Ik heb al behoorlijk wat stemmen, en een druk weekend voor de boeg, dus dan is het mooi geregeld voor het weekend.
Edit: overigens voetbal ik met de neef van Frankel in mijn team
Ik vroeg hem: Goh je bent toch geen familie van Purrel he? Hij: uhhhhhhhhhhhhhh ik vrees van wel
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:02 schreef raptorix het volgende:
We kunnen toch ook gelijk Purrel als winnaar uitroepen, ik denk dat niemand in forum daar moeite mee heeftEdit: overigens voetbal ik met de neef van Frankel in mijn team
Ik vroeg hem: Goh je bent toch geen familie van Purrel he? Hij: uhhhhhhhhhhhhhh ik vrees van wel
Dan kun je hem binnenkort misschien mededelen dat hij een prestizieuze prijs heeft gewonnen!
quote:Ik wil Song laten winnen op een wildcard.....
We kunnen toch ook gelijk Purrel als winnaar uitroepen, ik denk dat niemand in forum daar moeite mee heeft
quote:Ik vind dat Nicky Hofs moet winnen! Zelfs Purrel roept niet zulke gevoelens van pure afschuw bij me op als deze speler
We kunnen toch ook gelijk Purrel als winnaar uitroepen, ik denk dat niemand in forum daar moeite mee heeftEdit: overigens voetbal ik met de neef van Frankel in mijn team
Vraag hem ff of hij en Nicky Hofs "wat" hebben!
quote:Mjah ik zou als supporter van vitesse wel aardig pissed zijn als je in een korte competitie al 2 keer je team berooft van punten, 1 keer door een super lompe handsbal, en een andere keer door een geniaal doelpunt.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:25 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ik vind dat Nicky Hofs moet winnen! Zelfs Purrel roept niet zulke gevoelens van pure afschuw bij me op als deze speler
Vraag hem ff of hij en Nicky Hofs "wat" hebben!
Erwin Hermans vs. Leonardo I 25-4
Fabian de Freitas vs. James Quinn 14-17
Gregor Van Dijk vs. Kurt Elshot 16-14
Lindsay Wilson vs. René Bot 10-19
Arne Slot vs. Morten Karlsen 6-23
Jelle Ten Rouwelaar vs. Rahim Ouedraogo 21-10
Jurgen Wevers vs. Yassine Abdellaoui 24-7
Rene van Rijswijk vs. Michael v.d. Kruis 12-18
Purrel Fränkel vs. Brian Pinas 30-2
Leandro vs. Wamberto 12-19
Ferry De Haan vs. Radoslav Samardzic 24-7
Thijs Houwing vs. Jarda Simr 28-3
Donny de Groot vs. Johan van der Werff 10-21
Daniël Rijaard vs. Marino Promes 18-14
Victor Sikora vs. Leonardo dos Santos 4-26
Jochen Janssen vs. Mile Krstev 18-11
Meeste nominaties:
Purrel Fränkel 30
Minste nominaties:
Brian Pinas 2
Grootste overwinning:
Purrel Fränkel vs. Brian Pinas 30-2
* Nominaties 1/8 finale volgen zo snel mogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |