Hoe was het plaatsen? Pijnlijk.. .. I know... hoe waren de eerste uren en de dagen erna?
Heb namelijk van mensen verschillende ervaringen gelezen... de een liep zo het ziekenhuis uit... de ander, lag 2 weken op bed met buikpijn...
Thanx
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:09 schreef Ramoonus het volgende:
buikpijn op een lage plaats denk ik
quote:Ervaring??
Geslacht Man
quote:gelukkig niet
Op maandag 6 oktober 2003 15:10 schreef blieblie het volgende:[..]
[..]Ervaring??
Ik vond het plaatsen zeer pijnlijk en ik ben toch een heleboel gewend. Vooral het "opmeten" was pijnlijk, maar het zal ook aan de arts liggen die 'm plaatst.
Ik heb voor het hele gedoe een lading pijnstillers gekregen waarvan ik voor de ingreep er al twee moest slikken. Voor daarna had ik nog 8 (zeer stevige) pijnstillers over. Waarom ik die precies heb gekregen, weet ik niet. Het kan zijn dat ze vooral voor de ingreep waren die ik voor de plaatsing van de mirena moest ondergaan. Misschien dat je idd bij alleen het plaatsen van een mirena het al redt met een huis-tuin- en keuken-pijnstiller. Geen idee, dat zou je eens moeten navragen.
Na de plaatsing zou je nog zo'n dag of twee wat krampen hebben.
Ik had alleen 12 dagen gruwelijke pijn. . Maar ja, dat kreng was ook gaan "zweven" in mijn lijf en bleek in mijn baarmoederhals te hangen. Niet zo gek dat ik pijn had dus.
.
Ik was trouwens pas de derde persoon bij wie de gynaecoloog dit had gezien, dus de kans dat dit bij jou gebeurt is niet zo groot. .
Ik had liever aan de pil gebleven maar door mijn bloedziekte mag ik deze niet meer slikken. De Mirena was nog de enige optie om niet zwanger te worden, terwijl ik dat eigenlijk wel zou willen...;(
Groetjes Kristel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |