quote:Tja sorry, je kent me toch?
Op woensdag 1 oktober 2003 12:48 schreef REFUSED het volgende:[..]
Patch +1en dan had ik nog geeneens zoveel verhullende screenshots gegeven, die stonden nog in de wachtrij
quote:nog ff offtopic:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:51 schreef nXn het volgende:
ken ik niet??
quote:* in over-all top 20 zit
Op woensdag 1 oktober 2003 13:10 schreef Gorro het volgende:
Het overzichtstopic is weer bijgewerkt, met nieuwe overallstand.Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
quote:leuk stukje!
Op woensdag 1 oktober 2003 13:08 schreef Gorro het volgende:
* September 2003En weer hebben we een andere maandwinnaar. Patch is na een wat rustigere 2 maanden weer helemaal terug en heeft de maand september tot zijn prooi gemaakt. Met 84 punten (evenveel als Khalein in Juli, 11 minder dan GFP vorige maand) is de overwinnaar dus Patch. GFP en Oscar-Wilde kwamen nog dichtbij en stonden een paar dagen voor het einde van de maand zelfs nog gelijk met Patch, maar zij hadden niet op zijn fenomenale eindspurt gerekend. Allen van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plaatsen
trouwens, zat er aan te denken om een andere nickname aan te nemen en een andere avatar. Hoe denken jullie daarover? Moet ik gewoon Patch blijven of een andere nickname, of wellicht alleen de avatar veranderen of allebei?
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 01-10-2003 13:16]
quote:GFP + 1
Op woensdag 1 oktober 2003 13:14 schreef GFP het volgende:
Kwam als eerste bij me op, maar ik denk het niet maar ervaring leert dat je die dan wel moet noemen. Carrie Fisher?
Natuurlijk moet je altijd de eerste noemen die in je opkomt!
En zo zie je maar; weer en puntje erbij!
Uw beurt
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 01-10-2003 13:18]
quote:ik ook !
Op woensdag 1 oktober 2003 13:11 schreef realist_ik het volgende:[..]
* in over-all top 20 zit
quote:Hoezo zou je op een andere nickname tour gaan? Om zodoende mensen Disney vragen te laten stellen als jij aanwezig bent maar ze weten het niet?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:14 schreef Patch het volgende:
trouwens, zat er aan te denken om een andere nickname aan te nemen en een andere avatar. Hoe denken jullie daarover? Moet ik gewoon Patch blijven of een andere nickname, of wellicht alleen de avatar veranderen of allebei?
just my 2 cents btw
quote:Nee niet om FMT redenen, maar gewoon...Ik heb het volgens mij weer gehad met deze nickname...
Op woensdag 1 oktober 2003 13:18 schreef REFUSED het volgende:[..]
Hoezo zou je op een andere nickname tour gaan? Om zodoende mensen Disney vragen te laten stellen als jij aanwezig bent maar ze weten het niet?
Patch = Patch, niemand anders
[Dit bericht is gewijzigd door Venkman op 01-10-2003 13:22]
quote:Owh jawel hoor, gewoon de usual problemen zoals elk ander mens
Op woensdag 1 oktober 2003 13:22 schreef Venkman het volgende:[..]
Klinkt allemaal als een fikse indentiteits-crisis!!! Gaat het nog wel een beetje meneer Patch??
quote:ok
Op woensdag 1 oktober 2003 13:22 schreef REFUSED het volgende:
ik heb ook zoveel verschillende nicknames aangenomen bij online games / irc etc, maar als ik eenmaal bij iets "onveranderlijks" geregged sta onder een nick (zoals bij fok) zou ik gewoon die nick houden, is meest herkenbare
iemand had trouwens nog een mooie opmerking in #ftr
"zijn we eindelijk van Patch verlost, is het niet op de manier die ik zou willen zien " (voor dat straks tegen me gebruikt gaat worden
)
quote:hoezo "verlost"?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:28 schreef REFUSED het volgende:
Neemt niet weg dat ALS het zou kunnen ik ivm de caps ook ff zou renamen naar bijvoorbeeld Recusoiemand had trouwens nog een mooie opmerking in #ftr
"zijn we eindelijk van Patch verlost, is het niet op de manier die ik zou willen zien" (voor dat straks tegen me gebruikt gaat worden
)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben voor Toeterende_Timon.Met het volgende icoon:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |