quote:wat is dit nou weer voor sneue opmerking als je er geen verstand van hebt zeg dan nix
Op zondag 28 september 2003 19:29 schreef klinz het volgende:
Al heel lang. Of bedoel je die laffe neo-punk?
quote:true maar canada rocks
Op zondag 28 september 2003 19:32 schreef Bart-man het volgende:
Ben er net weer uit Canada en daar is het absoluut niet dood. Ben daar in een aantal keetjes geweest en dat was echt 100% punk. Nettruitjes aan, korte rokjes met gigantische wollen sokken en de hanekammen kwamen me tegemoet.
ps. topicstarter volgende keer ook iets in je openingspost zetten ofzo
glamour punk, blink punk, poppunk etc leeft nog wel redelijk volgens mij onder de nep skaters..
quote:WAAROM moeten mensen altijd een waardeoordeel geven aan muzieksmaken van een ander. ik ben zelf ook geen punk fan maar waardeer een nofx nummertje op z'n tijd gerust wel en ik ben niet zo stoer door meteen te roepen dat iedereen die van neo punk houdt nep skaters zijn.
Op zondag 28 september 2003 19:36 schreef NullPointer het volgende:
PUNK IS DOOD..
maar bij mij is het nog steeds springlevend hoor..glamour punk, blink punk, poppunk etc leeft nog wel redelijk volgens mij onder de nep skaters..
quote:Toen de punk zijn hoogtijdagen beleefde, lag jij nog niet eens in de luiers.
Op zondag 28 september 2003 19:31 schreef PlETER het volgende:[..]
wat is dit nou weer voor sneue opmerking als je er geen verstand van hebt zeg dan nix
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:39 schreef klinz het volgende:[..]
Toen de punk zijn hoogtijdagen beleefde, lag jij nog niet eens in de luiers.
quote:pfff
Op zondag 28 september 2003 19:39 schreef PlETER het volgende:
avril lavigne good charlotte, punk is nog springlevendgelukkig zijn dr ook nog goeie bands
ja dus de complete punk van deze tijd wordt maar even op hetzelfde hoopje gegooid als de commerciėle puberhitjes waar een gitaar in voorkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 28-09-2003 19:45]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |