abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13715354
A synthesis of pop and sarcastic social commentary in an electronic new-wave, post-punk experience in sound and fury...wrapped in an enigma.

The Network. Een nieuwe band op Adeline Record, het label van Billy Joe Armstrong van Green Day.

Zoals zoveel bands maakt The Network ook muziek geinspireerd op de jaren 80. Een laagje punk, een laagje new wave een beetje mixen en je hebt Interpol! Uhmz....Hot Hot Heat!....euh, ik bedoel The Network! De cd is in ieder geval erg leuk. Het is allemaal gedaan met een hele dikke knipoog.

Waarschijnlijk is The Network gewoon Green Day onder een andere naam. De stem van de zanger lijkt af en toe verdacht veel op Billy Joe Armstrong. Dat de bandleden maskers dragen, draagt alleen maar bij tot deze vermoedens.

Andere bewijzen: http://www.chartattack.com/damn/2003/10/0308.cfm

Maar waar het uiteindelijk om gaat: het is gewoon een hele leuke cd!
maar neem het niet al te serieus

Hoogtepunten van de cd:
Money Money 2020
Supermodel Robots
Roshambo
Reto
Transistors Gone Wild

Dus pak uw eyeliner uit de kast, smeer wat extra gel in uw haar, geef de spiegel een dikke knip-oog en gooi het plaatje van The Network in uw cd-speler.
of zwengen desgewenst uw favoriete fileshareprogramma aan

Hmmzz....
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 15:24:13 #2
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13715552
Dat gaan we es ff beluisteren! Ben benieuwd!
pi_13715593
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:16 schreef -Wepeel2- het volgende:
Een laagje punk, een laagje new wave een beetje mixen en je hebt Interpol! Uhmz....Hot Hot Heat!....euh, ik bedoel The Network!

Ben benieuwd, wel een mooie actie!

pi_13716098
ik had het ook gelezen ja, maar nog niks gehoord; ik zal is snel wat gaan beluisteren
That's The Way Things Go
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:09:31 #5
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_13716816
Heb het vorige week zitten luisteren maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig aan vind. Klink een beetje als de Randy van tegenwoordig en dat is dus niet positief bedoeld.

Ik wacht wel gewoon op de nieuwe cd van Greenday

Hier mee info trouwens: http://www.mtv.com/news/articles/14...green_day.jhtml

En als je bij de site van Adeline Records binnenkomt, hoor je automatisch The Network: http://shell7.tdl.com/~amy/1_adeline.html

dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:10:32 #6
43172 crN
The Excessum
pi_13716843
Ik vind Money Money 2020 en Supermodel Robots mooie nummers, de rest is me iets te 80's.
pi_13718787
Al geprobeerd te downen, maar kon hem niet echt vinden nog. .

Straks maar weer es poging wagen. Ben benieuwd iig.

pi_13719767
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:10 schreef crN het volgende:
Ik vind Money Money 2020 en Supermodel Robots mooie nummers, de rest is me iets te 80's.
Het voordeel van de huidige muziek die gebaseerd is op de jaren 80, is dat het veel lekkerder geproduceerd is. Een stuk warmer.

Roshambo zou overigens zo een Green Day nummers kunnen zijn, als je de toegevoegde effecten wegdenkt.

Hmmzz....
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:57:27 #9
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_13721567
Waarschijnlijk is het gewoon Green Day.

En de leden van Green Day hadden al eens maskers gedragen op een VWA award show, oid. Dus dat maakt het alleen maar verdachter.
En die stem maakt het al helemaal verdacht. Die lijkt gewoon veel te veel op Green Day.
En we wisten dat Green Day in de studio bezig was.
En de bandleden worden vaag omschreven.
Ze zijn op het platenlabel van de vrouw van Billie Joe Armstrong.

pi_13722140
ja dat leek me nou ook maar ja maakt niks uit
That's The Way Things Go
pi_13723636
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:57 schreef Ixnay het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon Green Day.
Joh.
Hmmzz....
pi_13770637
Hhahaha, supermodel Robots, hoezo Greenday. Wel leuke cd trouwens!
pi_13771996
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:23 schreef =HellFire= het volgende:
Hhahaha, supermodel Robots, hoezo Greenday. Wel leuke cd trouwens!
Het is echt een ontzettend leuke plaat. Retro is in, maar dit klinkt bij vlagen echt alsof ze de meest lullige invloeden uit de jaren80 gebruikt hebben. Ondertussen zijn het echter wel geweldige liedjes.

* -Wepeel2- danst nog maar eens mee op Hungry Hungry Models.

Hmmzz....
pi_13772482
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:25 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Het is echt een ontzettend leuke plaat. Retro is in, maar dit klinkt bij vlagen echt alsof ze de meest lullige invloeden uit de jaren80 gebruikt hebben. Ondertussen zijn het echter wel geweldige liedjes.

* -Wepeel2- danst nog maar eens mee op Hungry Hungry Models.

Ja dat nummer is geweldig ! Sowieso vind ik die jaren 80 geluidjes wel cool. Lekker spacy.
pi_13777595
nou ik heb de cd ook helemaal beluisterd, vind er eigenlijk weinig aan. Roshambo is trouwens wel een goed nummer
That's The Way Things Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')