Daarom heb ik besloten een handig topiqueje te maken met de basisinfo. De volgende dingen moeten jullie dus dagelijks hardop voorlezen om ze na een week uit je hoofd te kennen (over een maand tentamens .)
Slim als ik ben weet ik dat jullie dit toch niet doen dus het gewoon eenmaal lezen is ook goed .
Hoofdstuk 1: Edward Norton
De acteur hierboven heet, zoals jullie hoop ik nu wel snappen, Edward Norton. De beste man is geboren op 18 augustus 1969. Hij heeft tot nu toe in 13 films gespeeld. En onthoud: Fight Club is zijn meesterwerk. Daarna komt Death To Smoochy. In discussie gaan met mij op deze punten heeft geen nut. Voor meer inside info over dit lieverdje verwijs ik u naar Edward Norton .
Hoofdstuk 2: Fight Club.
Oplettende lezertjes zoals jullie ( . ) weten nu wel dat Edward Norton speelt in Fight Club. Deze film is gebaseerd op een boek met de gelijknamige titel. Als je ook maar met me wilt communiceren moet je deze film gezien hebben. Oh, en dit is dus mijn favoriete film allertijden. Discussies hierover zijn uitgesloten
. Ik plaats geen spoilers over 't plot. Gewoon kijken.
Hoofdstuk 3: Andere acteurs.
Ik ben niet alleen fan van Edward Norton, maar ook van anderen (zoals jullie oplettende lezertjes ook in m'n sig hebben zien staan hoop ik .) zoals Gary Oldman, Ewan McGregor, Alan Rickman, Tim Robbins, Kevin Spacey, Robert DeNiro en Dustin Hoffman. Ja, dit zijn allemaal mannen. Ergens 5 plaatsen verder komt Liv Tyler maar veel (goede) actrices zijn er niet op dit moment vind ik. Dit heeft dus niks met mannengeilerij te maken oid, en waag 't ook maar niet om daarover te beginnen tegen me
.
Hoofdstuk 4: Regidinges?
Elke zichzelfrespecterende (*kuch*) filmkijkert heeft natuurlijk ook z'n minpunt. En bij mij is dat het fenomeen regisseur. Ik weet dat Fight Club van David Fincher is en Death To Smoochy van Danny DeVito maar veel meer komt er ook niet uit hier. Als jullie dus ook (semi)idiote vragen zien over regisseurs moeten jullie me dat maar vergeven. Ik kan er ook niks aan doen . Misschien dat
Mike
of
Gorro
me eens een spoedcursus wil geven. Al betwijfel ik of dat een spoedcursus kan worden
.
Hoofdstuk 5: Mijn filmsmaak.
Zoals jullie natuurlijk al LANG doorhadden heb ik een nogal aparte filmsmaak. Over de echte klassiekertjes ben ik 't meestal wel met jullie eens maar verder zitten we altijd op een ander spoor hier . Begrijp wel: Met mij valt niet te discussieren. Zoals een wijs man ooit zei: BS, je bent een arrogante dictatoriale puber
. Me gelijk geven vind ik niet zo'n probleem maar tegen me in gaan accepteer ik niet
. Dat is vooral belangrijk voor de (nieuwe) #ftr-ers!
Hoofdstuk 6: Extra essentiele info
Mijn leven bestaat (nog) niet helemaal uit Films dus hier een klein stukje over alleen mezelf. Maar het is wel even belangrijk als al het bovenstaande! Ik ben BlaatschaaP, 16 jaar oud en vrouwelijk. Termen als 'hij' accepteer ik dus niet en een ban zal ws snel volgen. Mijn favoriete band is U2, favoriete serie is Will
and Grace, ik heb een hekel aan MikeyMo en ik ben echt een irritante puist op #ftr.
Voor alle ( .) mensen die werkelijk dit hele stuk gelezen hebben:
. Prent dit in uw hoofd!
En pfff, als het echt moet mag deze wel naar onzin.. maar hier is 'ie veel meer op z'n plaats hoor .
quote:Daar doe ik niet aan. Elke zin in het bovenstaande stukje bevat essentiele info over mij. Gaat dus gewoon lezen of blijft anders weg uit dit topic en loopt de kans voor eeuwig verdoemd te worden!
Op zondag 28 september 2003 19:13 schreef SuperUli het volgende:
Samenvatting?.
*mwuahahaha*
quote:Evil.
Op zondag 28 september 2003 19:14 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*mwuahahaha*
Heb het gelezen, maar wat moeten we ermee?
quote:Lurken wel, maargoed. Doei.
Op zondag 28 september 2003 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Kom je veel in FTR? Nee, ksst dan. Waarom denk je dat 't in FTR en niet in ONZ staat?
.
quote:Dit, beste mensen, is nou het perfecte voorbeeld van hoe het wel moet. Luisteren naar BlaatschaaP is altijd een vereiste in gesprekken.
Op zondag 28 september 2003 19:16 schreef SuperUli het volgende:[..]
Lurken wel, maargoed. Doei.
.
Bedankt dus SU voor de demonstratie!
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:24 schreef blieblie het volgende:
Blaatschaap... wie is dat??
quote:Kunt U lezen?
Op zondag 28 september 2003 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:Kom je veel in FTR? Nee, ksst dan. Waarom denk je dat 't in FTR en niet in ONZ staat?.
quote:Mijn persoonlijke hulpje: Gorro
Op zondag 28 september 2003 19:24 schreef SuperUli het volgende:
Okay, wie zit hier te modden?.
quote:Ik, smiley-posts doen wij niet aan in FTR
Op zondag 28 september 2003 19:24 schreef SuperUli het volgende:
Okay, wie zit hier te modden?.
quote:Misschien wist je het nog niet BS, maar Edward Norton is een smerige neonazi
Op zondag 28 september 2003 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoofdstuk 1: Edward Norton
quote:Misschien wist je het nog niet, maar de film American History X is juist bedoeld als protest op neonazi's. Of.. nee... je bent toch niet iemand die de film als nazi materiaal interpreteert???
Op zondag 28 september 2003 23:02 schreef victorinox het volgende:[..]
Misschien wist je het nog niet BS, maar Edward Norton is een smerige neonazi
quote:spoiler:
Op zondag 28 september 2003 23:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
Of.. nee... je bent toch niet iemand die de film als nazi materiaal interpreteert???
quote:spoiler:
Op zondag 28 september 2003 23:07 schreef victorinox het volgende:[..]
spoiler:
Op het einde wordt de hoofdrolspeler door een neger neergeschoten, terwijl hij juist bekeerd is. Wat is dan het moraal van deze film?
Juist, negers zijn niet te vertrouwen.
quote:Nu vind ik die film toch weer wat beter geworden.
Op zondag 28 september 2003 23:09 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
spoiler:
Dat geweld leidt tot meer geweld. Cirkeltje weer rond. Nazi --> neger, neger --> nazi en weer van voor af aan. Bekering komt te laat voor die jongen, die zelf relatief onschuldig is.
quote:Geen dank
Op zondag 28 september 2003 23:14 schreef victorinox het volgende:[..]
Nu vind ik die film toch weer wat beter geworden.
mmmh misschien daarom al die kickbans in #ftr
(verder is U2 overigens wel top )
quote:nja edward norton hoef je niet te zien dus..........
Op maandag 29 september 2003 15:57 schreef Sai het volgende:
Dat boek van Fight Club, is dat wat eik?
quote:Yep. Wel de Engelse versie lezen, niet die brakke vertaling.
Op maandag 29 september 2003 15:57 schreef Sai het volgende:
Dat boek van Fight Club, is dat wat eik?
quote:Wahahahaha.
Op maandag 29 september 2003 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
Had je dit niet beter in je modperiode kunnen schrijven? Nu hoeven we ons er niet aan te houden
Sorry. Volgens mij heb je dat gedeelte gemist over mijn goede verhoudingen met Mike en Gorro .
Oh, en ik ga nu beginnen aan 't boek van Fight Club btw (ik kon hem eerder niet vinden).
quote:Wel de Engelse versie he? Ik vond de Nederlandse zooooooooooo slecht.
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, en ik ga nu beginnen aan 't boek van Fight Club btw (ik kon hem eerder niet vinden).
quote:Wat is het nut van een Nederlands boek lezen als je de Engelse kan lezen?
Op maandag 29 september 2003 17:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wel de Engelse versie he? Ik vond de Nederlandse zooooooooooo slecht.
En wat denk je wel niet van me? .
De Engelse dus.
quote:Ik ben je slaafje niet hoor
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Sorry. Volgens mij heb je dat gedeelte gemist over mijn goede verhoudingen met Mike en Gorro
.
quote:Ze heeft toch een verhouding met jou en Mike?
Op maandag 29 september 2003 17:17 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik ben je slaafje niet hoor
quote:Het is gewoon lachwekkend hoe enorm jullie niet kunnen lezen
Op maandag 29 september 2003 17:22 schreef Wrinex het volgende:Fight Club
quote:En nu foetsie!
Op zondag 28 september 2003 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoofdstuk 2: Fight Club.Oh, en dit is dus mijn favoriete film allertijden. Discussies hierover zijn uitgesloten
.
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:Zoals een wijs man ooit zei: BS, je bent een arrogante dictatoriale puber
.
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 29-09-2003 19:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |