quote:Hoe krijgen ze het verzonnen....
Nieuwe trend: de pijncomputerVerliezen is nooit leuk en doet soms pijn, maar het nieuwe computerspel Agonizer maakt het wel erg bont. Het spel straft verliezers letterlijk af met een elektrische schok, een zweepslag of een verbrande hand, soms tot bloedens toe.
Agonizer, dat komend weekeinde tijdens een gamebeurs in Nieuwegein voor het eerst in Nederland wordt gepresenteerd, is gebaseerd op het oude tennisspel Pong. Dat was in de jaren 80 een van de eerste succesvolle computerspellen en werd in menig café of snackbar gespeeld.
In de nieuwe variant, ontworpen door Duitse kunstenaars, moeten de deelnemers hun ene hand op een plaatje leggen en met de andere het spel besturen. Laat een van de spelers een bal door, dan krijgt hij een schok, zweepslag (op de bovenkant van de hand) of hitte te verwerken. Hoe langer het spel duurt, des te sneller gaat de bal en des te meer doelpunten - en dus straffen. Als een van de deelnemers door de pijn zijn hand niet langer op de plaat kan houden, heeft hij verloren. ,,Dat gaat soms heel ver'', zegt Frank van den Dungen, voorzitter van de beurs Netgamez. ,,In Duitsland, waar ik het apparaat voor het eerst aantrof, zag ik veel mensen met blauwe handen rondlopen. Het spel trok daar enorm veel bekijks. Voor de spelers zelf geeft het extra spanning. En voor het publiek is het ook leuk om naar te kijken. In Duitsland zag ik een wedstrijd waar spelers 20 minuten lang met een van pijn vertrokken gezicht speelden zonder te willen opgeven.''
Zou dit aanslaan in Nederland?
quote:James Bond
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:30 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoe krijgen ze het verzonnen....
quote:Daar dacht ik ook al aan. Leuk idee, maar niet voor mij
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:31 schreef ThE_ED het volgende:[..]
James Bond
quote:
James Bond
quote:Shit, ja.
James Bond
quote:Never Say Never Again. Die rare Thunderball-remake.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Shit, ja.
Welke ookalweer?
quote:Het spel is niet ziek, de mensen die het spelen zijn ziek. Maarre lijkt me wel leuk om naar te kijken.........volksvermaak nr.1 in wording.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:33 schreef N-web het volgende:
tuurlijk slaat t NIET aan! echt ZIEK idee.!!
quote:jaaa.. hebbik ook gezien !
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:34 schreef Steve-O het volgende:
Zag het een paar maanden geleden al in zo'n programma van rolf wouters
Op een gegeven moment ging het zelfs bloeden ..
quote:En daarom slaat het juist wel aan
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:33 schreef N-web het volgende:
tuurlijk slaat t NIET aan! echt ZIEK idee.!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |