Eerlijk bekennen: wie hoopte dat 'ie zich voor zn knar schoot?
[Dit bericht is gewijzigd door CybErik op 05-10-2003 23:16]
quote:Meldt!
Op zondag 5 oktober 2003 23:16 schreef CybErik het volgende:
Russische roulette live op de TVEerlijk bekennen: wie hoopte dat 'ie zich voor zn knar schoot?
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 23:16 schreef CybErik het volgende:Eerlijk bekennen: wie hoopte dat 'ie zich voor zn knar schoot?
quote:* okkie-man meldt zich ook
Op zondag 5 oktober 2003 23:18 schreef FoRAiN het volgende:[..]
Meldt!
Ik had em wel zijn eigen kop in 10en willen zien schieten.
dan had ik echt keihard gaan lachen
maarja et blijft en illusionist
Ik bedoel, als de truc lukt dan zegt iedereen: het is nep, doorgestoken kaart, enzovoort.
Als het niet lukt is het eigenlijk weer té gruwelijk.
..en JA dat KAN voor de sceptici onder ons. je kunt iemand zó beinvloeden dat ie doet wat je wilt.
quote:Live russisch roulette met een gedachtenlezer op RTL4, net afgelopen
Op zondag 5 oktober 2003 23:21 schreef dabadbass het volgende:
mmm ik geloof dat ik wat gemist heb
quote:Da's echt maaster als je dat kan...
Op zondag 5 oktober 2003 23:22 schreef jdmorpheus het volgende:
ook al had ie het een keer fout, Darren Brown Rocks ongeloofelijk hard.
ik heb eerder een hele docu over hem gezien op discovery channel waar hij door middel van neurolinguistisch programmeren (suggestieve praatjes waardoor je handelen beïnvloed wordt) bijv iemand daadwerkelijk kon laten geloven dat haar hand écht niet meer van die winkelruit kon komen..en JA dat KAN voor de sceptici onder ons. je kunt iemand zó beinvloeden dat ie doet wat je wilt.
quote:mee eens
Op zondag 5 oktober 2003 23:22 schreef jdmorpheus het volgende:
ook al had ie het een keer fout, Darren Brown Rocks ongeloofelijk hard.
ik heb eerder een hele docu over hem gezien op discovery channel waar hij door middel van neurolinguistisch programmeren (suggestieve praatjes waardoor je handelen beïnvloed wordt) bijv iemand daadwerkelijk kon laten geloven dat haar hand écht niet meer van die winkelruit kon komen..en JA dat KAN voor de sceptici onder ons. je kunt iemand zó beinvloeden dat ie doet wat je wilt.
hij owned de boel keihard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |