quote:
Schwarzenegger ontkent bewondering voor Hitler
LOS ANGELES - Slechts enkele uren nadat acteur en gouveneurskandidaat Arnold Schwarzenegger zich publiekelijk verontschuldigde wegens seksuele intimidatie van vrouwen, heeft hij moeten ontkennen dat hij Hitler bewondert.
Een vriend verhaalde op de Amerikaanse zender ABC hoe The Terminator in 1975 zijn bewondering voor de Duitse dictator uitsprak. Tijdens een vraaggesprek zou Schwarzenegger Hitler bij zijn helden hebben geschaard. "Ik bewonder Hitler, bijvoorbeeld omdat hij een kleine man was, vrijwel zonder een opleiding, en opklom naar de macht. Ik bewonder hem omdat hij zo'n goede spreker in het openbaar was en om wat hij daarmee deed", zou de favoriet voor het Californische gouveneurschap hebben gezegd.Schwarzenegger zou er in die tijd van hebben gedroomd om te zijn "als Hitler in het stadion van Neurenberg, met al die mensen die naar je roepen en het gewoon helemaal eens zijn met wat je zegt".
Schwarzenegger zei donderdag zich niets van de uitspraken te kunnen herinneren. "Alles dat ik kan zeggen, is dat ik alles veracht waar Hitler voor stond. Ik veracht alles waar de Nazi's voor stonden, alles waar het Derde Rijk voor stond."
Eerder op de dag beschuldigden zes vrouwen de acteur in The Los Angeles Times ervan geregeld naar hun borsten, dijen en billen te hebben gegrepen. Schwarzenegger bood daarover direct na verschijning van de krant zijn excuses aan.
Zijn Republikeinse Partij repte al eerder over een lastercampagne van de Democraten tegen 'Arnie', die volgens de peilingen een goede kans maakt bij de verkiezingen op 7 oktober gouverneur van Californië te worden.
quote:Sylvester stallone als president met Jean claude van Damme als zijn running mate
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:27 schreef Flierp het volgende:
tja. .. swetzenegger past goed in de politiek van amerika. .. hij lult je de oren van je kop . . heeft niks te zeggen . .en zuigt vaak alles uit z'n duim . . wat wil je nog meer. ..
quote:*eens is*
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:23 schreef erikh het volgende:
Tja, echt de trieste amerikaanse politiek, alleen maar moddergooien naar elkaar, inhoud doet er absoluut niet toe daar.
Dussehhh
quote:idd onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit zien als serieuse politiek
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:41 schreef general-lee het volgende:
Arnold moet gewoon blijven doen wat tie altijd al gedaan heeft en moet zich niet met politiek gaan bemoeien. Circus noem ik het daar zo.
quote:open your eyes dude.. de héle Amerikaanse politiek is een circus..
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:41 schreef general-lee het volgende:
Arnold moet gewoon blijven doen wat tie altijd al gedaan heeft en moet zich niet met politiek gaan bemoeien. Circus noem ik het daar zo.
Trouwens, ik lees weer redelijk stigmatiserende, generaliserende opmerkingen over politiek in Amerika. Kijk ook eens naar Nederland. Is Jan Peter Balkenende nou zo'n goed politicus? Dan het koningshuis...zit dat zo lekker?
ik weet wel dat dat off-topic is, maar het is zo makkelijk gezegd allemaal.
BTW, Ik baseer me alleen op wat ik in de usa gezien en gehoord heb en wat ik nu op de sites van de diverse kandidaten lees.
Misschien dat Vampier of Maartena hier nog eens hun mening over kunnen geven. Dat zijn tenslotte insiders en dat zijn wij niet.
quote:
Schwarzenegger Admits to Improper Conduct
Arnold Schwarzenegger has been forced to admit to sexually harassing women on movie sets, after a published report accused him of making the unwelcome gestures. In a move which could jeopardize Schwarzenegger's bid to become Governor of California, the Los Angeles Times Thursday published a story quoting six women who claim they came were groped by the muscle-clad Austrian on movie sets, spanning from the 1970s to 2000. And the report became the focus of Schwarzenegger's visit to San Diego, California, this morning, as he made one of the stops on his state-wide tour to drum up support before the October 7 recall election. Wearing a 'Join Arnold' campaign jacket, Schwarzenegger admitted to the assembled crowd, "Yes, I have behaved badly sometimes. Yes, it is true that I was on rowdy movie sets and I have done things that were not right, which I thought then was playful. But now I recognize that I have offended people. And those people that I have offended I want to say to them I am deeply sorry about that. And I apologize because this is not what I try to do." The movie star's apology was welcomed with loud cheers from the crowd, many of whom declared their unwavering support for him. Three of the women in the Los Angeles Times article accused the Terminator star of grabbing their breasts, while a fourth said he reached under her skirt and gripped her buttocks. A fifth woman said Schwarzenegger groped her and tried to remove her bathing suit, while a sixth accused the screen star of pulling her onto his lap before asking if a certain sexual act had ever been performed on her. Although the women spoke to the publication about their claims, none of them ever filed any legal action against Schwarzenegger.
Benet's Career Slump Blamed for Berry Split
quote:Lezen jongen!!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:55 schreef SunChaser het volgende:
Haa, weer een sexschandaal!
[..]
Dit is al 2 dagen oud
quote:Kijk eens bovenaan in het topic
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net op CNN: volgens de L.A. Times zou Schwarzenegger grote bewondering voor Hitler hebben gehad
Een paar dagen voor de verkiezingen is het moddergooien begonnen
Ik heb zo'n vermoeden dat deze beschuldiging afkomstig is van ene "Gray Davis" (nog een paar dagen gouverneur van Californië)
Vreemd dat CNN het overneemt, of zou het misschien toch waar zijn
Hou CNN maar in de gaten...
quote:Shit, zal wel door m'n ADHD komen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:14 schreef erikh het volgende:[..]
Kijk eens bovenaan in het topic
quote:bron
Tiener Arnold joeg demonstratie neonazi's uiteen
UTRECHT - 04/10/03 Arnold Schwarzenegger heeft in zijn tienerjaren in Oostenrijk meegeholpen bij het beëindigen van een demonstratie van neonazi's. Dat heeft het Oostenrijkse nieuwsblad NU vrijdag bericht.Het bericht in het Oostenrijkse blad komt juist op de dag dat de acteur en kandidaat voor het gouverneurschap van Californië onder vuur is komen te liggen naar aanleiding van lovende woorden die hij ruim 25 jaar geleden voor Adolf Hitler overgehad zou hebben.
Volgens NU zou de 17-jarige Arnie, die toen al veel aan bodybuilding deed, in 1964 samen met vrienden een einde gemaakt hebben aan een demonstratie van neonazi's in het Oostenrijkse Graz. NU citeerde een voormalig voorzitter van het Oostenrijkse hogerhuis, Alfred Gerstl, die zei dat de jonge Schwarzenegger de nazi's, die zich hadden verzameld voor het kantoor van een notoire antifascist, uiteendreef en nazat.
quote:Kijk eens aan, positief nieuws. Voer voor zijn eigen campagne.
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:57 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Jammer dat er geen motivering bijstaat.
Hollywoodsterren willen 'Arnie' niet als gouverneurLOS ANGELES - Tientallen Amerikaanse acteurs en filmproducers hebben zich in een pagina-grote advertentie in de krant Daily Variety uitgesproken tegen het 'ontslag' van de huidige gouverneur van Californië, Gray Davis. Onder meer Warren Beaty, Jack Nicholson, Pierce Brosnan, Richard Dreyfuss, Annette Bening, Barbara Streisand en Jeffrey Katzenberg laten weten tegen deze zogenoemde 'recall' te zijn.
De inwoners van Californië kunnen bij de gouverneursverkiezingen op 7 oktober zich ten eerste uitspreken over het wel of niet aanblijven van Davis. Daarnaast kunnen zij een opvolger aanwijzen. De kandidaat die nu volgens de peilingen op kop ligt is Arnold Schwarzenegger, een collega van de schrijvers van de advertentie.
Eerder hebben al verscheidene andere acteurs, zoals George Clooney, Harrison Ford en Tom Hanks laten weten niet ingenomen te zijn met het vooruitzicht dat Schwarzenegger Californië zou gaan besturen.
" I will terminate them"
" If you don't like my policy, hasta la vista"
Wow die vent zou een mooi duo met Bush vormen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |