op Billy Joe Armstrong. Dat de bandleden maskers dragen, draagt alleen maar bij tot deze vermoedens.
Andere bewijzen: http://www.chartattack.com/damn/2003/10/0308.cfm
Maar waar het uiteindelijk om gaat: het is gewoon een hele leuke cd!
maar neem het niet al te serieus
Hoogtepunten van de cd:
Money Money 2020
Supermodel Robots
Roshambo
Reto
Transistors Gone Wild
Dus pak uw eyeliner uit de kast, smeer wat extra gel in uw haar, geef de spiegel een dikke knip-oog en gooi het plaatje van The Network in uw cd-speler.
of zwengen desgewenst uw favoriete fileshareprogramma aan
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:16 schreef -Wepeel2- het volgende:
Een laagje punk, een laagje new wave een beetje mixen en je hebt Interpol! Uhmz....Hot Hot Heat!....euh, ik bedoel The Network!
Ben benieuwd, wel een mooie actie!
Ik wacht wel gewoon op de nieuwe cd van Greenday
Hier mee info trouwens: http://www.mtv.com/news/articles/14...green_day.jhtml
En als je bij de site van Adeline Records binnenkomt, hoor je automatisch The Network: http://shell7.tdl.com/~amy/1_adeline.html
Straks maar weer es poging wagen. Ben benieuwd iig.
quote:Het voordeel van de huidige muziek die gebaseerd is op de jaren 80, is dat het veel lekkerder geproduceerd is. Een stuk warmer.
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:10 schreef crN het volgende:
Ik vind Money Money 2020 en Supermodel Robots mooie nummers, de rest is me iets te 80's.
Roshambo zou overigens zo een Green Day nummers kunnen zijn, als je de toegevoegde effecten wegdenkt.
En de leden van Green Day hadden al eens maskers gedragen op een VWA award show, oid. Dus dat maakt het alleen maar verdachter.
En die stem maakt het al helemaal verdacht. Die lijkt gewoon veel te veel op Green Day.
En we wisten dat Green Day in de studio bezig was.
En de bandleden worden vaag omschreven.
Ze zijn op het platenlabel van de vrouw van Billie Joe Armstrong.
quote:Joh.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:57 schreef Ixnay het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon Green Day.
quote:Het is echt een ontzettend leuke plaat. Retro is in, maar dit klinkt bij vlagen echt alsof ze de meest lullige invloeden uit de jaren80 gebruikt hebben. Ondertussen zijn het echter wel geweldige liedjes.
Op donderdag 9 oktober 2003 18:23 schreef =HellFire= het volgende:
Hhahaha, supermodel Robots, hoezo Greenday. Wel leuke cd trouwens!
* -Wepeel2- danst nog maar eens mee op Hungry Hungry Models.
quote:Ja dat nummer is geweldig
Op donderdag 9 oktober 2003 19:25 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Het is echt een ontzettend leuke plaat. Retro is in, maar dit klinkt bij vlagen echt alsof ze de meest lullige invloeden uit de jaren80 gebruikt hebben. Ondertussen zijn het echter wel geweldige liedjes.
* -Wepeel2- danst nog maar eens mee op Hungry Hungry Models.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |