quote:ik mag je inderdaad niet, aangezien je mijn woorden neemt en ze naar behoeven verandert. mag liegen volgens de islam nu ook al?
op maandag 29 september 2003 16:20 schreef bansheeboy het volgende:[..]
[..]het heeft geen zin om mij verwijten te maken vanwege je eigen uitspraken die je in veel gevallen zelf niet begrijpt. ik begrijp best dat je mij niet mag, ik mag jou wel, simpelweg vanwege het feit dat je een wereldburger van wederzijds formaat bent. maar laten we weer on-topic gaan aub...
ik begin:
quote:zoals je ook al wist zijn het ook beide meesterwerken omdat ze zoveel ophef veroorzaken.
op maandag 29 september 2003 16:14 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik vind het beide meesterwerken maar dat wist je al. het is makkelijk andere boeken te bekritiseren, doe het zelf beter is zo mijn advies.
en ik ga niet ook zo'n boek schrijven. voor je het weet wordt het verkeerd geinterpreteerd of gebruikt.
quote:nee, liegen in de islam mag niet, maar ja, je wilt je ogen niet openen voor de mooie dingen..
op maandag 29 september 2003 16:22 schreef dalai_lama het volgende:[..]
ik mag je inderdaad niet, aangezien je mijn woorden neemt en ze naar behoeven verandert. mag liegen volgens de islam nu ook al?
quote:inclusief die grappige jinns en het vliegende paard ?
op maandag 29 september 2003 16:20 schreef bansheeboy het volgende:
quote:waarom lieg jij dan wel?
op maandag 29 september 2003 16:25 schreef bansheeboy het volgende:[..]
nee, liegen in de islam mag niet, maar ja, je wilt je ogen niet openen voor de mooie dingen..
quote:
op maandag 29 september 2003 16:25 schreef viola_holt het volgende:[..]
inclusief die grappige jinns en het vliegende paard ?
quote:mein kampf is inderdaad, samen met de vervalste thora en de bijbel, een van de leugenachtigste leugens ooit gemaakt. wat dat betreft staan we ook een keer op 1 lijn
op maandag 29 september 2003 16:25 schreef dalai_lama het volgende:[..]
waarom lieg jij dan wel?
quote:als je nu eens antwoord geeft. je zegt dat je als moslim niet mag liegen. waarom lieg jij dan wel?
op maandag 29 september 2003 16:28 schreef bansheeboy het volgende:[..]
blaat
quote:laten we dan vanuit dat gezamenlijke standpunt verder werken en bepalen dat ditzelfde opgaat voor de koran !
mein kampf is inderdaad, samen met de vervalste thora en de bijbel, een van de leugenachtigste leugens ooit gemaakt. wat dat betreft staan we ook een keer op 1 lijn
quote:
op maandag 29 september 2003 16:29 schreef viola_holt het volgende:[..]
laten we dan vanuit dat gezamenlijke standpunt verder werken en bepalen dat ditzelfde opgaat voor de koran !
quote:
op maandag 29 september 2003 15:53 schreef youssef het volgende:[..]
ik neem aan dat dit niet echt serieus te nemen is, gia noemt zichzelf tenslotte ook christen, maar is gewoon een doorsnee nederlander...
quote:dus ik ben christen.
ik geloof in god, de almachtige vader,
schepper van hemel en aarde.
en in jezus christus, zijn enige zoon, onze heer.
die ontvangen is van de heilige geest, geboren uit de maagd maria,
die geleden heeft onder pontius pilatus,
is gekruisigd, gestorven en begraven.
die nedergedaald is ter helle, de derde dag verrezen uit de doden,
die opgestegen is ten hemel,
zit aan de rechterhand van god, de almachtige vader.
vandaar zal hij komen oordelen, de levenden en de doden.
ik geloof in de heilige geest,
de heilige katholieke kerk,
de gemeenschap van de heiligen,
de vergeving van de zonden,
de verrijzenis van het lichaam
en het eeuwig leven.
quote:dit topic zal bijna overgaan in een slotje vanwege het aantal posts. wil iemand die verder wil gaan met de discussie en mijn argumenten en meningen wil weerleggen gaarne een nieuw topic (deel 4) openen.
op maandag 29 september 2003 16:29 schreef viola_holt het volgende:[..]
laten we dan vanuit dat gezamenlijke standpunt verder werken en bepalen dat ditzelfde opgaat voor de koran !
quote:ik had het over jou, bijdehandje.
op maandag 29 september 2003 16:13 schreef bansheeboy het volgende:[..]
dat meen je niet ? dat moet er nog bijkomen, in het begin schatte ik dalai_lama vanwege zijn nick best wel hoog in, maar met de post neemt het af, ik zie dus dat meerderen dat vinden...
quote:meningen genoeg. nu nog de argumenten !
op maandag 29 september 2003 16:31 schreef bansheeboy het volgende:wil iemand die verder wil gaan met de discussie en mijn argumenten en meningen wil weerleggen gaarne een nieuw topic (deel 4) openen.
quote:maar ondertussen eet je wel varkensvlees en doe je aan overspel alsof je gordijnen gaat kopen bij de hema...
op maandag 29 september 2003 16:30 schreef gia het volgende:[..]
[..]dus ik ben christen.
geen hypocrisie aub..
quote:als jij nou eerst eens begint met argumenten geven, zal ik ze voor je weerleggen
op maandag 29 september 2003 16:31 schreef bansheeboy het volgende:[..]
dit topic zal bijna overgaan in een slotje vanwege het aantal posts. wil iemand die verder wil gaan met de discussie en mijn argumenten en meningen wil weerleggen gaarne een nieuw topic (deel 4) openen.
quote:ok, welke argumenten van mij wil je weerleggen dan ?
op maandag 29 september 2003 16:33 schreef dalai_lama het volgende:[..]
als jij nou eerst eens begint met argumenten geven, zal ik ze voor je weerleggen
quote:
op maandag 29 september 2003 16:33 schreef bansheeboy het volgende:[..]
maar ondertussen eet je wel varkensvlees en doe je aan overspel alsof je gordijnen gaat kopen bij de hema...
quote:
geen hypocrisie aub..
quote:
op maandag 29 september 2003 16:33 schreef bansheeboy het volgende:ondertussen doe je aan overspel alsof je gordijnen gaat kopen bij de hema.
troll ?
quote:als jij nou eerst eens begint met argumenten geven, zal ik ze voor je weerleggen
op maandag 29 september 2003 16:34 schreef bansheeboy het volgende:[..]
ok, welke argumenten van mij wil je weerleggen dan ?
quote:de hema wordt gedemoniseerd!
op maandag 29 september 2003 16:35 schreef viola_holt het volgende:[..]
![]()
troll ?
quote:de argumenten waarmee je nu gaat komen !
op maandag 29 september 2003 16:34 schreef bansheeboy het volgende:[..]
ok, welke argumenten van mij wil je weerleggen dan ?
quote:
mein kampf is inderdaad, een van de leugenachtigste leugens ooit gemaakt. wat dat betreft staan we ook een keer op 1 lijn
nou daar gaat je aanzien
quote:iets wat je niet hebt kan ook niet weggaan.
op maandag 29 september 2003 16:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
nou daar gaat je aanzien
quote:ik had wat waardering voor hem, maar die heb ik nu niet meer.
op maandag 29 september 2003 16:37 schreef mariel het volgende:[..]
iets wat je niet hebt kan ook niet weggaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |