De wedstrijd is zondag 14:30. Degene die hem wil zien zal ik mijn username en password mailen, kan je op mijn kosten kijken
-edit: wel voorbehouden aan een echte Den Haag fan natuurlijk
quote:ehm..wat doet een ado fan in enschede?
Op zaterdag 27 september 2003 18:46 schreef kibber het volgende:
Je bent gewelddig!!!!!!!!!
Graag zelfs!
kevin_robers@hotmail.com is mijn mail adres, jammer dat ik in Enschede woon anders had ik graag anar een wedstrijd van ado gegaan... Hopelijk meoten ze snel uit naar FC Twente dat is mooi dichtbij voor mij
quote:Hahaha verhuisd!
Op zaterdag 27 september 2003 18:48 schreef err het volgende:[..]
ehm..wat doet een ado fan in enschede?
quote:nou bij den haag ligt dat wat anders over het algemeen...da's nou niet echt een club met landelijke aanhang zoals ajax of feyenoord
Op zaterdag 27 september 2003 18:54 schreef woediewokkie het volgende:
alsof alle ajax en feyenoord fans ook alleen maar uit a'dam en
r'dam komen
quote:weet ik niet! die hele site is nogal vaag en buggy, ik kan nu bijvoorbeeld niet eens meer inloggen
Op zaterdag 27 september 2003 18:51 schreef Solid_Snake het volgende:
Kan er maar 1 persoon kijken met die pass?
Ik heb ook nog nooit eerder een wedstrijd gekeken via deze site.
quote:okee..jij was de eerste die reageerde dus wat mij betreft is ie voor jou. Ik kijk even of ze het probleem met inloggen al hebben opgelost en dan mail ik je de gegevens. Laat me achteraf ff weten hoe het ging!
Op zaterdag 27 september 2003 18:52 schreef kibber het volgende:[..]
Hahaha verhuisd!
een heel lang verhaal, kort samengevat, mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader viel mij nmoeder lastig ( veel bellen, agrssief aan de deur komen enz enz ) en de vriend van mijn moeder woonde in Enschede, en aangezien ik na mijn opleiding ( ICT ) een opleiding kan volgens op de UT hier in Enschede ben ik ook meegegaan omdat ik anders toch wel moest verhuizen....
Trouwens, waa gaan ze dat nieuwe stadion nou bouwen? Naast het Prins Clausplein toch? aan de kant van dat treinstation neem ik aan?
P.s.: Ben een echte Hagenees!!
[edit]: Damn ben te laat :/
[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 27-09-2003 19:00]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |