rijden daar in een groepje van ongeveer 10 auto's met ongeveer 140 km/u, niets aan de hand, maar dan zie je ze staan en ga je remmen en dan niet alleen wij, nee ook de wagens die wel netjes 120 rijden remmen, oftewel onveilige situatie!! dat ze gaan staan flitsen bij een school ofzo, maar niet op een rechte snelweg!!
quote:10 x 20 km/h te hard = leuke opbrengst
Op woensdag 1 oktober 2003 12:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
op de a58 tussen gilze en bavel en bavel en gilze en ow ow wat een veiligheid, echt levensgevaarlijk stuk weg...rijden daar in een groepje van ongeveer 10 auto's met ongeveer 140 km/u, niets aan de hand, maar dan zie je ze staan en ga je remmen en dan niet alleen wij, nee ook de wagens die wel netjes 120 rijden remmen, oftewel onveilige situatie!! dat ze gaan staan flitsen bij een school ofzo, maar niet op een rechte snelweg!!
Dat is pas kassa
quote:good thinking
Op woensdag 1 oktober 2003 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ga even tanken en rij weg zonder te betalen, dan heb je het weer terugverdient.
quote:Ik had van de week ook weer zo'n fijn acceptgirootje in de bus
Op woensdag 1 oktober 2003 12:14 schreef _VoiD_ het volgende:
Hier in tilburg hebben ze ook staan flitsen op de hub van doorneweg. 304 snelheidsovertredingen! En iemand reed 108 terwijl je daar maar 50 mag.Dat is pas kassa
ps. viel nog mee was maar 10km te hard dus ¤28,-
[Dit bericht is gewijzigd door Marachi op 01-10-2003 12:17]
Alleen jammer dat zo'n klootviool dan net NA die gevaarlijke bomen, en net VOOR het bordje 'einde bebouwde kom' gaat staan. Gewoon een graaiende teringlijer dus
quote:Tsja, als je dat in Helmond doet, kom je thuis zonder tanden
Op woensdag 1 oktober 2003 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ga even tanken en rij weg zonder te betalen, dan heb je het weer terugverdient.
quote:ja maar dat is goed!!
Hier in tilburg hebben ze ook staan flitsen op de hub van doorneweg. 304 snelheidsovertredingen! En iemand reed 108 terwijl je daar maar 50 mag.Dat is pas kassa
en die 108 is ook gewoon terecht dat ze die pakken!! niets mis mee!! maar ga niet op snelwegen controleren door als een nsber achter een viaductje te gaan staan
quote:
Dat is pas kassa
quote:das pas kassa
Flitspaal breekt provincie record
Een flitspaal in het centrum van Arnhem heeft al ruim 13.000 bestuurders betrapt op te hard rijden in zes weken. De kast behaald daarmee een record van de Gelderse politie.
De flitspaal heeft zo'n 700.000 euro aan bekeuringen opgeleverd. De kast doet het zo goed omdat het in het verlengde van een stadstunnel staat met twee verkeerslichten. De verkeerspolitie vermoedt dat veel weggebruikers extra gas geven als ze uit het tunneltje komen en zien dat het eerste verkeerslicht groen is.
quote:* Viper® slaps DaForzzz silly met een flitspaal
Op woensdag 1 oktober 2003 12:21 schreef DaForZz het volgende:[..]
[..]das pas kassa
Ow dus daar staat die paal
Zucht, Arnhem, blij dat ik er woon zeg
quote:Uhhh, waar staat die paal? Ben een paar weken terug in arnhem geweest, en had vreselijke haast, snelheden van 80 km/h waren iig niet van de lucht
Op woensdag 1 oktober 2003 12:21 schreef DaForZz het volgende:
das pas kassa
Even m'n zus bellen, 't was haar auto
quote:Uitkomen Willemstunnel, maar die paal kan je bijna niet missen want hij heeft de kleuren van politie
Op woensdag 1 oktober 2003 12:24 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Uhhh, waar staat die paal? Ben een paar weken terug in arnhem geweest, en had vreselijke haast, snelheden van 80 km/h waren iig niet van de lucht
Even m'n zus bellen, 't was haar auto
![]()
quote:Is dat die tunnel die onder het centrum doorloopt?
Op woensdag 1 oktober 2003 12:28 schreef eNaSnI het volgende:
Uitkomen Willemstunnel, maar die paal kan je bijna niet missen want hij heeft de kleuren van politie(dit wel nadat het record gehaald was
)
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 01-10-2003 12:38]
quote:Nee het is die paal naast die stroboscoop
Op woensdag 1 oktober 2003 12:29 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Is dat die tunnel die onder het centrum doorloopt?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:35 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Nee het is die paal naast die stroboscoop
* Zet 100 euro weg om op te zuipen
iemand rijdt te hard, wordt geflitst, en begint dan te kankeren op de politie....
rij dan niet te hard!! die regel is er niet voor niks...
en dan het argument dat de politie voor gevaarlijke situaties zou zorgen door daar te gaan staan flitsen...
degene die 140 rijd en hard remt omdat hij weet dat dat niet mag is degene die voor de gevaarlijke situatie zorgt, niet de politie
moet je eens opletten watvoor gevaarlijke situaties er zouden ontstaan als ze er nooit staan
echt schitterend hoe sommige automobilisten zo'n verhaal altijd weer met onzinnige argumenten naar hun hand proberen te zetten
Weet je wat pas typisch is? Dat mensen die zich verder nooit in PTA vertonen ons in dit soort topics toch altijd eventjes komen vertellen hoe stout het wel niet is om te hard te rijden, en dat het je eigen schuld is.
Volgens de officiële statistieken is te hard rijden de oorzaak van maar een belachelijk laag percentage dodelijke ongevallen. Geen voorrang verlenen e.d. staat met stip bovenaan.
Ergo, dit geflits dient geen enkel algemeen belang behalve het spekken van de staatskas. Al die parkeerwachters, controleurs, BOAs en zeker degenen die dit beleid uitstippelen, mogen van mij linea recta tegen de muur gezet worden.
quote:En de meeste problemen met voorrang verlenen komen omdat men te hard op de voorrangswegen rijdt, dus wat is nu je punt?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:07 schreef StefanP het volgende:Volgens de officiële statistieken is te hard rijden de oorzaak van maar een belachelijk laag percentage dodelijke ongevallen. Geen voorrang verlenen e.d. staat met stip bovenaan.
quote:Dat mensen die invoegen op voorrangswegen niet goed uit hun doppen kijken misschien
Op woensdag 1 oktober 2003 13:14 schreef zappa29 het volgende:[..]
En de meeste problemen met voorrang verlenen komen omdat men te hard op de voorrangswegen rijdt, dus wat is nu je punt?
Als ik 85-90 rij op een voorrangsweg en iemand wil invoegen dan kijkt ie of er iemand aankomt, schat vervolgens de snelheid in waarmee ik aan kom rijden ("kan ik ervoor of niet?") en voegt in of juist niet.
Voor beide gevallen geldt dat wanneer de persoon niet goed kijkt ik erin vlieg. Kun je wel aankomen met: "Ja, maar met 85-90 heb je veel langere remweg, dus met 80 zou het net goed zijn gegaan en met 85-90 niet". Als ik met 80 strak in de ankers ga dan klapt de persoon die achter mij rijdt net zo hard op mij als dat wanneer ik 85-90 rij.
Tis trouwens niet voor nix VOORRANGSWEG. Gewoon wachten tot je een groot gat hebt waar je je auto ingooit. En dan maakt het nix uit of er iemand met 80 of met 90 aan komt. Hoogstens moet je met 90 ff je gas loslaten of je rem een tikje geven. En zelfs dan ga je al voorbij aan het begrip "voorrangsweg".
quote:kijk dat bedoel ik nou... nu kom je met allerlei argumenten waarom je wel te hard zou mogen rijden
Op woensdag 1 oktober 2003 13:07 schreef StefanP het volgende:
...
Volgens de officiële statistieken is te hard rijden de oorzaak van maar een belachelijk laag percentage dodelijke ongevallen. Geen voorrang verlenen e.d. staat met stip bovenaan.Ergo, dit geflits dient geen enkel algemeen belang behalve het spekken van de staatskas. Al die parkeerwachters, controleurs, BOAs en zeker degenen die dit beleid uitstippelen, mogen van mij linea recta tegen de muur gezet worden.
maar nee jij bent blijkbaar ook zo'n hardleers mannetje die vind dat die regels er voor iedereen zijn behalve jij... want jij bent tenslotte anders, nietwaar?
hoe zit het dan met die junk die jouw ruitje intikt? die vind zichzelf ook anders, mag hij dat dan ook? en dan valt voor die junk nog te zeggen dattie alleen materieele schade aanricht terwijl jij mensenlevens in gevaar brengt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |