quote:Als Tokus het album heeft is het ook te downloaden.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tokus heeft hem al. Wij moeten nog even wachten geloof ik
[edit]
doh, A Natural Disaster dussss
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 04-10-2003 14:21]
quote:je zoekt 'm maar lekker zelf ergens. Overigens heb ik 'm inmiddels niet meer, hij ligt nu bij de nieuwe metalmod op de mat.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:06 schreef OphiOn het volgende:[..]
Als Tokus het album heeft is het ook te downloaden.
Tokus ript hem wel even.
quote:zie topic titel...
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:07 schreef chocolatemoeze het volgende:
hoe heet het album? Ben ook wel benieuwd...
best goed album weer, al ben ik niet zo erg bekend met al het Anathema werk.
Ik heb nog genoeg nieuwe cd's die ik kan luisteren dus dat komt wel goed!
Hopelijk gaan ze weer snel op tour, live vind ik ze altijd erg goed. Al heb ik ze een paar keer gezien dat ze niet helemaal goed bezig waren....
http://server.clusta.com/MFN/tracks/Anathema-04-AreYouThere.mp3
disclaimer: officiele site, dus legaal
quote:goed zoeken
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:31 schreef dveckeveld het volgende:
Aan het kopen? Downloaden zeker?
Kon ik maar alvast downloaden , ben namelijk erg benieuwd
Meest opvallend zijn het snelle nr. "Pulled Under at 2000 metres a second" en het volledig door een gastzangeres ingezongen titelnummer.
quote:In hoeverre is deze quote van een van de Anathema heren waar?
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:08 schreef Summoner het volgende:
Ik zit nu de promo te luisteren. Voor zover ik na een derde luisterbeurt kan bepalen, wederom een meesterwerk. titelnummer.
"Its fair to say you can expect a variety of songs and soundscapes on this one, from peaceful and ambient tones, to sonically massive great noises that we are barely able to control"
Dat maakte me wel erg benieuwd, maar als je zegt dat die nog wat kalmer is weet ik niet of ik nog zo benieuwd ben
quote:Wat dat betreft valt het me wat tegen. Oke, zat 'peaceful and ambient tones', maar waar zijn de 'sonically massive great noises'? Niet op mijn versie van "A Natural Disaster"...
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:24 schreef mr_cucumber het volgende:
"Its fair to say you can expect a variety of songs and soundscapes on this one, from peaceful and ambient tones, to sonically massive great noises that we are barely able to control"
Vond 'A Fine Day to Exit' toen die uitkwam een zeer fijne plaat maar ik betrap mezelf erop dat ik hem nooit meer draai, ben beetje bang dat dat met deze weer gaat gebeuren.
quote:Die uitspraak van de band over "massive noises" deed m'n nieuwsgierigheid nog wat extra stijgen, maar toen ik de plaat zonet draaide miste ik dat niet eens. Het album luisterde zo lekker weg dat ik er niet eens aan dacht. Pas na afloop dacht ik "waar waren nou die massive noises"?
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:32 schreef mr_cucumber het volgende:
In dat geval is mijn nieuwsgierigheid wat afgenomen
quote:20 oktober
Op maandag 6 oktober 2003 12:34 schreef dveckeveld het volgende:
Ik wil de nieuwe plaat ook! Hoe komen jullie er aan.
Ik heb 'm besteld maar hij is toch nog niet uit of wel?
quote:interview? ik ben benieuwd.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:17 schreef Summoner het volgende:
Het is echt een geweldige plaat, review en interview volgen binnenkort.
concert van anathema dit jaar in dordrecht was toch wel één van de hoogtepunten van het drukke concertjaar,
Na 'Are You There' gehoor te hebben, twee weken terug, verwachtte ik er meer van. Het album doet me momenteel niet zoveel. Alleen 'Are You There' en 'Pulled Under' vind ik gaaf. 'Pulled Under' is trouwens wat 'Panic' voor A Fine Day To Exit is.
Het nummer 'A Natural Disaster' konden ze beter weglaten wat mij betreft. De vrouwenstem vind ik geen succes.
Misschien moet ik het hele album iets vaker horen, maar tot nu toe vind ik er niet veel aan. Jammer.
quote:Ik vind het titelnummer juist een van de hoogtepunten! Mooi, gevoelig, en ze heeft best een mooie stem.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:02 schreef 0_o het volgende:
Ik vind het album tegenvallen. Heb het nu een paar keer geluisterd.Na 'Are You There' gehoor te hebben, twee weken terug, verwachtte ik er meer van. Het album doet me momenteel niet zoveel. Alleen 'Are You There' en 'Pulled Under' vind ik gaaf. 'Pulled Under' is trouwens wat 'Panic' voor A Fine Day To Exit is.
Het nummer 'A Natural Disaster' konden ze beter weglaten wat mij betreft. De vrouwenstem vind ik geen succes.
Misschien moet ik het hele album iets vaker horen, maar tot nu toe vind ik er niet veel aan. Jammer.
Ik geniet intens van dit album. Het is heerlijk melancholisch en sfeervol, en tegelijkertijd ook catchy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |