nee
Ik kan dus een antwoord hierop geven.
Voordat Flevoland er was was Urk een eiland.
Toen leefden er allemaal christelijke vissers famillies in een hechte gemeenschap.
Omdat het een eiland was , heeft er inderdaad best wel wat inteelt plaatsgevonden.
Het eindresultaat is dat er nu ziektes zijn die alleen op Urk voorkomen . aandoeningen die voortkomen uit inteelt en die nergens anders ter wereld zijn.
Het was dus inderdaad een inteelt eiland , maar momenteel zijn er genoeg verschillende famillies om gezond voort te planten , al zijn die ziektes nog steeds aanwezig in sommige famillies.
quote:Insider information
Op maandag 6 oktober 2003 22:39 schreef Antagonist het volgende:
Ik ben Half urker en heb daar drie kwart van mijn famillie wonen..Ik kan dus een antwoord hierop geven.
Toen leefden er allemaal christelijke vissers famillies in een hechte gemeenschap.
Omdat het een eiland was , heeft er inderdaad best wel wat inteelt plaatsgevonden.Het eindresultaat is dat er nu ziektes zijn die alleen op Urk voorkomen . aandoeningen die voortkomen uit inteelt en die nergens anders ter wereld zijn.
Het was dus inderdaad een inteelt eiland , maar momenteel zijn er genoeg verschillende famillies om gezond voort te planten , al zijn die ziektes nog steeds aanwezig in sommige famillies.
quote:Fijn wonen daar
Ik ben Half urker en heb daar drie kwart van mijn famillie wonen..Ik kan dus een antwoord hierop geven.
Omdat het een eiland was , heeft er inderdaad best wel wat inteelt plaatsgevonden.Het eindresultaat is dat er nu ziektes zijn die alleen op Urk voorkomen . aandoeningen die voortkomen uit inteelt en die nergens anders ter wereld zijn.
quote:Ik heb nooit op Urk gewoont , ging er alleen wel vaak heen voor de famillie.
Op maandag 6 oktober 2003 22:41 schreef Lexie het volgende:[..]
Insider information
.
Het is een mooie hechte gemeenschap zonder allochtonen waar mensen geen sloten op de deur hebben omdat er toch nooit gestolen wordt .
quote:Tuurlijk..je gaat je eigen familie toch niet beroven!
waar mensen geen sloten op de deur hebben omdat er toch nooit gestolen wordt .
zker gezellig in het weekend daar..
En allochtonen kunnen ook heel gezellig zijn..
typisch wat voor een half urker om te zeggen
quote:Hele kleine oude goedkope huisjes , al komen er nu wat nieuwbouw wijken bij.
Op maandag 6 oktober 2003 22:41 schreef JaWi het volgende:[..]
Fijn wonen daar
?
Al is het bijna verplicht om naar de kerk te gaan anders hoor je niet bij de gemeenschap.
* Antagonist is al niet zon fan van kerken
Er willen alleen geen jonge mensen wonen omdat alle scholen in Lelystad zijn.
quote:Nou, dan maar af en toe een autoradio weg, of een spuitende allochtoon op m'n stoep. Alles beter dan in zo'n dorp vol debielen te wonen.
Op maandag 6 oktober 2003 22:42 schreef Antagonist het volgende:[..]
Het is een mooie hechte gemeenschap zonder allochtonen waar mensen geen sloten op de deur hebben omdat er toch nooit gestolen wordt .
quote:
quote:Dan is dat dorp gedoemd om uit te sterven als iedere jongere er zo snel mogenlijk weg wil.
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Antagonist het volgende:[..]
Er willen alleen geen jonge mensen wonen omdat alle scholen in Lelystad zijn.
quote:Er is erg veel drugsgebruik , komt door de visserij , de visbedrijven bieden hun jonge werknemers lijntjes aan tijdens lange nachten.
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef L4zY het volgende:
oh, hoorde dat iedereen snoof of dealde..
[/quote]
En allochtonen kunnen ook heel gezellig zijn..
typisch wat voor een half urker om te zeggen
[/quote]
Allochtonen zijn op urk mensen die niet geintegreerd zijn en die worden structureel weggepest
quote:Precies , en daaom is daar ook vrijwel geen misdaad.
Op maandag 6 oktober 2003 22:45 schreef method21 het volgende:
lol ...dan ken je je spullen bij de lokale lidl terug kopen ....
Drugs overlast is er ook niet omdat alles zelf puur wordt gehaald met de vissersboten , het wordt niet versneden dus er zijn ook geen drugsdoden.
quote:Leuke instelling hebben ze daar...
Op maandag 6 oktober 2003 22:48 schreef Antagonist het volgende:
Allochtonen zijn op urk mensen die niet geintegreerd zijn en die worden structureel weggepest
quote:Gezellige mensen, die urkers.
Op maandag 6 oktober 2003 22:48 schreef Antagonist het volgende:[..]
quote:Dat is ook al aan de gang , Urk vergrijst heel erg.
Op maandag 6 oktober 2003 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
Dan is dat dorp gedoemd om uit te sterven als iedere jongere er zo snel mogenlijk weg wil.
quote:Er is genoeg misdaad, alleen wordt dat vaak lekker onder de pet gehouden.
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Antagonist het volgende:[..]
Precies , en daaom is daar ook vrijwel geen misdaad.
quote:Ze beschermen hun eigen gemeenschap , en als je daarin woont is dat alleen maar fijn.
Op maandag 6 oktober 2003 22:50 schreef chibibo het volgende:[..]
Leuke instelling hebben ze daar...
Er was een paar jaar geleden 1 Islamitisch gezin met een shoarmatent.
Die is dus afgebrand en dat gezin woont er nu niet meer.
zijn allemaal nerds denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |