abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13497194
Helaas in navolging van dit topic: Vriendin weet niet meer wat ze wil..

Ik had juist een gister een heel goed gesprek gehad met mijn oudste zus, waarin ik erachter was gekomen wat er structureel een beetje mis was tussen mijn vriendin en mij en hoe we dat op konden lossen. Gisteravond heb ik haar een brief geschreven en vrij vrolijk opgebeld. Vanmorgen stond ze naast mijn bed met slecht nieuws, een half uur later was ze weer weg, want haar moeder wachtte in auto..

Ze had de brief doorgelezen, maar ze geloofde niet dat we het konden zonder de kleine irritaties en ruzies. Ze had haar beslissing al gemaakt en een kans om te bewijzen hoe het kan zijn krijg ik niet..

Nu is ze net een paar uur weg, straks word ik door mijn ene zusje opgehaald die me naar mijn andere zusje brengt, maar in de tussentijd zit ik hier nu al een paar uur alleen, en alleen maar te huilen.. Het is doet zo ongelofelijk veel pijn als ik bedenk dat onze toekomst er gewoon niet meer is, een toekomst waar we altijd allebei op hebben gerekend.

Alles hier om me heen doet me aan haar denken, allerlei kleine lieve cadeautjes, kaartjes, foto's en weet ik wat veel wat nog meer.. Alles zo lief, alles zo dichtbij, maar zij zo ver weg..

Ik kan niet eens meer normaal typen omdat ik niet meer door de tranen heen kan kijken, ik wil haar echt niet kwijt.. Nooit..

zondag 28 september 2003 @ 14:40:07 #2
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_13497260
Aaaaaaaaaaah *knuf* ....
pi_13497268
Wat moet jij je verschrikkelijk eenzaam voelen op dit moment. Helpt een lief bedoelde virtuele knuffel een beetje? *knuff*

Het is gelukkig al lang geleden dat ik zoveel pijn heb gehad om een op de klippen gelopen relatie, maar het was zo erg dat ik hoop dat nooit meer mee te maken. Alles lijkt ineens in te storten om je heen en troostende woorden hebben weinig nut.

Heel veel sterkte.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 september 2003 @ 14:41:39 #4
59009 paullo
vini vidi vici
pi_13497304
Tja kut voor je maar denk dat je gewoon vooruit moet kijken. EN die spulletjes gewoon wegdonderen heb je toch niks meer aan. En herinnert je alleen maar aan goede tijden die er niet meer zijn.
Succes
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_13497319
en weer open op verzoek

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-09-2003 14:53]

pi_13497666
Sterkte dude,
in deze ongelooflijke kut tijd
pi_13497715
Als iemand ruzie maakt om iets onbelangrijks, geeft dat meestal aan dat ze het belangrijke verzwijgt of slechts via een omweg durft aan te kaarten.
En dat belangrijke is dat ze (m.i.) eenvoudigweg op je uitgekeken is.
Dat gevoel is niet altijd te onderbouwen, en indien wel, dan zal geen enkele reden of argument van haar jou troost kunnen bieden, ws zelfs alleen maar meer kwetsen.

Lullig, maar het is niet anders.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13497738
Shit voor je. Dikke knuffel. Duik in het verdriet en de eenzaamheid, als je het verdringt komt het er toch vroeg of laat uit! Sterkte.
pi_13497759
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:42 schreef Frenkie het volgende:
en weer open op verzoek
wastie dicht dan?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13497780
Sterkte met het verlies van je geliefde.

Wellicht was ze ondanks al die lieve dingen toch niet de ware.
Je moet maar zo zien.. geen hand vol maar een land vol !

Nogmaals sterkte!

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_13497806
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:56 schreef milagro het volgende:
Als iemand ruzie maakt om iets onbelangrijks, geeft dat meestal aan dat ze het belangrijke verzwijgt of slechts via een omweg durft aan te kaarten.
En dat belangrijke is dat ze (m.i.) eenvoudigweg op je uitgekeken is.
Dat gevoel is niet altijd te onderbouwen, en indien wel, dan zal geen enkele reden of argument van haar jou troost kunnen bieden, ws zelfs alleen maar meer kwetsen.
Lullig, maar het is niet anders.
Daar ben ik het niet mee eens, dat er onder die ruzies iets anders zit snap ik ook en ik weet ook wat dat is. Ruzie maken om onbelangrijke dingen deden we allebei, ik dus ook, en ik kan je garanderen dat dat niet betekent dat ik op haar uitgekeken ben..
pi_13497903
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:59 schreef Bodega het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, dat er onder die ruzies iets anders zit snap ik ook en ik weet ook wat dat is. Ruzie maken om onbelangrijke dingen deden we allebei, ik dus ook, en ik kan je garanderen dat dat niet betekent dat ik op haar uitgekeken ben..

Voor haar dus wel
Wat jouw excuus is weet ik niet.
Ruzie maken om alles is ruzie maken om niets.
En andersom.
pi_13497974
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Voor haar dus wel
Wat jouw excuus is weet ik niet.
Ruzie maken om alles is ruzie maken om niets.
En andersom.

Okay dan, maar daar kan ik nu even niet zoveel mee, nog geen drie uur nadat mijn relatie is stukgelopen..

Thnx voor de knuffels en sterkte wensen.. Dat helpt toch wel een beetje..

pi_13498041
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:06 schreef Bodega het volgende:

[..]

Okay dan, maar daar kan ik nu even niet zoveel mee, nog geen drie uur nadat mijn relatie is stukgelopen..

Thnx voor de knuffels en sterkte wensen.. Dat helpt toch wel een beetje..

Oh sorry, ik wist niet dat het puur om knuffels en sterkte ging
Nou, knuffels en sterkte dan maar.
pi_13498044
Sterkte!!! Ik denk exact te weten hoe je je voelt en da's geen pretje inderdaad!!!!

Succes ermee!

pi_13498554
Heel veel sterkte ermee!!!

Succes en onthoud:
Everything's gonna be allright!

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_13499110
heel veel sterkte! ik weet hier verder weinig op te zeggen aangezien er nu weinig zal zijn wat je echt beter zal laten voelen...
O+ 11-06-2009 O+
pi_13544605
heel veel sterkte *knuf*
  dinsdag 30 september 2003 @ 14:20:58 #19
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13544804
Klote voor je! Waarschijnlijk voel je je de eerste tijd ook behoorlijk beroerd, maar op een gegeven moment kom je er wel achter dat het dus blijkbaar gewoon niet werkte tussen jullie. Nu kan je dat toch nog niet inzien. Ga eerst lekker even flink tegen iedereen aanjanken en zet daarna je schouders eronder.

Sterkte!

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_13661970
Ik begrijp hoe je je voelt. Ik had 19 maanden een relatie met een hele lieve jongen maar door ruzies, irritaties en leugens ging het niet meer. In het begin dacht ik dat het niet meer goed zou komen maar ben er aardig overheen. Erover praten wanneer jij dat wil is het belangrijkste, het komt goed echt waar!!
pi_13662074
Heel veel sterkte, tis ff rot, maar je komt er vast overheen, al denk je dat nu misschien ff niet!!
pi_13662105
Sjeempie.. sterkte..!
  zondag 5 oktober 2003 @ 13:18:27 #23
54201 sennetijdeman
Laat me slapen
pi_13662121
Ik heb ook z'n ervaring met m'n ex. Wij hadden 13 maanden, en na z'n tijd is het in het begin echt kut en klote.

Heel veel suc6 ermee.

Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')