quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is triest dat Luinge niks doet aan spreekkoren tegen een speler (Kezman/Van der Laan/ weet ik veel wie , je moeder is een kankerhoer), terwijl de stadionspeaker de PSV-fans oproept de kwetsende teksten tegen Luinge te stoppen op straffe van staking. Oftewel: wanneer ze aan een ander komen kan het wel, roepen ze het tegen hem dan mag niks meer.Hulde aan de eerste scheids die meteen de wedstrijd staakt en, ongeachte de consequenties voor eventuele rellen, de boel meteen naar huis stuurt.
quote:En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit zei ik in de laatste post van deel 1:
[..]
quote:hmzz... 1 op de miljoen...
Op maandag 6 oktober 2003 11:11 schreef SCH het volgende:[..]
En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.
quote:dat jij buiten de werkelijkheid leeft wist ik al.
Op maandag 6 oktober 2003 09:57 schreef SCH het volgende:
* SCH begrijpt niet veel meer van de grote boze wereld
quote:Nou prima toch, had Luinge het maar gedaan. Maakt mij niet om uit welke supportersschare het gaat, huilie.
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:[..]
dat jij buiten de werkelijkheid leeft wist ik al.
Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
PSV fans zijn net zo schuldig met aan "kwestsende spreekkoren" als de Den Haag supporters, die waren met 500 man en konden ook een aardige keel opzetten, en dus moet Kezman niet janken.
Gelijke monikken gelijke kappen; of hoe zeggen ze dat!
Misschien moeten ze dan maar een norm gaan hanteren wat wel door de beugel kan en wat niet, en wanneer er ingegrepen moet worden!
Maar ik denk dat een discussie over spreekkoren beter in een andere topic verde rkan gaan, het gaat hie rnog altijd om de speler Kezman en zijn kwaliteiten!
quote:jah hierben ik het dus mee eens!!
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit zei ik in de laatste post van deel 1:
[..]
quote:Dat bedoel ik: hij is selectief. Roepen ze wat tegen hem, dan is de wereld te klein, roept men iets tegen kezman dan heeft ie watten in zijn oren.
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:[..]
dat jij buiten de werkelijkheid leeft wist ik al.
Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
quote:Heeft dat in het verleden geholpen? Nee...
Op maandag 6 oktober 2003 11:01 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wedstrijd staken lijkt me!
En dan desnoods zonder publiek!
quote:Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:Heeft dat in het verleden geholpen? Nee...
quote:Klop, omdat het niet consequent gebeurt.
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Heeft dat in het verleden geholpen? Nee...
En hier weer over Kezman.
Ik vond het wel een machtig mooi stukje tv trouwens, als ik ooit in Zomergasten kom dan zit dit fragment erbij. Prachtig nieuw Nederlands, en die onstoppable manier van praten, en hoe hij er bij zat. Echt geweldig.
quote:welkom in het zuiderpark.
Op maandag 6 oktober 2003 11:14 schreef appelsientje het volgende:
maar dat moet niet constant zijn..
Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.
Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.
quote:Klopt, maar het is wel triest dat het op zo'n manier moet. Maar goed, laten we daarover verder lullen in het eerder aangegeven topic en hier over de topscorer van de HCE verder praten
Op maandag 6 oktober 2003 11:23 schreef err het volgende:[..]
welkom in het zuiderpark.
Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.
Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.
quote:Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven
Op maandag 6 oktober 2003 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!
quote:dream on. Net als van Bommel te goed voor de eredivisie, te licht voor een echte stap hoger (TOPclub in Serie A / Premier League / Primera Division). Als ie echt zo goed was, dan was ie al wel weg.
Op maandag 6 oktober 2003 11:24 schreef Neilza het volgende:
Kezman is gewoon veelste goed voor Nederland denk ik inderdaad. Als die gast bij een Europese topclub zou spelen en de ballen wél panklaar zou krijgen zoals dat daar gaat dan is hij de zoveelste superster die PSV aan Europa leverd!
quote:Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...
Op maandag 6 oktober 2003 11:26 schreef Citax het volgende:[..]
Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven
. Die vind spreekkoren blikbaar de normaalste zaak van de wereld, en een speler als Kezman zou zich daar niks van aan moeten trekken...
quote:Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens
Op maandag 6 oktober 2003 11:30 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...
quote:Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:
Youri
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:43 schreef What het volgende:[..]
Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.
quote:Ik denk dat Borst de enige man was die het ook belachelijk vond dat de spreekkoren meer aandacht kregen dan die bus van 020..
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:[..]
Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens
Trouwens iemand al geluiden van de spreekkoren van PsV aan het adres van luinge gehoord?
Of is dat niet zo erg aangezien Kesjman een zogenaamde ster??? is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |