abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13710183
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:46 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hallo mannen! Jullie hebben me een tijdje gemist, maar ik was op vakantie, weg van het eiland. Daar liep ik een driedubbeloverdwarsgebrokenbeen op en dat duurde nogal een tijdje. Maar ik ben er weer hoor! Wanneer spelen we weer?
zo een mededeling hoef je niet aan te geven hoor, ik merk vanzelf wel of je actief of niet actief bent op Fok!
dit is BTW niet kwad bedoelt hoor en het geld niet alleen voor jouw maar voor iedereen die wegens voorvallen tijdelijk niet op internet kan

weet je bij voorbaat dat je niet op internet kan egens vakantie/verhizing, typ dan dat je een blessure of dergelijk hebt

pi_13714777
* joda is druk bezig met een lichtere apparte training om op tijd weer te kunnen meedoen met de gewone trainingen
pi_13746918
* Atrimar heeft een telefoontje van Fricksen gehad uit Glasgow. Hij heeft de weddenschap gewonnen dat hij de voorzitter in het zwembad zou smijten.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_13747796
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:06 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft een telefoontje van Fricksen gehad uit Glasgow. Hij heeft de weddenschap gewonnen dat hij de voorzitter in het zwembad zou smijten.

Ohw voorzitter wilt u eens hierkomen
pi_13747896
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:06 schreef Atrimar het volgende:

Tsja wel een dure weddenschap van goed 19.000 euro
pi_13747954
* Terwijl hij in zijn kantoor zit hoort de Voorzitter AirRaid en Atrimar roepen. Hij staat op en loopt naar het raam en doet deze open. Hij hoort dat ze hem roepen. Na het sluiten van het raam loopt hij naar beneden, naar AirRaid en Atrimar.

Ja mannen, wat is er?

pi_13757346
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:10 schreef AirRaid het volgende:

[..]

zo een mededeling hoef je niet aan te geven hoor, ik merk vanzelf wel of je actief of niet actief bent op Fok!
dit is BTW niet kwad bedoelt hoor en het geld niet alleen voor jouw maar voor iedereen die wegens voorvallen tijdelijk niet op internet kan

weet je bij voorbaat dat je niet op internet kan egens vakantie/verhizing, typ dan dat je een blessure of dergelijk hebt

Dat zeg ik dus, ik heb de blessure ergens anders opgelopen en kon het even niet laten weten.
Ik denk ik geef een leuke draai aan het verhaal. Ben weer terug na een blessure. Maar dat wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Jammer.
pi_13778486
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:27 schreef Lelijke_Aap het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus, ik heb de blessure ergens anders opgelopen en kon het even niet laten weten.
Ik denk ik geef een leuke draai aan het verhaal. Ben weer terug na een blessure. Maar dat wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Jammer.

zo bedoel ik het niet, maar je moet oppassen met naderhand aan te geven dat je geblesserd/weg bent geweest, aangezien je in de wedstrijden gespeeld kan hebben
pi_13778515
* pekel maakt zich klaar voor de wedstrijd met Jong Oranje.
Hoi.
pi_13779721
Opstelling Jong Oranje:

Doel: pekel
Verdediging: Red, Mendes da Hopla, Klaassen
Middenveld: Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte
Aanval: van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ

pi_13779944
Jammer dat Botte in de basis zit. . Ik mag hem niet. . Hopen dat hij een doodschop krijgt. .
Hoi.
pi_13782131
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:09 schreef AirRaid het volgende:
zo bedoel ik het niet, maar je moet oppassen met naderhand aan te geven dat je geblesserd/weg bent geweest, aangezien je in de wedstrijden gespeeld kan hebben
[sub]Ok, ok, laten we het er niet meer over hebben[sub]
Ik train weer lekker mee. De conditie is weer aardig achteruit gegaan. Kunt u me wat extra conditietraining geven trainer?
pi_13785115
* Atrimar heeft met van Bammel (?) en Devits bonje gehad over de invulling van de middenveldpositie
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_13785247
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:28 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft met van Bammel (?) en Devits bonje gehad over de invulling van de middenveldpositie
die zijn er toch niet bij
pi_13785284
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:35 schreef AirRaid het volgende:

[..]

die zijn er toch niet bij

Telefoon conferencing ... moderne technologie in de voetballerij
pi_13785354
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Telefoon conferencing ... moderne technologie in de voetballerij

logisch natuurlijk
foutje van mij
pi_13817349
Nederland - Moldavië (5-0)
43' Atrimar 1-0
51' Esneijder 2-0
74' Preliator 3-0 (pen)
80' In de Vaart4-0
89' Borben 5-0

Nederland: In de War, Landreiziger (Makraay/33), Stom, Pooier, Bar_The_Grey, Coco, Esneijder, Vermeyde, Atrimar (Preliator/71), In de Vaart, Oversnickers (Borben/65)

pi_13817581
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:01 schreef AirRaid het volgende:
Nederland - Moldavië (5-0)
43' Atrimar 1-0
51' Esneijder 2-0
74' Preliator 3-0 (pen)
80' In de Vaart4-0
89' Borben 5-0

Nederland: In de War, Landreiziger (Makraay/33), Stom, Pooier, Bar_The_Grey, Coco, Esneijder, Vermeyde, Atrimar (Preliator/71), In de Vaart, Oversnickers (Borben/65)

Hulde voor Atrimar en Preliator maar wat speelt die oversnickers slecht zeg, moet advocado toch maar eens iemand anders gaan neerzetten.
pi_13823478
Jong Oranje - Jong Moldavie 0-0
Verder is er ook niks gebeurd.

Opstelling Jong Oranje: pekel, Red, Mendes da Hopla, Klaassen, Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte, van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ

[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 12-10-2003 10:50]

Hoi.
pi_13825410
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 10:44 schreef pekel het volgende:
Jong Oranje - Jong Moldavie 0-0
Verder is er ook niks gebeurd.

Opstelling Jong Oranje: pekel, Red, Mendes da Hopla, Klaassen, Laagstrate, Mathijs, te Oud, Botte, van de Kaal, Goalmans, GotenSSJ

zie het van de positieve kant je hebt er tenmisnte geen door gelaten
pi_13845941
Ohhhhhh wat zat die bal er lekker in!
pi_13847593
* De training werd onderbroken voor de live uitgezonden loting van de play-offs voor het EK. Er heerste een vrij grote spanning bij de Fok!kers. Nadat Nederland aan Schotland werd gekoppeld ging er een zucht van verlichting door het spelershome.

de loting
Schotland - Nederland
Letland - Turkije
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - Noorwegen

En nu hopen dat we opgeroepen worden

pi_13847648
Hé, goede loting voor Nederland.
Heb ik ook meer kans dat ik bij het Eindtoernooi ben.
Hoi.
pi_13849633
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:12 schreef AirRaid het volgende:
de loting
Schotland - Nederland
Letland - Turkije
Kroatië - Slovenië
Rusland - Wales
Spanje - Noorwegen

En nu hopen dat we opgeroepen worden

Nou ik hoop het zeker. Ik ga snel mijn conditie weer op pijl brengen. Ik ben weg hoor, even 25 km hardlopen.
pi_13852817
* AirRaid is blij dat hij over een zo god als fitte selectie kan beschiiken tegen Roda WC a.s.woensdag.

Alleen joda (knieblessure)en hijzelf (schorsing) zullen van de tribune toe moeten kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 13-10-2003 16:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')