abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 00:30:57 #1
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_13511781
In april volgend jaar ga ik samen met een vriend van me voor een half jaar ofzow toeren in de States. Nou heb je als je langer als 3 maanden verblijft een visum nodig. Deze kan je bij de Ned. Ambassade krijgen zeggen ze op de website. Moet je nummertje bellen voor veel knaken, en na een kwartier kom je er nog niet doorheen.

Weet er iemand een andere oplossing om die lui te bereiken, of weet er iemand iets over een visum voor de States.

Zou het heel graag willen weten want ik kan helemaal nix op het net vinden verder.

Andere nuttige info is ook altijd welkom btw!!!

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_13511840
Ga naar het Amerikaans consulaat/ambasade
Free people own guns! Slaves do not!
pi_13511865
www.visum.nl

en gebruik de search eens

pi_13511867
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:36 schreef Vampier het volgende:
Ga naar het Amerikaans consulaat/ambasade
idd, maar je moet eerst een bedrag storten, anders sturen ze je gewoon terug! zie website consulaat, 's morgen bestellen, 's middags ophalen (eerst ff door FBI pc's )
  maandag 29 september 2003 @ 00:39:03 #5
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_13511868
Sorry foutje van mij

Bedoelde de amerikaans ambasade. Daar kan je bijna niet doorheen komen en moet je 2 weken van tevoren een afspraak maken.

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_13511883
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:39 schreef Pat-man het volgende:
Sorry foutje van mij

Bedoelde de amerikaans ambasade. Daar kan je bijna niet doorheen komen en moet je 2 weken van tevoren een afspraak maken.

visum gaat via consulaat, museumplein A'dam
  maandag 29 september 2003 @ 01:16:18 #8
7757 737-800
just enjoy....
pi_13512181
Het is echt gewoon HEEL simpel.

Of je maakt een afspraak via de tel. kost je ongeveer 10 min. Je krijgt dan een nummer waarmee je op de afgesproken datum het consulaat in mag.

Je kan ook via de post een visum aanvragen. Dan moet je voor de procedure maar ff kijken op http://www.usembassy.nl/

Goed lezen want tis niet moeilijk, het kost je alleen veel tijd gezeik en geld.

pi_13514055
Dubbeltopic, zie link hierboven.

Slotje.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')