Ik had juist een gister een heel goed gesprek gehad met mijn oudste zus, waarin ik erachter was gekomen wat er structureel een beetje mis was tussen mijn vriendin en mij en hoe we dat op konden lossen. Gisteravond heb ik haar een brief geschreven en vrij vrolijk opgebeld. Vanmorgen stond ze naast mijn bed met slecht nieuws, een half uur later was ze weer weg, want haar moeder wachtte in auto..
Ze had de brief doorgelezen, maar ze geloofde niet dat we het konden zonder de kleine irritaties en ruzies. Ze had haar beslissing al gemaakt en een kans om te bewijzen hoe het kan zijn krijg ik niet..
Nu is ze net een paar uur weg, straks word ik door mijn ene zusje opgehaald die me naar mijn andere zusje brengt, maar in de tussentijd zit ik hier nu al een paar uur alleen, en alleen maar te huilen.. Het is doet zo ongelofelijk veel pijn als ik bedenk dat onze toekomst er gewoon niet meer is, een toekomst waar we altijd allebei op hebben gerekend.
Alles hier om me heen doet me aan haar denken, allerlei kleine lieve cadeautjes, kaartjes, foto's en weet ik wat veel wat nog meer.. Alles zo lief, alles zo dichtbij, maar zij zo ver weg..
Ik kan niet eens meer normaal typen omdat ik niet meer door de tranen heen kan kijken, ik wil haar echt niet kwijt.. Nooit..
Het is gelukkig al lang geleden dat ik zoveel pijn heb gehad om een op de klippen gelopen relatie, maar het was zo erg dat ik hoop dat nooit meer mee te maken. Alles lijkt ineens in te storten om je heen en troostende woorden hebben weinig nut.
Heel veel sterkte.
Lullig, maar het is niet anders.
quote:wastie dicht dan?!
Op zondag 28 september 2003 14:42 schreef Frenkie het volgende:
en weer open op verzoek
Wellicht was ze ondanks al die lieve dingen toch niet de ware.
Je moet maar zo zien.. geen hand vol maar een land vol !
Nogmaals sterkte!
quote:Daar ben ik het niet mee eens, dat er onder die ruzies iets anders zit snap ik ook en ik weet ook wat dat is. Ruzie maken om onbelangrijke dingen deden we allebei, ik dus ook, en ik kan je garanderen dat dat niet betekent dat ik op haar uitgekeken ben..
Op zondag 28 september 2003 14:56 schreef milagro het volgende:
Als iemand ruzie maakt om iets onbelangrijks, geeft dat meestal aan dat ze het belangrijke verzwijgt of slechts via een omweg durft aan te kaarten.
En dat belangrijke is dat ze (m.i.) eenvoudigweg op je uitgekeken is.
Dat gevoel is niet altijd te onderbouwen, en indien wel, dan zal geen enkele reden of argument van haar jou troost kunnen bieden, ws zelfs alleen maar meer kwetsen.
Lullig, maar het is niet anders.
quote:Voor haar dus wel
Op zondag 28 september 2003 14:59 schreef Bodega het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens, dat er onder die ruzies iets anders zit snap ik ook en ik weet ook wat dat is. Ruzie maken om onbelangrijke dingen deden we allebei, ik dus ook, en ik kan je garanderen dat dat niet betekent dat ik op haar uitgekeken ben..
quote:Okay dan, maar daar kan ik nu even niet zoveel mee, nog geen drie uur nadat mijn relatie is stukgelopen..
Op zondag 28 september 2003 15:03 schreef milagro het volgende:[..]
Voor haar dus wel
Wat jouw excuus is weet ik niet.
Ruzie maken om alles is ruzie maken om niets.
En andersom.
Thnx voor de knuffels en sterkte wensen.. Dat helpt toch wel een beetje..
quote:Oh sorry, ik wist niet dat het puur om knuffels en sterkte ging
Op zondag 28 september 2003 15:06 schreef Bodega het volgende:[..]
Okay dan, maar daar kan ik nu even niet zoveel mee, nog geen drie uur nadat mijn relatie is stukgelopen..
Thnx voor de knuffels en sterkte wensen.. Dat helpt toch wel een beetje..
Succes en onthoud:
Everything's gonna be allright!
Sterkte!
Heel veel suc6 ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |