Dit betekend dus dat spelers die voor het begin van seizoen 2003-2004 stop actief waren in de HCE ook meedingen.
Het is niet de bedoeling dat spelers genomineerd worden puur omdat ze bijvoorbeeld.een klootzak zijn!
Iedereen kan hier zijn/haar 'persoonlijke favorieten' nomineren, waarna ik een willekeurig knock-out systeem zal maken van een x-aantal spelers (afhankelijk van het aantal nominaties)
Indien er genoeg animo is zal de eerste ronde beginnen op vrijdag 10 oktober 2003
Have Fun!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 01-10-2003 19:19]
kon je verwachten ts
Donny de Groot
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik nomineer Mark van Bommel
quote:Mooi dan nomineren we hierbij ook Van Der Vaart
Op woensdag 1 oktober 2003 19:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik nomineer Mark van Bommel
serieus:
Frankel
en over de rest moet ik even nadenken
Voor ik ze vergeet!
En natuurlijk Zoetebier!
quote:Arjan of Dirk?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Van der Laan
quote:Slaat nergens op, want Jack Tuyp (OM maar een voorbeeld te noemen) doet het heel aardig tot nu toe.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef kreischer2000 het volgende:
De hele selecties van Volendam, ADO en Zwolle nomineer ik bij deze.
quote:Dat is niet zo raar aangezien hij niet vaak in basis staat bij AZ!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:33 schreef JeOma het volgende:
Ik nomineer Kenneth Perez (AZ). Die gozer schopt dit seizoen werkelijk geen deuk in een warm pakje boter.
quote:Daarom wordt ook alleen het nomineren van spelers opgenomen in de lijst en niet complete teams!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef JeOma het volgende:Slaat nergens op, want Jack Tuyp (OM maar een voorbeeld te noemen) doet het heel aardig tot nu toe.
Ieder team heeft wel (een paar) goeie spelers.
quote:haha
Op woensdag 1 oktober 2003 20:10 schreef kreischer2000 het volgende:
De hele selecties van Volendam, ADO en Zwolle nomineer ik bij deze.
ik kies Kuyt
quote:Wevers is GGD-ertje
Op woensdag 1 oktober 2003 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:Wevers
Frankel
Arjan vd Laan
Boukhari
Lee
quote:Spelers die ook in goeden doen gewoon te slecht voor de HCE zijn
Op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef eJays het volgende:
De vorm van spelers kan snel veranderen, waardoor de ene keer men een speler slecht vindt terwijl een paar weken later iedereen hem weer goed vindt! Daarom is het eigenlijk onmogelijk om de slechtste speler te kiezen!
Die kon laatst zelfs tegen een zaterdag 6 bierteam nog niet imponeren (maar wel debuteren in de uefa-cup )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |