quote:En dat ook inderdaad...
Op maandag 29 september 2003 21:30 schreef Yamyam het volgende:[..]
Zucht niet een pedofiel maar een kinderverkrachter....
quote:wat versta je precies onder praktiserend?
Op maandag 29 september 2003 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe sta jij voor enorm zware straffen voor praktiserende pedofielen?
quote:ja
Heb jij (veel?) contact met andere pedofielen? praat groepen?
quote:tot nu toe..
Weten bepaalde mensen die jou echt kennen van je geaardheid/pedofielie af?
quote:nee
Val je ook op volwassenen? zoja ook op mannen of vrouwen? beide?
...hoe 1 van de jongste regulars in deze discussie (Yamyam) ongeveer de enige is die een serieuze poging doet te geloven wat er gezegd wordt door pedo's zelf. Noem het naief of noem het open minded; het komt in dit geval op hetzelfde neer.
Verder ben ik van mening dat "geaardheid" slechts een relatief begrip is, bedoelt om een seksuele voorkeur op magische wijze van ziekte tot normaal te bestempelen.
Een pedo die op meisjes valt
quote:Dus een seksuele voorkeur is ziekelijk als hij niet normaal is en normaal is dan wat? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Op maandag 29 september 2003 21:58 schreef YogiBear het volgende:
...
Verder ben ik van mening dat "geaardheid" slechts een relatief begrip is, bedoelt om een seksuele voorkeur op magische wijze van ziekte tot normaal te bestempelen.
...
Wordt het kind bijvoorbeeld op de hoogte gebracht indien er seksuele aantrekkingskracht is??
quote:Aan wie vraag je dat of is het een open vraag?
Op maandag 29 september 2003 22:18 schreef schatje het volgende:
Hoe gelijkwaardig is een relatie met een kind nou??Wordt het kind bijvoorbeeld op de hoogte gebracht indien er seksuele aantrekkingskracht is??
quote:ik kan hier zelf geen antwoord op geven, ik zei al eerder dat ik pas sinds kort mijn pedo-zijn heb geaccepteerd.
Op zondag 28 september 2003 17:58 schreef schatje het volgende:
En het kind zelf, wordt die op de hoogte gebracht van de geaardheid van de pedofiel zelf??
maar ik heb toestemming gekregen van een andere pedo om een verhaal wat hij zelf heeft gepost op onze board hier te posten.
het is misschien niet helemaal een antwoord op je vraag.
en het verhaal mag misschien niet echt coherent overkomen...
ps
verwacht niet allá minuut een antwoord van mij.
ik bevind mij op zeer glad ijs, en schaatsen kan ik niet..
quote:
Ik zei de gek:
Ik heb, alweer meerdere jaartjes geleden, een soort pedofiele relatie gehad met een jongen uit mijn omgeving.
Een "soort", want voor mij was het een pedofiele relatie maar voor hem zeker niet.
Het was een heel heel mooi jongetje waar ik stapel verliefd op werd.
Toen ik um voor het eerst opmerkte kon ik mn ogen niet meer van hem afhouden. Het eten smaakte niet, ik kon niet meer slapen, en ik dacht dag in dag uit alleen maar aan hem.
Ik zou en ik moest hem hebben, en op zeker moment heb ik een plannetje gesmeed om hem te schaken.
Een slim plannetje kan ik het gerust noemen want het is me GELUKT. En het zit er dik in dat ik dat plannetje nog een keer ga gebruiken.De eerste twee jaar liep alles naar wens.
Elke dag kwam hij wel even langs, en we deden van alles samen. Zoals, kaarten, zwemmen, midgetgolfen, fietsen, tv. kijken, uit eten , alles.
Hij kon zn vreugde niet op en had vaak de neiging om me te zoenen en zelfs nog meer.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen zin zou hebben om seks met hem te bedrijven, maar ik deed het niet.
Het was mijn volle overtuiging dat het een slechte invloed op hem zou hebben. Uit liefde voor hem heb ik daar dus maar van af gezien.Maar nu komt het kromme van alles.
Na verloop van tijd begon hij zich toch een beetje anders te gedragen.
Hij begon mij ervan te verdenken dat ik wel eens, pedofiel zou kunnen zijn. Uit allerlei opmerkingen die hij plaatste kon ik dat opmaken.
Die opmerkingen kon ik rechtstreeks herleiden naar programma's op tv. en stukken die erover werden geschreven in dag en weekbladen.
Steeds minder vaak kwam die, en steeds vaker moest ik plaats maken voor iets anders, wat achteraf weer leugens bleken te zijn.
Het einde was in zicht, een einde aan een hele mooie vriendschap die in totaal zo'n 4 jaar geduurd heeft.Moet je nagaan; Eerst wil hij me wel zoenen en het liefst nog een paar stappen verder, maar de verdenking alleen al dat ik pedofiel zou kunnen zijn, maakte dat hij een bepaalde afkeer van me kreeg.
Het gevolg dus van het beeld dat de media heeft geschetst rond pedofielen.
quote:Mwoah, je denkt niet lang genoeg na
Op maandag 29 september 2003 22:14 schreef Short_stop het volgende:
Dus een seksuele voorkeur is ziekelijk als hij niet normaal is en normaal is dan wat? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Wat is normaal en wat is ziek in een seksuele voorkeur? En wat is dan geaardheid, als een homoseksuele voorkeur ziekelijk was tot kort geleden in westerse landen (en nog steeds in het merendeel van de wereld)? Waarom was de wereld vroeger kut en is ie nu "perfect"?
Denk er maar verder over na
HINT: het gaat om de betekenis van "normaal"
quote:Hmm, daar zou ik over in discussie kunnen gaan maar dat wordt te veel off-topic denk ik
Op maandag 29 september 2003 22:38 schreef YogiBear het volgende:[..]
Mwoah, je denkt niet lang genoeg na
quote:Kan ik geen antwoord op geven...
Wat is normaal en wat is ziek in een seksuele voorkeur?
quote:Waar je op valt/tot aangetrokken voelt dacht ik?
En wat is dan geaardheid,
quote:Ok, ik kan je nu dus echt helemaal niet meer volgen, sorry...
als een homoseksuele voorkeur ziekelijk was tot kort geleden in westerse landen (en nog steeds in het merendeel van de wereld)? Waarom was de wereld vroeger kut en is ie nu "perfect"?Denk er maar verder over na
HINT: het gaat om de betekenis van "normaal"
1. Stel je voor: Ik wil jullie seksuele voorkeur accepteren, maar wil absoluut niet dat jullie seks hebben met kinderen. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Ben ik dan nog 'aardig' genoeg voor jullie?
2. Je wilt geen seksueel contact met kinderen. Dat is voor jou een feit. Toch, heel diep in je zit de wens om wèl seks te hebben. Hoe kun je het best volhouden om niet aan je diepe verlangen toe te geven?
a. De wetenschap dat, als je toegeeft, je een hele lange gevangenisstraf krijgt, of misschien zelfs voor altijd vogelvrij? Verder heb je totaal geen voordelen. Geen invullingen. Geen alternatieven. Totaal niets.
b. Je kunt met kinderen werken. Je krijgt veel vertrouwen van hen, je collega's vertrouwen je. Je hecht heel veel waarde aan dat vertrouwen. Kortom, je hebt geen seks, maar krijgt daar veel rijkdom voor terug. Dit raak je allemaal kwijt als je toegeeft aan je diepe verlangen.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 29-09-2003 23:19]
quote:Mooi zo
Op maandag 29 september 2003 22:47 schreef Short_stop het volgende:
Kan ik geen antwoord op geven...
Naar MIJN mening is iedere seksuele voorkeur normaal. Wat niet normaal is, is iedere seksuele activiteit. En die seksuele activiteit wordt abnormaal, wanneer degene die je er misschien bij betrekt er onvrijwillig onder moet lijden. ("onvrijwillig lijden", want je hebt ook nog SM enzo)
Voila, mijn definitie van normaal met betrekking tot seksualiteit
quote:Dan ben je een uitzondering
Waar je op valt/tot aangetrokken voelt dacht ik?
Veel mensen zullen bij pedofilie zeggen "Nee, het is geen geaardheid...het is een ziekte".
Dus blijkbaar is een geaardheid in hun ogen ALTIJD een maatschappelijk geaccepteerde seksuele voorkeur. De NORM(aal) dus. Tegenwoordig slaat dat dan meestal op het geslacht.
Maarja, de natuur/Heer wil dat het mannetje/vrouwtje is...en dan het liefst een zo gezond mogelijk exemplaar. Wat nou als je alleen op magere of mollige mensen valt? Heb je dan eigenlijk niet, als je de definitie van deze mensen volgt, ook een andere geaardheid...omdat je een andere seksuele voorkeur hebt dan de natuur/Heer het heeft gewild? En lengte? En leeftijd?
In hun ogen is normaal op seksueel gebied dus niet wat ik zei, maar eerder de mate van afwijking van de maatschappelijke norm. Of je daar nou anderen wel of niet mee lastig valt, is dus blijkbaar totaal niet van belang.
DAT is het punt wat ik probeer te maken:
Wat je lekker vindt doet er niet toe, zolang mensen er niet last van hebben.
quote:De term geaardheid bestaat pas echt sinds de acceptatie van homo's. Het is dus positief label voor een afwijkende seksuele voorkeur...die alleen gebruikt mag worden, wanneer die voorkeur al geaccepteerd is door de maatschappij.
Ok, ik kan je nu dus echt helemaal niet meer volgen, sorry...
En dat de wereld nu "perfect" is en vroeger kut, zeg ik om aan te geven dat mensen altijd de neiging hebben om te zeggen "och, vroeger had je heksenverbranding, racisme en homo haat...gelukkig heb je dat nu niet meer hier". Tevreden mensen zijn meestal blind voor ontevreden mensen. Sterker nog, ze proberen het liever op iedere mogelijke manier weg te moffelen.
Het aantal blanken dat het wou opnemen voor zwarten tijdens de appartheid was heel matig. Kwam dat omdat het allemaal klootzakken waren? Nee, ze waren tevreden, blind voor de ontevredenheid en daarom vastbesloten tevreden te blijven.
quote:Heel erg bedankt voor je antwoorden...
Op maandag 29 september 2003 21:52 schreef TeddyBL het volgende:[..]
wat versta je precies onder praktiserend?
uit je posts leid ik af dat je pedos bedoelt die zich aan kinderen vergrijpen.
als je dat bedoelt, van mij mogen ze ook de zwaarste straf krijgen.
recent voorbeeld, dat meisje wat in delfzijl is verkracht.
maar automatisch de doodstraf krijgen als je een kind verkracht?
wat houdt mij dan tegen om het kind het zwijgen op te leggen, ombrengen dus, ik zou dan toch
zowieso de lul zijn, de pakkans verkleinen dus.
persoonlijk?
ik zal eerder mijn eigen strot doorsnijden dan me aan een jongetje te vergrijpen.
*no "smart ass" remarks please*
[..]ja
wat zijn jullie nu aan het doen?
en MSN/ICQ etc
dankzij het internet weet ik nu wat pedofiel zijn echt betekend (nou ja..), en het is absoluut
niet wat de meeste van jullie denken dat het is.
maar vooral, zo zeldzaam zijn wij pedos niet...
[..]tot nu toe..
mijn broertje en zusje.
en ik blijf gewoon hun grote broer.
ze geloven, en vertrouwen mij als ik vertel wat mijn gevoelens zijn.
en waarom niet?
we vertrouwen elkaars leven toe.(nou ja..)
en ach, we kennen mekaar alleen maar ons hele leven..
mijn zus accepteerd het gedeelte dat ik verliefd kan worden op kleine jongetjes, maar ik merk
dat ze er gevoelsmatig toch moeite mee heeft.(duh..ik zelf heb er nog moeite mee)
mijn broer heeft een 6 jaar oude zoontje.
en hij heeft er geen moeite mee om mij alleen te laten met mijn neefje of hem mee uit te nemen.
hij kent me, hij wel.
[..]nee
ik kan vallen op jonge(ns)tjes tussen de 6 en 18 jaar.
maar in 9 van de 10 gevallen zijn de jongens waar ik mij aangetrokken voel, tussen
de 10 en 13 jaar.
IK dus, elke pedo heeft weer zijn eigen AOA (age of attraction).
er zijn er ook die een AOA hebben van 6-30 jaar.
je begrijpt dat zulke mensen er niet mee te koop lopen dat ze ook op erg jong kunnen vallen.
geaardheid is niet zwart/wit.
Heb ik gelijk een aantal nieuwe vragen (sorry dat ik de oren van je kop vraag)
- Wat ik hier dus uit begrijp is dat je inprincipe nooit een relatie met iemand aan kunt gaan. Hoe zie je dit verder voor je?
- Heb je, ondanks dat je niet op vrouwen valt die ook nog een "geschikte" leeftijd hebben, wel een eigen kinderwens?
- Hoe kom je in contact met andere pedofielen? Het lijkt me toch niet dat je ffies een chatbox ingaat en zegt ik ben pedofiel wie nog meer?
- Dwing je jezelf om niet/wel in de buurt van plekken met veel kinderen te zijn? mijd je scholen, of kom je er juist veel in de buurt? (Oftewel: ben je daar voor je zelf wel is mee bezig?)
Nogmaals, heel erg bedankt dat je wilt reageren
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:09 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er helemaal geen begrip voor.
Ik zat inderdaad al te denken, ik ben toch niet de enige die er zo over denkt, wat in zou houden dat ik ouderwets ben?
Maar inderdaad, ik kan hier totaal geen begrip voor opbrengen, en sommige reacties van mensen die dit toejuichen vind ik uitermate link. Trek zo'n acceptatie 20 jaar verder, en we komen straks op een punt dat we dit volledig accepteren, met de daarbijhorende mogelijkheid dat een relatie tussen een volwassene en een kind incl de seks die daarbij hoort als iets gewoons gezien gaat worden?
Ik vind dit ongezond.
quote:Tomaten vriend!
Op maandag 29 september 2003 23:17 schreef rooiegeweten het volgende:
Ha, nu kan ik ook eens een paar vragen in de richting van pedofielen werpen.1. Stel je voor: Ik wil jullie seksuele voorkeur accepteren, maar wil absoluut niet dat jullie seks hebben met kinderen. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Ben ik dan nog 'aardig' genoeg voor jullie?
2. Je wilt geen seksueel contact met kinderen. Dat is voor jou een feit. Toch, heel diep in je zit de wens om wèl seks te hebben. Hoe kun je het best volhouden om niet aan je diepe verlangen toe te geven?
a. De wetenschap dat, als je toegeeft, je een hele lange gevangenisstraf krijgt, of misschien zelfs voor altijd vogelvrij? Verder heb je totaal geen voordelen. Geen invullingen. Geen alternatieven. Totaal niets.
b. Je kunt met kinderen werken. Je krijgt veel vertrouwen van hen, je collega's vertrouwen je. Je hecht heel veel waarde aan dat vertrouwen. Kortom, je hebt geen seks, maar krijgt daar veel rijkdom voor terug. Dit raak je allemaal kwijt als je toegeeft aan je diepe verlangen.
Ik wil deze post ff "steunen", vooral 2B: zou een zware straf voor een vergrijp een pedofiel "helpen" zn handen thuis te houden?
quote:Mijn mening:
Op maandag 29 september 2003 23:46 schreef Redux het volgende:[..]
(laatste post uit het vorige topic)Ik zat inderdaad al te denken, ik ben toch niet de enige die er zo over denkt, wat in zou houden dat ik ouderwets ben?
Maar inderdaad, ik kan hier totaal geen begrip voor opbrengen, en sommige reacties van mensen die dit toejuichen vind ik uitermate link. Trek zo'n acceptatie 20 jaar verder, en we komen straks op een punt dat we dit volledig accepteren, met de daarbijhorende mogelijkheid dat een relatie tussen een volwassene en een kind incl de seks die daarbij hoort als iets gewoons gezien gaat worden?
Ik vind dit ongezond.
En mensen zoals die hier reageren, zoals TeddyBL (en niet de gene die gequote wordt door hem), zou je die moeten straffen? iemand die, zover mogelijk, er mee naar buiten komt, en er niks meedoet? de gevoelens, zover ik begrijp, "onderdrukt" en zn handen thuis houdt?
ik vindt het een heel moeilijke kwestie...
alleen ZODRA ze wat doen, mogen ze van mij echt de zwaarst mogelijke straf krijgen...
quote:Straffen?
Op maandag 29 september 2003 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
Mijn mening:
is het ook, alleen zouden we dan alle pedofielen die niks doen, en alleen gevoelens hebben moeten straffen?En mensen zoals die hier reageren, zoals TeddyBL (en niet de gene die gequote wordt door hem), zou je die moeten straffen? iemand die, zover mogelijk, er mee naar buiten komt, en er niks meedoet? de gevoelens, zover ik begrijp, "onderdrukt" en zn handen thuis houdt?
ik vindt het een heel moeilijke kwestie...
alleen ZODRA ze wat doen, mogen ze van mij echt de zwaarst mogelijke straf krijgen...
Ik vind, dat iemand die op kinderen valt, het gevoelsmatig (kort door de bocht gezegd) niet helemaal op een rijtje heeft.
quote:Maar zolang iemand zelf het doorheeft dat dit niet klopt, en daardoor zijn/haar handen thuishoudt, en echt niks doet... die kan je niet straffen.
Op maandag 29 september 2003 23:53 schreef Redux het volgende:[..]
Straffen?
Ik vind, dat een acceptatie bij jezelf, dat je op kinderen valt, een vertaling van gevoelens die niet klopt.
Laten we zeggen, dat zo iemand niet in staat is zelfstandig zijn eigen gevoels vertalingen juist uit te oefenen, en dat ie als het ware onder curatele gezet moet worden.
Op zo'n moment kom je helemaal niet meer bij het punt straffen.Ik vind, dat iemand die op kinderen valt, het gevoelsmatig (kort door de bocht gezegd) niet helemaal op een rijtje heeft.
Zou je dan pedofielen die wel kinderen verkracht hebben vogelvrij mogen verklaren of nazi-praktijken op toepassen? (denk aan bijv herkennings teken op voorhoofd tattoeren)
[Dit bericht is gewijzigd door Redux op 30-09-2003 00:00]
quote:straf je ze daar wel mee?
Op maandag 29 september 2003 23:55 schreef italy het volgende:
de doodstraf als deze mensen ook daadwerkelijk kinderen misbruiken.
quote:Volgens mij kun je een kind ook niet uitleggen dat je seksuele gevoelens voor hem/haar heeft.Dat is allemaal nog onbekend gebied.
Op maandag 29 september 2003 22:38 schreef TeddyBL het volgende:[..]
maar ik heb toestemming gekregen van een andere pedo om een verhaal wat hij zelf heeft gepost op onze board hier te posten.
het is misschien niet helemaal een antwoord op je vraag.
en het verhaal mag misschien niet echt coherent overkomen...ps
verwacht niet allá minuut een antwoord van mij.
ik bevind mij op zeer glad ijs, en schaatsen kan ik niet..
[..]
Twee volwassen mensen die een relatie hebben weten wat dat betreft wat ze aan elkaar hebben.Ze begrijpen de seksuele gevoelens van elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 30-09-2003 00:00]
quote:Lijkt me logisch.
Op maandag 29 september 2003 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
Maar zolang iemand zelf het doorheeft dat dit niet klopt, en daardoor zijn/haar handen thuishoudt, en echt niks doet... die kan je niet straffen.
quote:nazi? waarom haal je er nazi bij?
Zou je dan pedofielen die wel kinderen verkracht hebben vogelvrij mogen verklaren of nazi-praktijken op toepassen? (denk aan bijv herkennings teken op voorhoofd tattoeren)
quote:idd maar zolang er niks is om deze "knop" om te zetten....
Op maandag 29 september 2003 23:57 schreef Redux het volgende:
Alsof die personen op dat gevoels-gebied niet volwassen zijn geworden.
Net als dat een kind moet leren dat nooit geleerd heeft in een opvoeding dat iets fout is, en dat dan ook niet als iets fouts ziet, is er bij die personen iets fout gegaan, waardoor ze bepaalde gevoelens voor kinderen die iedereen heeft, vertaald naar een verliefdheid, terwijl de doorsnee mensen die gevoelens gewoon vertalen zoals het is: een kind is een kind, lief, leuk, vertederend, aardig, maar niet iets om verliefd op te worden in de zin dat je er het liefst een liefdesrelatie mee wil aangaan.
En we kunnen moeilijk iedereen waarvan vermoed wordt dattie nog wel es op kinderen zou kunnen vallen wegwerken.
Pas als ze wat gedaan hebben, mogen ze van mij zo zwaar gestrafd worden dat alle pedofielen spontaan naar emigreren (in de vs priester worden of zo )
quote:omdat het tekenen van iemand om deze herkenbaar te maken als pedofiel voor de buitenwereld dmv een herkenbaar teken, toch mischien wel met wo2 praktijken wordt vergeleken (is volges mij ook al gebeurd in deel1...)
Op maandag 29 september 2003 23:59 schreef Redux het volgende:[..]
Lijkt me logisch.
[..]nazi? waarom haal je er nazi bij?
Iemand die kinderen verkracht is gewoon (heel erg) strafbaar. Daar is niks nazi aan.
ik vindt dat er best op het voorhoofd "pedo" getatoeerd mag worden als een pedofiel zich daadwerkelijk vergrijpt aan kinderen.
Maar of "de maatschappij" dat ook vindt..
1. Je leeftijd
2. De leeftijd van de pedofiel die jij net quote
3. De leeftijd van het jongetje waar deze pedo het over had.
Heel erg bedankt als je dit zou kunnen beantwoorden!
quote:Zou natuurlijk leuk zijn als je het zo zou kunnen verklaren. Maar d'er is echt geen reden (buiten de massale walging van de buitenwereld) om aan te nemen dat er iets anders bezig is dan een geaardheid. D'er is wetenschappelijk niet aangetoond dat pedofilie een mentale ziekte is. D'er is dus ook geen reden om aan te nemen dat pedofielen enkel denken dat ze verliefd zijn, maar dat toch niet werkelijk zijn.
Op maandag 29 september 2003 23:57 schreef Redux het volgende:
Alsof die personen op dat gevoels-gebied niet volwassen zijn geworden.
Net als dat een kind moet leren dat nooit geleerd heeft in een opvoeding dat iets fout is, en dat dan ook niet als iets fouts ziet, is er bij die personen iets fout gegaan, waardoor ze bepaalde gevoelens voor kinderen die iedereen heeft, vertaald naar een verliefdheid, terwijl de doorsnee mensen die gevoelens gewoon vertalen zoals het is: een kind is een kind, lief, leuk, vertederend, aardig, maar niet iets om verliefd op te worden in de zin dat je er het liefst een liefdesrelatie mee wil aangaan.
En wat dat 'niet volwassen zijn geworden' betreft, dat zeiden ze vroeger ook over homo's. Freud onderscheidt namelijk verschillende fases in de seksualiteit van een kind. Een daarvan is de homofiele fase (says Freud, not me), en dus werd van homofielen gedacht dat ze in die fase waren blijven steken.
Dus of je het nu leuk vindt of niet: pedofilie lijkt volkomen normaal, en persoonlijk ben ik er ook van overtuigd dat dat zo is.
quote:in hoeverre vindt jij het normaal dan?
Op dinsdag 30 september 2003 00:06 schreef Tasher het volgende:[..]
Zou natuurlijk leuk zijn als je het zo zou kunnen verklaren. Maar d'er is echt geen reden (buiten de massale walging van de buitenwereld) om aan te nemen dat er iets anders bezig is dan een geaardheid. D'er is wetenschappelijk niet aangetoond dat pedofilie een mentale ziekte is. D'er is dus ook geen reden om aan te nemen dat pedofielen enkel denken dat ze verliefd zijn, maar dat toch niet werkelijk zijn.
En wat dat 'niet volwassen zijn geworden' betreft, dat zeiden ze vroeger ook over homo's. Freud onderscheidt namelijk verschillende fases in de seksualiteit van een kind. Een daarvan is de homofiele fase (says Freud, not me), en dus werd van homofielen gedacht dat ze in die fase waren blijven steken.
Dus of je het nu leuk vindt of niet: pedofilie lijkt volkomen normaal, en persoonlijk ben ik er ook van overtuigd dat dat zo is.
Hoe sta je tegenover het sexueel contact tussen minder en meerder jarige?
Zelf ben ik ook boylover (pedo die op jongens valt), zoals teddy. Dus als je vragen hebt, kan je die ook eventueel aan mij richten (als de moderatoren dat deze keer wel goedkeuren, tenminste). Ik zit hier toch nog wel een tijdje.
quote:Thnx! maar hoezo als de moderators het goedkeuren??
Op dinsdag 30 september 2003 00:09 schreef Tasher het volgende:
Aan LeeHarveyOswald:Zelf ben ik ook boylover (pedo die op jongens valt), zoals teddy. Dus als je vragen hebt, kan je die ook eventueel aan mij richten (als de moderatoren dat deze keer wel goedkeuren, tenminste). Ik zit hier toch nog wel een tijdje.
en als er vragen zijn die ik aan TeddyBL gesteld heb, die jij ook zou kunnen beantwoorden, heel graag (oa jou leeftijd, AOA, ...)
top dat je wilt reageren en er voor uitkomt!!!
quote:Heb ik ergens iets gezegd dat een kind bewust seksuele signalen uitzendt?
Op dinsdag 30 september 2003 00:09 schreef Redux het volgende:
Het is valse liefde.
Gevoelens van een kind die niet weet hoe ze overkomt, vertalen naar alsof het kind bewust weet dat ze bepaalde signalen uitstraald.
Als je dus denkt dat een kind bewust bepaalde signalen naar je uitzendt, dan ben je niet volwassen in die vertaling.
quote:Seksueel? Ik heb het over verliefdheid.
Op dinsdag 30 september 2003 00:11 schreef Tasher het volgende:[..]
Heb ik ergens iets gezegd dat een kind bewust seksuele signalen uitzendt?
quote:Probeer jij het kind uit te leggen dat je seksuele gevoelens voor hem hebt??
Op dinsdag 30 september 2003 00:09 schreef Tasher het volgende:
Aan LeeHarveyOswald:Zelf ben ik ook boylover (pedo die op jongens valt), zoals teddy. Dus als je vragen hebt, kan je die ook eventueel aan mij richten (als de moderatoren dat deze keer wel goedkeuren, tenminste). Ik zit hier toch nog wel een tijdje.
Indien je (of als je) een relatie hebt.
quote:Feit dat het homo zijn steeds en steeds meer geaccepteerd wordt, en daarmee de onderkenning dat homoseksualiteit een natuurlijke aanleg is, houdt niet automatisch in dat dit voor pedofolie ook opgaat.
Op dinsdag 30 september 2003 00:06 schreef Tasher het volgende:
- Wat ik hier dus uit begrijp is dat je inprincipe nooit een relatie met iemand aan kunt gaan. Hoe zie je dit verder voor je?
- Heb je, ondanks dat je niet op vrouwen valt die ook nog een "geschikte" leeftijd hebben, wel een eigen kinderwens?
- Hoe kom je in contact met andere pedofielen? Het lijkt me toch niet dat je ffies een chatbox ingaat en zegt ik ben pedofiel wie nog meer?
- Dwing je jezelf om niet/wel in de buurt van plekken met veel kinderen te zijn? mijd je scholen, of kom je er juist veel in de buurt? (Oftewel: ben je daar voor je zelf wel is mee bezig?)
en:
quote:Tomaten vriend!
Op maandag 29 september 2003 23:17 schreef rooiegeweten het volgende:
Ha, nu kan ik ook eens een paar vragen in de richting van pedofielen werpen.1. Stel je voor: Ik wil jullie seksuele voorkeur accepteren, maar wil absoluut niet dat jullie seks hebben met kinderen. Daar is gewoon geen discussie over mogelijk. Ben ik dan nog 'aardig' genoeg voor jullie?
Ik wil deze post ff "steunen", vooral 2B: zou een zware straf voor een vergrijp een pedofiel "helpen" zn handen thuis te houden?
en:
Heb jij (veel?) contact met andere pedofielen? praat groepen?
Weten bepaalde mensen die jou echt kennen van je geaardheid/pedofielie af?
nog maals heel erg bedankt !
Moderating Methods General Chat (2)
maar aangezien ik er niets meer van hoor doorheen het hele recente topic, neem ik aan dat ze daar op teruggekomen is. (sorry if wrong, yvonne).
Maar ja, even voorstellen dan maar.
Ik ben 19 jaar, heb sinds kort mijn geaardheid aanvaard. Ik val op jongens van zo'n 7-15 jaar. Twee kameraden van mij + mijn moeder weten het, en proberen het te aanvaarden.
Wat het huwelijk betreft: ik denk niet dat je het huwelijk als maatstaaf kunt nemen wat 'normaal' is wat seksualiteit betreft. Oprechte gevoelens die een mens kan hebben gaan boven (ver)oud(erde) organen als het huwelijk.
Seks met kinderen is een moeilijker onderwerp, waar ik eigenlijk niet zomaar in 123 op kan antwoorden. Maar je mag aannemen dat ik over het algemeen afkerig sta tegen seksuele contacten met kinderen.
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 30 september 2003 00:09 schreef Redux het volgende:
Het is valse liefde.
Gevoelens van een kind die niet weet hoe ze overkomt, vertalen naar alsof het kind bewust weet dat ze bepaalde signalen uitstraald.
Als je dus denkt dat een kind bewust bepaalde signalen naar je uitzendt, dan ben je niet volwassen in die vertaling.
Een vader die zijn zoon een aai over de bol geeft is oprecht, een pedofiel die een kind een aai over de bol kan misschien oprecht zijn maar het gaat vast samen met een seksuele lading.
quote:Dat ik verliefd wordt op kinderen, wilt niet zeggen dat kinderen verliefd worden op mij. Althans, dat wou ik er toch niet mee zeggen.
Op dinsdag 30 september 2003 00:12 schreef Redux het volgende:
Er wordt gezegd dat iemand die verliefd is op kinderen er niks aan kan doen, maar tegelijker tijd wordt er daarmee gezegd dat kinderen bewust weten hoe ze overkomen. Daar zit de fout in.
Het is toch van de zotte te denken dat een kind verliefd kan zijn op een volwassene, net als dat een volwassene verliefd kan worden op een andere volwassene? Een kind weet niet wat verliefdheid is! Iemand die zegt pedofiel te zijn, en zegt dat het verliefd kan worden op een kind, laat zich te ver gaan in de waan dat kinderen bewust verliefd kunnen worden. En dat is het onvolwassen vertalen van gevoels.
quote:Krijg je een stijve lul bij de gedachte dat je een kind in bad mag doen om hem/haar te wassen??
Op dinsdag 30 september 2003 00:19 schreef Tasher het volgende:Seks met kinderen is een moeilijker onderwerp, waar ik eigenlijk niet zomaar in 123 op kan antwoorden. Maar je mag aannemen dat ik over het algemeen afkerig sta tegen seksuele contacten met kinderen.
quote:Ik zie daar geen reden toe. Ik vind mezelf ook niet huichelachtig. Het enige wat ertoe doet is dat ik het kind graag zie (en dat mag ie best weten). De rest zijn mijn zaken.
Op dinsdag 30 september 2003 00:14 schreef schatje het volgende:[..]
Probeer jij het kind uit te leggen dat je seksuele gevoelens voor hem hebt??
Indien je (of als je) een relatie hebt.
quote:De vader weet dat het kind het als liefde ziet, een liefde tussen een vader en een kind. De pedofiel vertaald de reactie van een kind alszijnde hetzelfde gevoel als wat de pedo terug zou geven als iemand dat bij hem zou doen.
Op dinsdag 30 september 2003 00:20 schreef schatje het volgende:[..]
Inderdaad.
Een vader die zijn zoon een aai over de bol geeft is oprecht, een pedofiel die een kind een aai over de bol kan misschien oprecht zijn maar het gaat vast samen met een seksuele lading.
De pedofiel verplaatst zich in het kind, neemt daarbij aan dat het kind het zo bedoeld, zoals hij het zou bedoelen, en dat wijst erop dat een pedofiel zelf niet volwassen is in het vertalen van gevoelens.
Want, als ik verliefd ben op een meisje, dan doe ik toch dingen in de hoop dat zij mij ook leuk gaat vinden? Met andere woorden, ik verplaats me in haar, want hoe moet ik anders weten wat ik moet doen zodat zij mij leuk vind? Ik doe een bepaald blousje aan, omdat als ik haar was, mezelf dan heel leuk zou vinden. Dat is die vertaling.
quote:ik heb het ff doorgelezen (niet het bewuste topic) maar ik vindt het idd een beetje flauw.....
Op dinsdag 30 september 2003 00:19 schreef Tasher het volgende:
Yvonne heeft in het verleden moeilijk gedaan als ik over mijn ervaringen als pedofiel begon:Moderating Methods General Chat (2)
maar aangezien ik er niets meer van hoor doorheen het hele recente topic, neem ik aan dat ze daar op teruggekomen is. (sorry if wrong, yvonne).
Maar ja, even voorstellen dan maar.
Ik ben 19 jaar, heb sinds kort mijn geaardheid aanvaard. Ik val op jongens van zo'n 7-15 jaar. Twee kameraden van mij + mijn moeder weten het, en proberen het te aanvaarden.Wat het huwelijk betreft: ik denk niet dat je het huwelijk als maatstaaf kunt nemen wat 'normaal' is wat seksualiteit betreft. Oprechte gevoelens die een mens kan hebben gaan boven (ver)oud(erde) organen als het huwelijk.
Seks met kinderen is een moeilijker onderwerp, waar ik eigenlijk niet zomaar in 123 op kan antwoorden. Maar je mag aannemen dat ik over het algemeen afkerig sta tegen seksuele contacten met kinderen.
hopen dat ze het hier niet doen (maarja vorige is ook gewoon opengebleven)
quote:Zo. Met de strekking ben ik het helemaal eens.
Op dinsdag 30 september 2003 00:25 schreef Redux het volgende:[..]
De vader weet dat het kind het als liefde ziet, een liefde tussen een vader en een kind. De pedofiel vertaald de reactie van een kind alszijnde hetzelfde gevoel als wat de pedo terug zou geven als iemand dat bij hem zou doen.
De pedofiel verplaatst zich in het kind, neemt daarbij aan dat het kind het zo bedoeld, zoals hij het zou bedoelen, en dat wijst erop dat een pedofiel zelf niet volwassen is in het vertalen van gevoelens.
Want, als ik verliefd ben op een meisje, dan doe ik toch dingen in de hoop dat zij mij ook leuk gaat vinden? Met andere woorden, ik verplaats me in haar, want hoe moet ik anders weten wat ik moet doen zodat zij mij leuk vind? Ik doe een bepaald blousje aan, omdat als ik haar was, mezelf dan heel leuk zou vinden. Dat is die vertaling.
Maar het object van de begeerte ziet een volwassene.
quote:Ik begrijp je uitleg hoor.Maar zelfs kinderen zijn vaak eerlijk tegenover elkaar, ze flappen er alles uit enzo.Een pedo in de rol van het 'kind' houdt echter iets achter, namelijk dat er ook seksuele gevoelens in het spel zijn.
Op dinsdag 30 september 2003 00:25 schreef Redux het volgende:[..]
De vader weet dat het kind het als liefde ziet, een liefde tussen een vader en een kind. De pedofiel vertaald de reactie van een kind alszijnde hetzelfde gevoel als wat de pedo terug zou geven als iemand dat bij hem zou doen.
quote:Nee, niet gedragen, hij vertaald puur de gevoelens. Gevoelsmatig is die persoon onvolwassen, niet qua gedrag.
Op dinsdag 30 september 2003 00:33 schreef opa het volgende:[..]
Zo. Met de strekking ben ik het helemaal eens.
Alle achting.
Wat je in de laatste alinea als gedachtengang van de paedofiel presenteert, betekent dus dat de volwassene zich onvolwassen gaat gedragen als hij een onvolwassene ziet.Maar het object van de begeerte ziet een volwassene.
Je laatste zin snap ik niet.
quote:Ja maar zelfs verliefdheid, zonder het seksuele aspect, vind ik al te ver gaan.
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef schatje het volgende:[..]
Ik begrijp je uitleg hoor.Maar zelfs kinderen zijn vaak eerlijk tegenover elkaar, ze flappen er alles uit enzo.Een pedo in de rol van het 'kind' houdt echter iets achter, namelijk dat er ook seksuele gevoelens in het spel zijn.
quote:Redux negeer ik maar...hij kan blijkbaar hersens lezen...alleen niet die van mij
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef schatje het volgende:
Een pedo in de rol van het 'kind' houdt echter iets achter, namelijk dat er ook seksuele gevoelens in het spel zijn.
Maargoed, stel nou he:
Jij wordt verliefd op een goede vriend/vriendin. Je weet (vrij) zeker dat het niet wederzijds is en het ook nooit zal worden. Ga je het dan toch vertellen? Of doe je het niet, omdat je teveel waarde aan de vriendschap hecht om het risico te lopen ook DIE kwijt te raken.
Nu weet u waarom...
Welterusten!
edit - crap...verwarrende zin duidelijker gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door YogiBear op 30-09-2003 00:41]
quote:Daar ben ik het ook mee eens.
Op dinsdag 30 september 2003 00:37 schreef Redux het volgende:[..]
Ja maar zelfs verliefdheid, zonder het seksuele aspect, vind ik al te ver gaan.
Dus ook al heeft een pedo geen seksuele bij bedoelingen met een kind, en is het alleen maar verliefd op een kind zoals een volwassene op een andere volwassene verliefd is, dan is de persoon al niet goed bezig, als in, hij vertaald de gevoelens van het kind verkeerd.
quote:Nou, geen relatie zoals jullie homo- en heteroseksuelen een relatie zien. Een goede vriendschap is iets wat meer in de buurt komt. Maar ik heb al vermeld dat ik pas sinds kort mijn geaardheid heb aanvaard. Ik heb het grootste deel van m'n leven kinderen gemeden (schrik voor de gevoelens). Dus mijn leven is momenteel niet zo heel erg afgesteld op contact met kinderen. Ik weet dus ook nog niet echt wat een relatie precies betekent voor een pedo. Het enige wat ik kan doen is me baseren op verhalen van anderen.
Op dinsdag 30 september 2003 00:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Ik ken iemand die dat wel heeft. Die is zoals boylover als hetero, en heeft inderdaad een kinderwens. Maar ik persoonlijk dus niet.
quote:Ik ben in contact gekomen door http://www.jongensforum.be
- Hoe kom je in contact met andere pedofielen? Het lijkt me toch niet dat je ffies een chatbox ingaat en zegtik ben pedofiel wie nog meer?
quote:Ik heb het grootste deel van m'n leven kinderen dus gemeden. Maar dat leidde enkel tot onnodige frustratie. Nu rij ik inderdaad wel wat langzamer als ik voorbij een school of zo kom, ja.
quote:Waarschijnlijk. Op ongewenst seksueel contact mag van mij part veel repressie zijn (ook bij andere geaardheden).
quote:Weer een moeilijke. Zoals gezegd vind ik contact zonder instemming helemaal niet kunnen. Maar d'er bestaan gevallen (of je je het kunt inbeelden of niet) waarin dat contact met toestemming gebeurd. Om dat enorm zwaar te straffen vind ik niet juist.
quote:Nope, puur pedo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |