abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:38:25 #1
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_13690477
Dag,

Kan ik hier ook `n topic openen met betrekking tot audio??
Ik heb natuurlijk al vele audio forums bezocht, maar ben toch benieuwd of hier nog meningen cq ervaringen rond zweven die mij kunnen helpen!

[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:40:12 #2
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_13690523
Try Meh!

K weet niet waar jenaar opzoek bent, maar als het techisch is kan je beter naar http://gathering.tweakers.net slurfen

Het leven is wat je ervan maakt!
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:40:40 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_13690544
Ligt eraan wat voor audio...

caraudio kan je het beste kwijt in PTA
Als het gaat over audioinstallatie om muziek te produceren kan je het beste zijn in MUZ
Voor problemen met audio tov de computer zit je hier goed in DIG

So we just called him Fred
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:44:50 #4
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_13690641
Het is totaal niet technisch... Ik wil weten of mensen ervaring/mening hebben over de REL QUAKE2 subwoofer. Ik weet dat dit erg persoonlijk is maar ik wil de subwoofer voor audio en cinema doeleinden gebruiken.
Die REL kost 400 tot 500 euro is ook ongeveer wat ik er voor wil uitegeven. Any opinions???

Ik hoop dat ik deze topic even levend mag houden omdat het niet pc gerelateerd is. Overigens zit er ook een pc ingang op de sub

[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
klik hier... !
pi_13690774
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:40 schreef tomic het volgende:
Try Meh!

K weet niet waar jenaar opzoek bent, maar als het techisch is kan je beter naar http://gathering.tweakers.net slurfen

Heh heh
Squid Pro Row
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:56:36 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13690944
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:44 schreef NickNEC het volgende:
Het is totaal niet technisch... Ik wil weten of mensen ervaring/mening hebben over de REL QUAKE2 subwoofer. Ik weet dat dit erg persoonlijk is maar ik wil de subwoofer voor audio en cinema doeleinden gebruiken.
Die REL kost 400 tot 500 euro is ook ongeveer wat ik er voor wil uitegeven. Any opinions???

Ik hoop dat ik deze topic even levend mag houden omdat het niet pc gerelateerd is. Overigens zit er ook een pc ingang op de sub

Het grote Home Cinema Set topic
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13691178
Bedenk goed wat je wilt met je SUB, REL vindt ik wat betreft klank altijd heel apart (en ik hou ervan).
Waar veel SUBS je rifs harder maken (zeg maar bruter) maakt een REL je sub dieper (lager).

Ik heb zelf de REL Q50 (toch een kleine kamer) en ik vind het daar heel mooi klinken. Ik heb ook een sub van Magnat gehad, en die klinkt inderdaad veel bruter.

Ben je dus meer van het "mooie" en wil je patsen bij je audiofiele maatjes, dan kan je een REL kiezen.

Ben je meer van het harde en wil je patsen bij je scooter gabber, dan is het niet zo geschikt.

Oh ja, vergeet niet om in de winkel gewoon te gana luisteren.

maandag 6 oktober 2003 @ 17:25:48 #8
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_13693540
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:05 schreef Menyo het volgende:
Bedenk goed wat je wilt met je SUB, REL vindt ik wat betreft klank altijd heel apart (en ik hou ervan).
Waar veel SUBS je rifs harder maken (zeg maar bruter) maakt een REL je sub dieper (lager).

Ik heb zelf de REL Q50 (toch een kleine kamer) en ik vind het daar heel mooi klinken. Ik heb ook een sub van Magnat gehad, en die klinkt inderdaad veel bruter.

Ben je dus meer van het "mooie" en wil je patsen bij je audiofiele maatjes, dan kan je een REL kiezen.

Ben je meer van het harde en wil je patsen bij je scooter gabber, dan is het niet zo geschikt.

Oh ja, vergeet niet om in de winkel gewoon te gana luisteren.

Leuk geformuleerd!
Maar als ik dan nu zou moeten kiezen zou ik voor het "mooie" gaan!
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, ik vind een mooie ondersteunende bas klant belangrijk bij bijkv muziek, maar ik vind ook dat ie hard mag knallen tijdens Home Cinema, kan de REL quake2 zeg maar voor het "trillende broekspijp effect" zorgen?
klik hier... !
pi_13693600
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:40 schreef FredvZ het volgende:
Ligt eraan wat voor audio...

caraudio kan je het beste kwijt in PTA
Als het gaat over audioinstallatie om muziek te produceren kan je het beste zijn in MUZ
Voor problemen met audio tov de computer zit je hier goed in DIG

En als je audio wilt kopen of verkopen is er V&A
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:33:13 #10
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_13693727
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:27 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

En als je audio wilt kopen of verkopen is er V&A

Ik heb dezelfde topic in Muziek geopend, en die is inmiddels gesloten de admins daar vonden de topic hier beter thuis horen. Ik hoop dat deze topic niet gesloten wordt. thnx.

maar..

Ik heb eigenlijk nog een vraagje, ik vind een mooie ondersteunende bas klant belangrijk bij bijkv muziek, maar ik vind ook dat ie hard mag knallen tijdens Home Cinema, kan de REL quake2 zeg maar voor het "trillende broekspijp effect" zorgen?

klik hier... !
pi_13697859
trillende broekspijpen, of zelfs trillende beenharen is wel wat je wil natuurlijk vooral je buren
reclame maken is evil! http://www.obeah.nl
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 08:53:36 #12
35834 Menyo
Ondertitel
pi_13706135
Die REL's gaan echt ongehoord LAAG, ik vindt dat heel mooi, en samen met mijn fronts heb ik genoeg audio geweld om de straat wakker te houden tijdens independance day.

Ook tijdens een guns & roses concert (niet mijn favo muziek) is het net alsof het drumstel echt in mijn kamer staat.

Als je zeker weet dat je een sub wilt, koop die REL bij een goede hi-fi zaak (kijk niet naar die 30 euro meerprijs), luister in je eigen kamer, vind je hem mooi dan hou je hem, vind je hem te soft o.i.d. formuleer dan goed wat je beter wilt. Ga terug naar de hi-fi zaak en neem een andere mee.

Zo heb ik het ook gedaan, ik had eerst een magnat, maar die vond ik te grof. Goed geluisterd wat ik anders wou en toen de REL meegenomen.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:39:14 #13
34597 NickNEC
reality or a dream ..
pi_13717691
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:53 schreef Menyo het volgende:
Die REL's gaan echt ongehoord LAAG, ik vindt dat heel mooi, en samen met mijn fronts heb ik genoeg audio geweld om de straat wakker te houden tijdens independance day.

Ook tijdens een guns & roses concert (niet mijn favo muziek) is het net alsof het drumstel echt in mijn kamer staat.

Als je zeker weet dat je een sub wilt, koop die REL bij een goede hi-fi zaak (kijk niet naar die 30 euro meerprijs), luister in je eigen kamer, vind je hem mooi dan hou je hem, vind je hem te soft o.i.d. formuleer dan goed wat je beter wilt. Ga terug naar de hi-fi zaak en neem een andere mee.

Zo heb ik het ook gedaan, ik had eerst een magnat, maar die vond ik te grof. Goed geluisterd wat ik anders wou en toen de REL meegenomen.

Ik ga m ook zeker proberen! Maakt een houten vloer nog iets uit,..?
klik hier... !
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:51:27 #14
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_13718101
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:39 schreef NickNEC het volgende:

[..]

Ik ga m ook zeker proberen! Maakt een houten vloer nog iets uit,..?

voor jezelf niet
maar voor de onder-buren wel
pi_13915504
nick geile beer
Doorknabbelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')