quote:zo een mededeling hoef je niet aan te geven hoor, ik merk vanzelf wel of je actief of niet actief bent op Fok!
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:46 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hallo mannen! Jullie hebben me een tijdje gemist, maar ik was op vakantie, weg van het eiland. Daar liep ik een driedubbeloverdwarsgebrokenbeen op en dat duurde nogal een tijdje. Maar ik ben er weer hoor! Wanneer spelen we weer?
weet je bij voorbaat dat je niet op internet kan egens vakantie/verhizing, typ dan dat je een blessure of dergelijk hebt
quote:Ohw voorzitter wilt u eens hierkomen
Op woensdag 8 oktober 2003 19:06 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft een telefoontje van Fricksen gehad uit Glasgow. Hij heeft de weddenschap gewonnen dat hij de voorzitter in het zwembad zou smijten.
quote:Tsja wel een dure weddenschap
Op woensdag 8 oktober 2003 19:06 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft een telefoontje van Fricksen gehad uit Glasgow. Hij heeft de weddenschap gewonnen dat hij de voorzitter in het zwembad zou smijten.
Ja mannen, wat is er?
quote:Dat zeg ik dus, ik heb de blessure ergens anders opgelopen en kon het even niet laten weten.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:10 schreef AirRaid het volgende:[..]
zo een mededeling hoef je niet aan te geven hoor, ik merk vanzelf wel of je actief of niet actief bent op Fok!
dit is BTW niet kwad bedoelt hoor en het geld niet alleen voor jouw maar voor iedereen die wegens voorvallen tijdelijk niet op internet kanweet je bij voorbaat dat je niet op internet kan egens vakantie/verhizing, typ dan dat je een blessure of dergelijk hebt
quote:zo bedoel ik het niet, maar je moet oppassen met naderhand aan te geven dat je geblesserd/weg bent geweest, aangezien je in de wedstrijden gespeeld kan hebben
Op donderdag 9 oktober 2003 08:27 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Dat zeg ik dus, ik heb de blessure ergens anders opgelopen en kon het even niet laten weten.
Ik denk ik geef een leuke draai aan het verhaal. Ben weer terug na een blessure. Maar dat wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Jammer.
Doel: pekel
Verdediging: Red, Mendes da Hopla, Klaassen
Middenveld: Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte
Aanval: van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ
quote:[sub]Ok, ok, laten we het er niet meer over hebben[sub]
Op donderdag 9 oktober 2003 23:09 schreef AirRaid het volgende:
zo bedoel ik het niet, maar je moet oppassen met naderhand aan te geven dat je geblesserd/weg bent geweest, aangezien je in de wedstrijden gespeeld kan hebben
quote:die zijn er toch niet bij
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:28 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft met van Bammel (?) en Devits bonje gehad over de invulling van de middenveldpositie
quote:Telefoon conferencing ... moderne technologie in de voetballerij
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:35 schreef AirRaid het volgende:[..]
die zijn er toch niet bij
quote:logisch natuurlijk
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Atrimar het volgende:[..]
Telefoon conferencing ... moderne technologie in de voetballerij
Nederland: In de War, Landreiziger (Makraay/33), Stom, Pooier, Bar_The_Grey, Coco, Esneijder, Vermeyde, Atrimar (Preliator/71), In de Vaart, Oversnickers (Borben/65)
quote:Hulde voor Atrimar en Preliator maar wat speelt die oversnickers slecht zeg, moet advocado toch maar eens iemand anders gaan neerzetten.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:01 schreef AirRaid het volgende:
Nederland - Moldavië (5-0)
43' Atrimar 1-0
51' Esneijder 2-0
74' Preliator 3-0 (pen)
80' In de Vaart4-0
89' Borben 5-0Nederland: In de War, Landreiziger (Makraay/33), Stom, Pooier, Bar_The_Grey, Coco, Esneijder, Vermeyde, Atrimar (Preliator/71), In de Vaart, Oversnickers (Borben/65)
Opstelling Jong Oranje: pekel, Red, Mendes da Hopla, Klaassen, Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte, van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 12-10-2003 10:50]
quote:zie het van de positieve kant je hebt er tenmisnte geen door gelaten
Op zondag 12 oktober 2003 10:44 schreef pekel het volgende:
Jong Oranje - Jong Moldavie 0-0
Verder is er ook niks gebeurd.Opstelling Jong Oranje: pekel, Red, Mendes da Hopla, Klaassen, Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte, van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ
de loting
Schotland - Nederland
Letland - Turkije
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - Noorwegen
En nu hopen dat we opgeroepen worden
quote:Nou ik hoop het zeker. Ik ga snel mijn conditie weer op pijl brengen. Ik ben weg hoor, even 25 km hardlopen.
Op maandag 13 oktober 2003 13:12 schreef AirRaid het volgende:
de loting
Schotland - Nederland
Letland - Turkije
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - NoorwegenEn nu hopen dat we opgeroepen worden
Alleen joda (knieblessure)en hijzelf (schorsing) zullen van de tribune toe moeten kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 13-10-2003 16:31]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |