abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13683992
Dit zei ik in de laatste post van deel 1:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is triest dat Luinge niks doet aan spreekkoren tegen een speler (Kezman/Van der Laan/ weet ik veel wie , je moeder is een kankerhoer), terwijl de stadionspeaker de PSV-fans oproept de kwetsende teksten tegen Luinge te stoppen op straffe van staking. Oftewel: wanneer ze aan een ander komen kan het wel, roepen ze het tegen hem dan mag niks meer.

Hulde aan de eerste scheids die meteen de wedstrijd staakt en, ongeachte de consequenties voor eventuele rellen, de boel meteen naar huis stuurt.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13684018
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:12:44 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13684044
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.

hmzz... 1 op de miljoen...
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:12:53 #4
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13684048
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:57 schreef SCH het volgende:
* SCH begrijpt niet veel meer van de grote boze wereld
dat jij buiten de werkelijkheid leeft wist ik al.
Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
PSV fans zijn net zo schuldig met aan "kwestsende spreekkoren" als de Den Haag supporters, die waren met 500 man en konden ook een aardige keel opzetten, en dus moet Kezman niet janken.
pi_13684077
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:

[..]

Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
PSV fans zijn net zo schuldig met aan "kwestsende spreekkoren" als de Den Haag supporters, die waren met 500 man en konden ook een aardige keel opzetten, en dus moet Kezman niet janken.

Nou prima toch, had Luinge het maar gedaan. Maakt mij niet om uit welke supportersschare het gaat, huilie.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:14:16 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13684078
Ik vind het ook hypocriet dat de scheidsrechters alleen ingrijpen als ze zelf worden aangevallen, en als een speler wordt aangevallen grijpt hij nooit in.

Gelijke monikken gelijke kappen; of hoe zeggen ze dat!

Misschien moeten ze dan maar een norm gaan hanteren wat wel door de beugel kan en wat niet, en wanneer er ingegrepen moet worden!

Maar ik denk dat een discussie over spreekkoren beter in een andere topic verde rkan gaan, het gaat hie rnog altijd om de speler Kezman en zijn kwaliteiten!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:14:21 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13684080
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
jah hierben ik het dus mee eens!!
Wat ik ook aangaf ik het PSV topic, dat een speler wordt uitgejouwd door het publiek, oke, maar dat moet niet constant zijn..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_13684085
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: hij is selectief. Roepen ze wat tegen hem, dan is de wereld te klein, roept men iets tegen kezman dan heeft ie watten in zijn oren.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:16:39 #9
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13684129
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:01 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wedstrijd staken lijkt me!

En dan desnoods zonder publiek!

Heeft dat in het verleden geholpen? Nee...
A.M.A.B
pi_13684181
Waarom niet de vierde man dat 'recht tot staken' geven? Dan heb je een redelijk onafhankelijk persoon die waarschijnlijk toch niet zélf wordt uitgejoeld door het publiek.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:18:52 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13684194
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:

Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13684232
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Klop, omdat het niet consequent gebeurt.
Mochten ze dit structureel toepassen dan is het een kwestie van tijd dat mannetjes zoals jij door het overgrote deel van de supporters wordt uitgekotst. (Voor zover dat nu niet al het geval is.)
pi_13684238
Hier verder: Spreekkkoren: waar is de humor gebleven???

En hier weer over Kezman.

Ik vond het wel een machtig mooi stukje tv trouwens, als ik ooit in Zomergasten kom dan zit dit fragment erbij. Prachtig nieuw Nederlands, en die onstoppable manier van praten, en hoe hij er bij zat. Echt geweldig.

maandag 6 oktober 2003 @ 11:23:32 #14
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13684302
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:14 schreef appelsientje het volgende:
maar dat moet niet constant zijn..
welkom in het zuiderpark.

Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.

Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.

pi_13684323
Kezman is gewoon veelste goed voor Nederland denk ik inderdaad. Als die gast bij een Europese topclub zou spelen en de ballen wél panklaar zou krijgen zoals dat daar gaat dan is hij de zoveelste superster die PSV aan Europa leverd!
pi_13684332
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:23 schreef err het volgende:

[..]

welkom in het zuiderpark.

Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.

Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.

Klopt, maar het is wel triest dat het op zo'n manier moet. Maar goed, laten we daarover verder lullen in het eerder aangegeven topic en hier over de topscorer van de HCE verder praten
Wat een vrouw!
spits!
pi_13684385
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!

Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven . Die vind spreekkoren blikbaar de normaalste zaak van de wereld, en een speler als Kezman zou zich daar niks van aan moeten trekken...
Squid Pro Row
pi_13684403
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:24 schreef Neilza het volgende:
Kezman is gewoon veelste goed voor Nederland denk ik inderdaad. Als die gast bij een Europese topclub zou spelen en de ballen wél panklaar zou krijgen zoals dat daar gaat dan is hij de zoveelste superster die PSV aan Europa leverd!
dream on. Net als van Bommel te goed voor de eredivisie, te licht voor een echte stap hoger (TOPclub in Serie A / Premier League / Primera Division). Als ie echt zo goed was, dan was ie al wel weg.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:30:19 #19
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13684455
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:26 schreef Citax het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven . Die vind spreekkoren blikbaar de normaalste zaak van de wereld, en een speler als Kezman zou zich daar niks van aan moeten trekken...

Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...
A.M.A.B
pi_13684568
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...

Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens
Squid Pro Row
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:40:38 #21
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_13684709
Kezman moet niet zeiken, Ibrahimovic heeft al schorsingen voor minder gekregen. Ook roept hij dat er te weinig respect voor hem is. Sorry hoor, dat zal nu helemaal niet meer zo zijn. Ik ben geen PSV'er maar ik vond hem een geweldige voetballer en een goed mens (ook buiten het veld) maar nu hij zo loopt te janken, heeft ie t bij mij helemaal verbruikt. Trouwens, als Ajacied vond ik de klappen die Zlatan uitdeelde de afgelopen seizoenen ook schorsingen waard. Zulke dingen horen op het voetbalveld en zeker niet bij Ajax thuis. Ik herrinner me nog de wedstrijd Ajax - FC Utrecht in de Meer. Kluivert werd door de Utrecht "supporters" ook behoorlijk gekwetst met dezelfde spreekkoren waarmee Kezman werd geconfronteerd en door 2 keer te scoren kreeg Patrick Kluivert het hele vak van Utrecht mooi stil.
Er gaat niks boven Urk
pi_13684771
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:
Youri
Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.
pi_13684813
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:43 schreef What het volgende:

[..]

Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.

ja, zag je die kop van Hugo
Squid Pro Row
pi_13686157
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:

[..]

Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens

Ik denk dat Borst de enige man was die het ook belachelijk vond dat de spreekkoren meer aandacht kregen dan die bus van 020..

Trouwens iemand al geluiden van de spreekkoren van PsV aan het adres van luinge gehoord?
Of is dat niet zo erg aangezien Kesjman een zogenaamde ster??? is..

maandag 6 oktober 2003 @ 12:48:58 #25
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13686166
Kezman is een jankerd.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')