abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13676396
Iemand toevallig dit nieuwe album van de Basement Jaxx al gehoord? Op promo o.id. Het nummer "Lucky Star" klinkt i.i.g. al lekker. Ik ben erg benieuwd - ook naar de electro-invloeden op deze nieuwe plaat.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13676410
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 5 oktober 2003 @ 22:35:15 #3
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_13676418
Ken eigenlijk nauwlijks nummers van Basement jaxx, de enige is geloof ik where's your head, die ik wel geweldig vind.
pi_13676468
Recensie van Job de Wit:
quote:
4. Basement Jaxx - Supersonic
Alleen al de eerste helft van de cd maakt van de nieuwe Basement Jaxx één van de platen van het jaar. Supersonic gaat verder en dieper waar Do Your Thing op vorige cd Rooty ophield. Mysterieuze voodoo-house anno 2003 voor de dansvloer in je eigen twilight-zone. (Job de Wit)
pi_13676542
Ik heb hem eind augustus al gedownload, en hij is best wel erg lekker! Vrij weinig housebeats, maar des te meer electro, beetje rock en veel hiphop-achtige dingen, ze hebben zich weer lekker uitgeleefd iig.. en aparte gastrollen voor bv JC Chasez van 'N Sync

Heel lekker CDtje!

pi_13676880
Ik wilde hem ook downloaden van Kazaa, maar dat resulteerde in weinig goeds en die sites waar je met pop-ups wordt gebombardeerd vind ik maar niets. Dus er zit niets anders op dan te wachten...

Lucky Star en If I Ever Recover heb ik wel kunnen horen en die stemden mij redelijk tevreden!

pi_13679958
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:34 schreef teknomist het volgende:
Iemand toevallig dit nieuwe album van de Basement Jaxx al gehoord? .
Ik vind hem best aardig, maar ik vind Basement Jaxx altijd zo enorm schreeuwerig, haast dierlijk op momenten. Op deze CD zijn ook zeker veel stukken die zich kenmerken door Jaxxiaanse lelijkheid. Ook zie ik de electro-invloeden niet echt, behalve dan op 'If I Ever Recover'. Verder vind ik dat veel van de vocalen de composities echt naar beneden trekken.

Naja, slecht is anders.

pi_13683070
Ik heb hem ook al gehoord. Net als Jape heb ik hem via de illegale weg bemachtigd.

Het is best leuk, maar niet de kwaliteit die ik van ze gewend ben. De enige nummers die ik echt snel uit mezelf op zet zijn Right here's the spot, Plug it in, Hot 'n cold en Living room. En Lucky star went inmiddels omdat het de single is. De rest van de cd klinkt doorgaans best aardig maar heeft 'het' niet echt. Iets wat veel oude nummers wel hadden.

If I ever recover heb ik er zelfs niet eens bij gebrand. Daarvan wist ik na 1 keer luisteren al dat ik het nooit leuk zou gaan vinden.

Alles bij elkaar toch een redelijke teleurstelling. Ik heb er gewoon niet het euforische gevoel bij dat ik de vorige twee keren wel had.

De minuten die ik over had op de cd heb ik opgevuld met zes b-kantjes e.d. Onder meer Bongoloid, Samba magic, La photo. Eerlijk is eerlijk: Ze zijn vaak nogal oud maar doen niet bepaald onder voor de nieuwe nummers (integendeel zelfs!).

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-10-2003 10:46]

pi_13683392
op http://www.3voor12.nl kun je bij de "luisterpaal" het hele album luisteren...
pi_13683618
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:48 schreef snaakster het volgende:
op http://www.3voor12.nl kun je bij de "luisterpaal" het hele album luisteren...
Snaakster! Mijn dank is oneindig groot! Ik heb nu nog niet veel tijd om uitgebried te luisteren, maar dat zal ik vanmiddag/vanavond zeker even doen!
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:10:29 #11
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_13691304
Heeft iemand heel toevallig misschien de lyrics kunnen vinden ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:03:10 #12
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13694411
Right here's the Spot

Als je die niet in clubs gaat horen dan vreet ik m'n pc op.

álles wat die gasten maken klinkt gewoon goed!

Jawohl Herr Kaloin!
  maandag 6 oktober 2003 @ 18:40:10 #13
64792 Mryc
play me one more song
pi_13695180
ge-wel-dig album! beter dan beide vroegere albums bij elkaar!
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:49:52 #14
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13698460
SUPER ALBUM!! heb m ook al een aantal weken en is echt toppie!
pi_13698537
Waar hebben jullie het allemaal in godsnaam vandaan? Ik heb alleen maar If I Ever Recover en Lucky Star!

Anyways, geweldig nieuw album. Het openingsnummer Good Luck is geweldig; geweldige strings, geweldige stem, geweldige bass, geweldige effecten! Heerlijk!

Verdere favorieten zijn nog steeds de hysterische Lucky Star, Hot 'n Cold ( Haleluja wat een nummer), Tonight en Cish Cash!

pi_13698615
Ik kan hem ook nergens op Kazaa vinden, maar lucky star sounds good en de rest nog niet zo goed beluisterd.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_13699645
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:53 schreef MadGuy het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal in godsnaam vandaan? Ik heb alleen maar If I Ever Recover en Lucky Star!
People who know people who know people...
pi_13701144
Ja logisch... Als je mensen kent kan alles...

Maar goed, veel plezier ermee!

maandag 6 oktober 2003 @ 22:25:07 #19
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13701186
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Ja logisch... Als je mensen kent kan alles...

Maar goed, veel plezier ermee!

Internet he. maar ja, adressen mag je hier niet zetten
pi_13702145
Ik heb de promo overigens geheel legaal verkregen hoor.
pi_13702499
Dat is cool!

En btw, ik ben ook niet vies van een internet downloadje, hoor

pi_14107952
Ik heb hem nu officieel gekocht en nog steeds he-le-maal toppie. Ik denk dat ik nu maar eens mijn mp3 collectie van de rest van de Basement Jaxx albums ga omruilen voor de originele albums. Nothing beats CD quality!

Weet iemand of er een video is gemaakt voor Lucky Star?

zondag 26 oktober 2003 @ 02:57:23 #23
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14140304
had m al een tijdje op me harde schijf staan maar heb em zojuist "officieel" gebrand en hij klinkt errug goed
pi_14801762
Lucky Star
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14813241
Het is mijn ding niet, weinig samenhang en als album werkt het voor mij ook al niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')