abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13881001
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:36 schreef SiNz het volgende:
Scheve bumpers
Het is bijna onmogelijk om een bumper 100% recht te krijgen. En die van zerrocool ziet heel erg recht! En al dat ik stem niet vind ik toch een beetje vervelend. Dat is ook niet leuk voor de mensen die soepen. Iedereen wil zoveel mogelijk stemmers. Anders stem je toch op de minst lelijke? Maar ja, zelf weten...........
pi_13883689
wel een beetje voorbarig maar ik moet nu weg dus ben er niet om 21:00 dus mocht ik winnen wordt dit de volgende

pi_13887192
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.

Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.

pi_13887745
Nou, waarom doe jij niet meer mee?
pi_13896126
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:02:47 #81
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13897391
Wat zeur je hier dan nog?
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:39:43 #82
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13901541
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
Nou...door mij wel hoor!!
Op welke manier krijg je het idee dat het niet op prijs gestelt wordt?!?!
Life suxx, deal with it!
pi_13907784
Idd! Ik stel het in ieder geval wel op prijs. (Als je denkt van niet heb je dat verkeerd begrepen). Hoe meer mensen er mee doen hoe beter! Bij deze wedstrijd is de opkomst al aardig hoog. Dat kan beter. Ben zelf ook bezig, maar ik heb nog niet zoveel tijd gehad.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 10:53:22 #84
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13914605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:43 schreef Henkmanz het volgende:
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.

Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.

Ik weet van mezelf wel dat mn soeps niet een hoge kwaliteit hebben, soms wil het aardig lukken, maar soms ook helemaal niet, dat kan gebeuren, ik ben nog maar een beginner, ik stel jouw soeps wel op prijs, jij voegt toch wel degelijk iets toe. Die volvo van mij was natuurlijk flink bagger, ik had tijdgebrek en wilde wel meedoen maar dat doe ik nu nooit weer.. ik zal er voortaan de tijd ervoor nemen, en anders doe ik niet mee.. ik hoop dat je volgende keer gewoon weer meedoet
  donderdag 16 oktober 2003 @ 13:20:59 #85
70795 GiSH
waiting for sun
pi_13918244
ik heb zo eens zitten klooien..

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_13920898
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:20 schreef GiSH het volgende:
ik heb zo eens zitten klooien..
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoort in dit topic thuis!!
Photoshop Auto's Deel 3
Kun je die s.v.p. verplaatsen?
pi_13921476
@ Gstar
Dit is geen aanval!! Laat dat duidelijk zijn. Jouw soeps zijn wel aardig alleen zou ik als ik jouw was de volgende pagina goed doorlezen. Dan worden jouw soeps echt veel beter!

link

@ TUX2

Dit was de donorauto. Dus daarom is ie er niet. Had ik er in kunnen zetten ja, maar ik heb er niet aan gedacht.

pi_13921620
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen
pi_13921669
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:23 schreef TUX2 het volgende:
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen
Dit is een CSL 3-serie. Ik weet niet of dat onder BMW valt. Maar tuurlijk mag je dat zeggen!!! Dan kan ik er de volgende keer op letten! Dus bedankt
pi_13922198
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:35:04 #91
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13941644
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:44 schreef Henkmanz het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
mooi
Life suxx, deal with it!
pi_13970555
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:58 schreef SiNz het volgende:
Dit is wat ik heb....so far.
Als ik de tijd heb ga ik nog wel wat dingen veranderen.

Heb je die luchtinlaat zelf gemaakt?
pi_14011329

Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat

Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.

pi_14012595

Het is toch een beetje duidelijk dat er niet zoveel mensen op jouw stemmen? Het is wel een leuk idee. Alleen de afwerking is gewoon te slecht om op te stemmen:
- gekleurde lampen
- gespiegelde nummerplaat
- Hondateken meegekleurd
- roosterteken meegekleurd
- Waar dienen die achter hoofdsteunen voor
- richtingaanwijzerlampje meegekleurd

Das gewoon te slordig. Het idee is leuk maar het is gewoon niet afgewerkt genoeg. Maar trek het je niet aan. Ik doen al ongveer 10 wedstrijden mee en ik ook nooit hoger gekomen dan een gedeelde 2e plaats!!

pi_14014002
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]

Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat

Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.

Bedankt
De velgen zijn inderdaad wat saai, maar ik moest me echt de tering haasten om nog mee te kunnen doen! Ik heb dus een tijdje niet meegedaan omdat ik even wilde dat de onderlinge conflicten tussen mij en enkele andere users hier afkoelden, en om weer ff echt zin te krijgen in photoshoppen. Ik photoshop al een aantal jaar, en ik had een tijd gewoon geen zin meer om het te doen. Is nu wel weer een beetje terug .
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:07:39 #96
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14027683
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:10 schreef zerrocool het volgende:

zo ver ben ik nu

Voor het mooie moet je ff iets met je achterwiel doen. Zo klopt ie niet
Verder een strakke soep!
Life suxx, deal with it!
pi_14028763

Je bumper zit echt heel erg scheef.

pi_14044384
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]

Je bumper zit echt heel erg scheef.

Ik zie niet wat je bedoelt. Op wat voor manier loopt ie scheef?
pi_14045163

Stel nou dat dat ding hierboven jouw Evo is (bovenaanzicht). De eerste pijl (in het verlengde) wijst in de richting waar de auto naartoe "kijkt". De tweede waar de bumper heenwijst.

@ Kaj_A, bij jouw ook hetzelfde probleem, alleen dan een stuk minder. Jammer dat je geen tijd meer hebt. Maar het blijft natuurlijk moeilijk!!

pi_14046554

Om het even beter te visualiseren:
lijn 1 is een lijn die op de originele body van de auto zit; de bovenkant van beide lampen zitten op één lijn.
Door het perspectief van de foto zou dat dus moeten betekenen dat alles aan de voorkant van de auto links en rechts op dezelfde hoogte zouden moeten zitten.
Ik heb dus 2 extra lijnen erbij gezet, waaraan je kan zien waar jij de fout in bent gegaan met het aanbrengen van deze bumper. De bovenkant van mistlamp links is hoger dan rechts, en dat geldt ook voor de luchtinlaat onder.

Dit komt dus niet om dat je scheel plakt ofzo, dat zal namelijk wel goed zitten Maar dat komt omdat de foto van je donorauto (de auto waarvan je de bumper haalde) niet in hetzelfde perspectief is geschoten, of in elk geval verder naar links "keek".

Maar goed, genoeg gemiept zo Als je liever geen commentaar meer hebt op je soeps moet je dat even melden, ik wil niet wéér mensen wegjagen uit het topic is goed bedoeld dus...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')