Dat die andere weggejaagd werdt hadden wij niet in de gaten omdat die wel vaker wat langer op reep was, maar we vonden het wat lang duren en na een maand hoorde mn vriend die kat mauwen, dus hij roepen,
Zag hem uit de schuur van de buren komen en rende naar ons toe,
die andere poes zat binnen, wij hartstikke blij natuurlijk en haar opgepakt en mee naar binnen genomen,
Wat ben ik geschrokken zeg, die ander zag dat we haar binnen zetten en een vechtpartij en die andere poes die we dus net weer hadden rende weer als een gek weg,
Goed ik had net een flatje en ik vond het zo zielig het was ook net in de winter dat ik besloot om haar bij mij in huis te nemen,
Alles is goed gegaan met haar en we zijn nu een jaar samen, maar
het ergste komt nu, met mij gaat het niet goed ik wil er verder niet over in gaan maar door omstandigheden moet ik verhuizen naar een kleine kamer en mn flat opgeven, shaggy-lee kan dus niet mee want ik vond een flat al zielig,
Nu ben ik dus met een beetje spoed opzoek naar een tehuis voor de liefste en aandachtigste poes van 3 jaar oud,
Omdat ik het dus heel moeilijk heb heb ik haar nog niet kunnen laten steraliseren, maar echt een kanjer van een poes want ze heeft mij zelfs beschermd tegen een valse kater die zomaar even bij ons vroeger in de tuin langskwam.
Ik vindt het echt heel erg want ik hou kei veel van dr maar terug kan ze dus ook niet.
We zoeken of gewoon een huisje of misschien dat iemand een boederij heeft ze kan wel degelijk bij andere poezen maar niet bij honden, en als ze gewent is geworden dan loopt ze je vaak achterna.
Weten jullie misschien iemand of bent u zelf geintereseerd mail mij dan aub en ik kom haar zelf brengen, (ik wil dr niet naar het dierenasiel brengen!)
Alvast bedankt
Ze heeft een klein huisje maar wel met tuin en een grote tuinenzooi eromheen...Waar woon je?
quote:Ik woon in eindhoven maar ik breng dr overal in nederland naartoe hoor als ze maar goed terecht komt en ik hoop dat je moeder van een 3 jarige poes houdt die best aanhankelijk is
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
M'n moeder heeft onlangs haar oude poes in laten slapen. Beestje had kankerIk zal haar vragen.....Ze wil namelijk wel weer een andere maar geen kleintje. We kijken al op de asielsite btw....
Ze heeft een klein huisje maar wel met tuin en een grote tuinenzooi eromheen...Waar woon je?
Alleen ik woon in de omgeving van Alkmaar, dus wel een eind uit jou richting.
Mail me op morinomesa@hotmail.com.
quote:Ze wil hem graag hebben, maar ongesteriliseert is een bezwaar, kunnen we daar nog iets voor regelen? M'n moeder heeft "slechts" een aow maar ik wil je ook nog wel tegemoet komen daarin. Roep maar even
Op woensdag 8 oktober 2003 00:16 schreef patsys het volgende:[..]
Ik woon in eindhoven maar ik breng dr overal in nederland naartoe hoor als ze maar goed terecht komt en ik hoop dat je moeder van een 3 jarige poes houdt die best aanhankelijk is
hoop snel iets te horen zou echt fijn zijn,
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties,
Groetjes Petra
quote:Das heel lief, maar hoe zit het nou met poes??
Op donderdag 9 oktober 2003 21:56 schreef patsys het volgende:
Dank je het is idd erg moeilijk, ik ben ook echt blij dat mn vriend zelf nog poezen heeft de poes die m wegjaagde heeft een half jaar geleden
jonkies gehad en daar heeft ie er ook op aandringen van mij 2 van gehouden de poes is daarna gesteriliseerd en heeft nu twee zoontjes.Ik wil iedereen bedanken voor de reacties,
![]()
![]()
Groetjes Petra
quote:Heb je allang gemaild hoor!!??
Op donderdag 9 oktober 2003 22:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Das heel lief, maar hoe zit het nou met poes??
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:29 schreef patsys het volgende:[..]
Heb je allang gemaild hoor!!??
Steriliseren moet natuurlijk sowieso, anders heb je straks nog kleintjes ook...
Hoop dat je iemand vind... probeer t ook op andere sites kan ik je adviseren.
Succes!
quote:Je hebt me nog steeds niet gemaild
Op maandag 13 oktober 2003 02:24 schreef patsys het volgende:
Nou laatste oproep want ik moet echt iemand voor mn lieve schatje vinden serieuze reacties kunnen mij prive mailen!!
patsys@hetnet.nl
=edit: ik begrijp dat we problemen hebben met in en uitgaand mailverkeer. Kan dus even duren voordat je hem ontvangen hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 13-10-2003 14:33]
quote:Contact is gelegd, gaat wel goedkomen denk ik !
Op maandag 13 oktober 2003 19:58 schreef Courtney het volgende:
En??? Is er inmiddels een gelukkige nieuwe eigenaar van de kat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |