quote:Het is bijna onmogelijk om een bumper 100% recht te krijgen. En die van zerrocool ziet heel erg recht! En al dat ik stem niet vind ik toch een beetje vervelend. Dat is ook niet leuk voor de mensen die soepen. Iedereen wil zoveel mogelijk stemmers. Anders stem je toch op de minst lelijke? Maar ja, zelf weten...........
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:36 schreef SiNz het volgende:
Scheve bumpers
Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.
quote:Nou...door mij wel hoor!!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
quote:Ik weet van mezelf wel dat mn soeps niet een hoge kwaliteit hebben, soms wil het aardig lukken, maar soms ook helemaal niet, dat kan gebeuren, ik ben nog maar een beginner, ik stel jouw soeps wel op prijs, jij voegt toch wel degelijk iets toe. Die volvo van mij was natuurlijk flink bagger, ik had tijdgebrek en wilde wel meedoen maar dat doe ik nu nooit weer.. ik zal er voortaan de tijd ervoor nemen, en anders doe ik niet mee.. ik hoop dat je volgende keer gewoon weer meedoet
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:43 schreef Henkmanz het volgende:
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.
quote:Hoort in dit topic thuis!!
Op donderdag 16 oktober 2003 13:20 schreef GiSH het volgende:
ik heb zo eens zitten klooien..
[afbeelding]
[afbeelding]
@ TUX2
Dit was de donorauto. Dus daarom is ie er niet. Had ik er in kunnen zetten ja, maar ik heb er niet aan gedacht.
quote:Dit is een CSL 3-serie. Ik weet niet of dat onder BMW valt. Maar tuurlijk mag je dat zeggen!!! Dan kan ik er de volgende keer op letten! Dus bedankt
Op donderdag 16 oktober 2003 15:23 schreef TUX2 het volgende:
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen![]()
quote:mooi
Op donderdag 16 oktober 2003 15:44 schreef Henkmanz het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
quote:Heb je die luchtinlaat zelf gemaakt?
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:58 schreef SiNz het volgende:
Dit is wat ik heb....so far.
Als ik de tijd heb ga ik nog wel wat dingen veranderen.
Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat
Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.
Het is toch een beetje duidelijk dat er niet zoveel mensen op jouw stemmen? Het is wel een leuk idee. Alleen de afwerking is gewoon te slecht om op te stemmen:
- gekleurde lampen
- gespiegelde nummerplaat
- Hondateken meegekleurd
- roosterteken meegekleurd
- Waar dienen die achter hoofdsteunen voor
- richtingaanwijzerlampje meegekleurd
Das gewoon te slordig. Het idee is leuk maar het is gewoon niet afgewerkt genoeg. Maar trek het je niet aan. Ik doen al ongveer 10 wedstrijden mee en ik ook nooit hoger gekomen dan een gedeelde 2e plaats!!
quote:Bedankt
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen
Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat
Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.
quote:Voor het mooie moet je ff iets met je achterwiel doen. Zo klopt ie niet
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:10 schreef zerrocool het volgende:zo ver ben ik nu
quote:Ik zie niet wat je bedoelt. Op wat voor manier loopt ie scheef?
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]Je bumper zit echt heel erg scheef.
Stel nou dat dat ding hierboven jouw Evo is (bovenaanzicht). De eerste pijl (in het verlengde) wijst in de richting waar de auto naartoe "kijkt". De tweede waar de bumper heenwijst.
@ Kaj_A, bij jouw ook hetzelfde probleem, alleen dan een stuk minder. Jammer dat je geen tijd meer hebt. Maar het blijft natuurlijk moeilijk!!
Om het even beter te visualiseren:
lijn 1 is een lijn die op de originele body van de auto zit; de bovenkant van beide lampen zitten op één lijn.
Door het perspectief van de foto zou dat dus moeten betekenen dat alles aan de voorkant van de auto links en rechts op dezelfde hoogte zouden moeten zitten.
Ik heb dus 2 extra lijnen erbij gezet, waaraan je kan zien waar jij de fout in bent gegaan met het aanbrengen van deze bumper. De bovenkant van mistlamp links is hoger dan rechts, en dat geldt ook voor de luchtinlaat onder.
Dit komt dus niet om dat je scheel plakt ofzo, dat zal namelijk wel goed zitten Maar dat komt omdat de foto van je donorauto (de auto waarvan je de bumper haalde) niet in hetzelfde perspectief is geschoten, of in elk geval verder naar links "keek".
Maar goed, genoeg gemiept zo Als je liever geen commentaar meer hebt op je soeps moet je dat even melden, ik wil niet wéér mensen wegjagen uit het topic
is goed bedoeld dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |