quote:Thank you ik had numlock niet aanstaan en dat heb ik normaal altijd
Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Deel 6 dus
2 boterhammen worst en glas water.
Middag:
Paar speculaas koekjes en dubbelfris drank en beetje water.
Avond:
Aardappelen, Groente, Appelmoes, Vlees.
quote:Spruitjesschotel?? Hmmm, dat klinkt erg lekker!
Op woensdag 1 oktober 2003 08:30 schreef Christine het volgende:
Vanavond krijgen we bezoek. Ik maak dan lekker spruitjesschotel
quote:Ik heb twee varianten. Vanavond maak ik waarschijnlijk "Ovenheerlijk" van Maggie (kun je gewoon in een zakje kopen) en dan de bloemkoolvariant. Maar omdat de spruitjes goedkoper waren dan de bloemkool, maak ik 'm met spruitjes
Op woensdag 1 oktober 2003 08:34 schreef Koningin het volgende:
Spruitjesschotel?? Hmmm, dat klinkt erg lekker!
Receptje?
Bij de andere spruitjesschotel (die ik vanavond ga maken wanneer ik iets minder tijd heb) kieper je eerst een laag (gebakken) shoarmavlees in een ovenschaal, daarna een laag gekookte spruitjes, en dan een laag aardappelpuree. Daarover maak je met kaas een korstje, en je zet het even onder de grill totdat het korstje lekker bruin is
quote:Die van de Maggi heb ik ook al eens gemaakt
Op woensdag 1 oktober 2003 08:43 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb twee varianten. Vanavond maak ik waarschijnlijk "Ovenheerlijk" van Maggie (kun je gewoon in een zakje kopen) en dan de bloemkoolvariant. Maar omdat de spruitjes goedkoper waren dan de bloemkool, maak ik 'm met spruitjes
Bij de andere spruitjesschotel (die ik vanavond ga maken wanneer ik iets minder tijd heb) kieper je eerst een laag (gebakken) shoarmavlees in een ovenschaal, daarna een laag gekookte spruitjes, en dan een laag aardappelpuree. Daarover maak je met kaas een korstje, en je zet het even onder de grill totdat het korstje lekker bruin is
quote:Is een heel verrassende maar superheerlijke combinatie
Op woensdag 1 oktober 2003 11:41 schreef Koningin het volgende:
Maar shoarmavlees met spruiten?? Moet ik toch eens onthouden!
* biefstukje gevuld met zongedroogde tomaatjes, knoflook, uitjes en omwikkeld met spek
* sperzieboontjes
* gekruide aardappelpartjes
* salade met komkommer, tomaat, kaas, pijnboompitten, croutons en een honing-mosterd dressing
(tenzij de aardappels van celavita zijn en de dressing uit zo'n zakkie..)
Maar goed, zal ik voor de liefhebbers een receptje met vis deponeren?
quote:Dit vind ik nou niet echt een spectaculiar culinair gerecht...
Op woensdag 1 oktober 2003 12:21 schreef Macro-sof het volgende:
Ik heb nog geen culinair talent ontdekt, maar deze komt dicht in de buurt:...Gerecht...
Maar goed, zal ik voor de liefhebbers een receptje met vis deponeren?
Altijd lekker, wat voor vis?
Forelfilet met gebakken aardappeltjes en peultjes:
Forelfilet: snel dichtschroeien in olijfolie
over de forel: forel afblussen met droge witte wijn, forel uit de pan, zongedroogde tomaat erbij, kappertjes erbij, creme fraiche (klein beetje) en een beetje citroensap.
Aardappeltjes: aardappels koken, iets steviger dan normaal, in blokjes snijden, zout en cajunkruiden erover en in olijfolie bakken.
Peultjes: 3 minuten koken
Vanavond zal ik wokken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |