quote:ik denk dat als hij geen leider meer is hij er snel uit vliegt..
Op zondag 5 oktober 2003 22:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar vertel... hoe snel denken jullie dat Bjorn het nog uit kan houden, hij heeft nu zo goed als twee kampen tegen zich, er is geen hond die hem nog vertrouwen doet.
b) hoe kun je al 4 maanden niet ongesteld zijn en niet door hebben dat je zwanger bent.
quote:Toch is het het leukst als hij er lang inblijft. Ja ja spanning en sensatie, irritatie en ergernis
maar vertel... hoe snel denken jullie dat Bjorn het nog uit kan houden, hij heeft nu zo goed als twee kampen tegen zich, er is geen hond die hem nog vertrouwen doet.
quote:Wanneer mag die kerel er uit gestemd worden?
ik zag net dat Ryan het helemaal gaat maken bij de vrouwtjes, dus die zal er nog wel ff in zitten denk ik...
quote:Wie zegt dat ze vier maand niet ongesteld geweest is?
Op zondag 5 oktober 2003 22:09 schreef Greyfox het volgende:
a) lulde Bjorn zich mooi even vast met die kritiek op de damesb) hoe kun je al 4 maanden niet ongesteld zijn en niet door hebben dat je zwanger bent.
quote:Tja sommige vrouwen krijgen tijdens hun zwangerschap gewoon elke maand een bloeding. Als je verder nergens last van hebt...tja dan zal het wel kunnen denk ik
a) lulde Bjorn zich mooi even vast met die kritiek op de damesb) hoe kun je al 4 maanden niet ongesteld zijn en niet door hebben dat je zwanger bent.
quote:Nou, als je zwanger bent, wordt je niet meer ongesteld.
Op zondag 5 oktober 2003 22:10 schreef berney het volgende:[..]
Wie zegt dat ze vier maand niet ongesteld geweest is?
quote:Inderdaad, ik vond het maar een domme meid, vooral toen ze zo verbaasd reageerde op het antwoord van die dokter: "15 weken..."
Op zondag 5 oktober 2003 22:09 schreef Greyfox het volgende:b) hoe kun je al 4 maanden niet ongesteld zijn en niet door hebben dat je zwanger bent.
quote:Ah de banner is aangepast zie ik
Op zondag 5 oktober 2003 22:07 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]en we mogen weer....
quote:ad a) ik was blij dat gio ook gewoon keihard zei dat hij dat inderdaad had gezegd.
ad b) er zijn uitzonderingen, je kunt ook om andere redenen niet ongesteld worden (bv de spanning omtrent ER). Maar idd, wel raar.
quote:Niet zo bijdehand jij. Er zijn zeer zeker uitzonderingen waar dit niet klopt
Op zondag 5 oktober 2003 22:11 schreef Greyfox het volgende:[..]
Nou, als je zwanger bent, wordt je niet meer ongesteld.
Niet opgelet bij biologie?
quote:Jawel,
quote:Nee hoor, dat gaat echt niet voor alle vrouwen op
quote:Nou vond niets doms aan haar reactie. Hele normale reactie als je bijna 4 maanden blijkt te zijn en van niets wist.
Op zondag 5 oktober 2003 22:11 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Inderdaad, ik vond het maar een domme meid, vooral toen ze zo verbaasd reageerde op het antwoord van die dokter: "15 weken..."
quote:Sommige mensen hebben nog bloedingen tijdens de zwangerschap die lijken op ongesteldheid, nooit er echt in verdiept he?
quote:Precies
Op zondag 5 oktober 2003 22:12 schreef MissX het volgende:[..]
Nou vond niets doms aan haar reactie. Hele normale reactie als je bijna 4 maanden blijkt te zijn en van niets wist.
quote:Onzin als je bv de pil slikt maar je raakt toch zwanger en slikt gewoon door blijf je elke maand ongesteld worden.
quote:Merk je dat dan niet, 4 maanden zwanger?
Op zondag 5 oktober 2003 22:12 schreef MissX het volgende:[..]
Nou vond niets doms aan haar reactie. Hele normale reactie als je bijna 4 maanden blijkt te zijn en van niets wist.
quote:hij heeft nooit opgelet bij Biologie én Nederlands.
Op zondag 5 oktober 2003 22:12 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Sommige mensen hebben nog bloedingen tijdens de zwangerschap die lijken op ongesteldheid, nooit er echt in verdiept he?
![]()
quote:Misschien meer dan je denkt........
Op zondag 5 oktober 2003 22:12 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Sommige mensen hebben nog bloedingen tijdens de zwangerschap die lijken op ongesteldheid, nooit er echt in verdiept he?
![]()
Maareh, dat zijn zeker de uitzonderingen.
Dit valt in de category van mensen die naar de wc moeten met buikkrampen en dan een kind baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |