quote:Bullshit. Praat elkaar maar lekker na
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Uiteraard, maar jij weet dondersgoed dat het in dit soort gevallen bijna altijd een buitenlander is...
klere buitenlanders, als ze dit hiero komen doen, moeten we ze verdomme het land uitzetten en gaan ze dat maar eens proberen in hun eigen land....
Sommige buitenlanders horen hier gewoon niet, en die mogen van mij allemaal weg liever vandaag dan morgen, de buitenlanders die zich hier wel kunnen gedragen zijn wel welkom (in beperkte maten want het is al zo'n klein landje )
quote:Het feit alleen al dat je nog in termen van 'buitenlanders' spreekt, want dat zijn het namelijk helemaal niet. En hoe wou je ze het land uitzetten dan - ze hebben de Nederlandse identiteit. Naar een land waar ze misschien totaal geen band meer mee hebben of waar ze misschien uberhaupt nooit geweest?
Op zondag 5 oktober 2003 20:16 schreef rtz1x het volgende:
ja, ik ken ook een aantal allochtonen waarmee ik goed kan omgaan.... dus ik discrimineer niet maar wil wel dit even kwijt:klere buitenlanders, als ze dit hiero komen doen, moeten we ze verdomme het land uitzetten en gaan ze dat maar eens proberen in hun eigen land....
Sommige buitenlanders horen hier gewoon niet, en die mogen van mij allemaal weg liever vandaag dan morgen, de buitenlanders die zich hier wel kunnen gedragen zijn wel welkom (in beperkte maten want het is al zo'n klein landje
)
Hoe wil je dat juridisch regelen? Daar een speciale wet voor aannemen? Denk nou eens wat na voordat je wat loopt blaten.
quote:meestal denk ik ook wel na, oke het zijn nederlanders en sommige zijn hele goede nederlanders...
Op zondag 5 oktober 2003 20:19 schreef teknomist het volgende:[..]
Het feit alleen al dat je nog in termen van 'buitenlanders' spreekt, want dat zijn het namelijk helemaal niet. En hoe wou je ze het land uitzetten dan - ze hebben de Nederlandse identiteit. Naar een land waar ze misschien totaal geen band meer mee hebben of waar ze misschien uberhaupt nooit geweest?
Hoe wil je dat juridisch regelen? Daar een speciale wet voor aannemen? Denk nou eens wat na voordat je wat loopt blaten.
Maar je hebt er ook bij die echt het land niet in zouden mogen, omdat ze toch niets uithalen en alleen maar elende en verderf rondzaaien. Nee daar is toch niemand blij mee ?
quote:De Heilige Pim heeft het allemaal toch al gezegd?
Op zondag 5 oktober 2003 20:08 schreef teknomist het volgende:[..]
Echt duidelijk ben je niet. Kun je ook concreet zijn?
quote:Dat is geen antwoord op mijn vraag
Op zondag 5 oktober 2003 20:21 schreef rtz1x het volgende:[..]
meestal denk ik ook wel na, oke het zijn nederlanders en sommige zijn hele goede nederlanders...
Maar je hebt er ook bij die echt het land niet in zouden mogen, omdat ze toch niets uithalen en alleen maar elende en verderf rondzaaien. Nee daar is toch niemand blij mee ?
quote:Dat weet ik, maar ten eerste geef ik je wel gelijk over het feit: nederlanders (hoewel, sommige zijn dat ook nog niet eens).
Op zondag 5 oktober 2003 20:24 schreef teknomist het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Verder valt het juridisch denk ik bijna niet te regelen omdat het vrijwel onmogelijk is zoveel werk te doen...
Tsjaa... wat moeten we met dit geval ? een onbewoond eiland opzoeken en ze daar allemaal op dumpen (de slechte allochtonen en nederlanders ?) ik weet het niet...
Zo lang het hier in nederland wat leefbaarder wordt de komende tijd, vind ik het wel oke
En hoppa binnen drie replys grosieren de zure rechtse rakkers alweer in creatieve lijfstraffen en alternatieve vormen van doodstraf.
Schiet ze maar af ja, dan ben je net zo dapper als iemand die na de oorlog moffenhoeren kaal knipt. Hopelijk ga je eens denken en ga je iets constructiefs doen aan de problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |