abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13479128
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:08 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen of haar respect voor jou een enorme injectie krijgt als jij haar over je lot laat beslissen.
Wat stel je voor dan? Dat ik het zelf uitmaak? Dat is absoluut niet wat ik wil, dus daarmee snijd ik in ieder geval mezelf mee in mijn vingers..
pi_13479192
Ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten en ik kan je nu hier recht voor je raap vertellen dat het NOOIT meer goed komt.
De enige juiste beslissing hierin is het uitmaken. Misschien dat ze voor even bij zal draaien en je zal smeken bij je terug te komen... daar trap je weer in, alles weer leuk voor een week en daarna weer hetzelfde verhaal.
Maak het uit.. voel je 2 maanden kut en dan ben je ervan af... that's how easy life can be too..

Succes!

pi_13479235
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:15 schreef Bodega het volgende:

[..]

Wat stel je voor dan? Dat ik het zelf uitmaak? Dat is absoluut niet wat ik wil, dus daarmee snijd ik in ieder geval mezelf mee in mijn vingers..

Ik stel zéker niet voor dat je het uitmaakt. Maar ik stel ook niet voor dat je het niet uitmaakt. Ik stel voor dat je zelf een beslissing neemt. Beter gezegd: dúrft te nemen. En ik stel voor dat je je niets voor laat stellen door mij of iemand anders op dit forum.

Probeer in ieder geval ook verder te kijken dan jouw relatie tot haar en haar krampachtig bij je te willen houden. Als je dat hebt gedaan en je kiest ervoor om haar al dan wel of niet krampachtig bij je te houden, heb je de juiste beslissing genomen. Wat zij vervolgens doet is niet van belang. Dat is het nooit bij beslissingen die jij neemt. Zolang ze maar puur zijn en uit je hart komen.

pi_13479252
Het is in zo'n situatie volgens mij een dubbeltje op z'n kant, als ze niet meer weet wat ze wil heb je twee uitkomsten, wél en niet. Ik weiger me dan ook neer te leggen bij zoiets:
quote:
Ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten en ik kan je nu hier recht voor je raap vertellen dat het NOOIT meer goed komt.
Thanks voor de reactie natuurlijk, maar de inhoud daar leg ik me in ieder geval niet bij neer..
pi_13479313
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Probeer in ieder geval ook verder te kijken dan jouw relatie tot haar en haar krampachtig bij je te willen houden. Als je dat hebt gedaan en je kiest ervoor om haar al dan wel of niet krampachtig bij je te houden, heb je de juiste beslissing genomen. Wat zij vervolgens doet is niet van belang. Dat is het nooit bij beslissingen die jij neemt. Zolang ze maar puur zijn en uit je hart komen.
Thanks, het is een van die dingen waar ik niet lang over na heb hoeven te denken, op het moment dat je weet wat je kwijt kan raken weet je ook meteen wat je hebt, en wat we hebben is het waard om voor te blijven hopen.
pi_13479386
Lijkt mij duidelijk...... 90% kans dat ze niet met je verder wil... Klinkt misschien heel hard, maar als vrouwen met onzin komen als "ik weet het even niet" dan is het al duidelijk genoeg.
Misschien studeerd ze net een tijdje en heeft heel veel nieuwe mensen ontmoet? Zoiets bijvoorbeeld kan een uitwerking hebben op mensen dat ze uit hun "beschermende wereldje" willen stappen en avontuurlijker willen gaan leven.

Èn als je al ruzie krijgt over een zakje aardappelen dan is er structuureel al iets mis met haar. Dan gaat het niet om dat zakje aardappelen....................

sterkte

pi_13479460
Sorry dat ik het zeg Bodega.. maar je leest alleen de reacties die je wil lezen momenteel.

Maak het nou maar uit, want dit komt echt niet meer goed. Ik weet hoe moeilijk het is, maar jij zal er als overwinnaar uitkomen!

Ik bedoel: Nog geen 4 maanden terug zat ik in PRECIES dezelfde situatie..
Ik heb het uitgemaakt en heb me heel lang kut gevoeld!

Maar nu ga ik in november voor een jaar naar Mexico inwonen bij een prachtige mexicaanse schone!

Ik heb het overwonnen.. en jij kan dat ook.. Dit sloopt je alleen maar.

pi_13479681
heel triest voor je, maar ik heb dit ook meegemaakt.
In een relatie zijn de eerste maanden super top omdat ze elkaar probeert te verkennen en af te tasten. Maar na een tijdje verandert dit en komt het neer op het samenzijn. Dan kunnen dus somme irritaties best grof uitpakken.
In mijn relatie heb ik het dus ook uitgemaakt omdat een echte ruzie te voorkomen. Als het niet werkt dan werkt het gewoon niet. Wees blij dat het het probeert hebt.
pi_13480832
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:15 schreef Bodega het volgende:

[..]

jezelf in de vingers snijden doe je denk ik niet ook al zie je het niet zo nu. het lijkt (!) erop dat ze niet veel geeft om hoe jij er over denkt.. uitmaken zou ik niet meteen doen ofzo maar toch zeker wel rekening houden met dat het niet gaat lopen zoals jij dat graag zou willen, loopt het wel zoals je zou willen dan is het mooi. praat er in ieder geval over met haar.
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:10:38 #35
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_13481105
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:34 schreef TuttiFrutti het volgende:
Ik bedoel: Nog geen 4 maanden terug zat ik in PRECIES dezelfde situatie..
PRECIES in dezelfde situatie gezeten? Gedurfde uitspraak. Iedere situatie is anders en ieder mens voelt dingen anders.

Ik kan me goed indenken dat je het niet uit wilt maken Bodega. Wanneer een relatie je zo dierbaar is, ben je bereid heel ver te gaan voor een goede afloop.

Ik denk dat ik in deze helemaal mee ga met de reacties van Bombie. Luister naar adviezen maar beslis zelf. Laat je niet overtuigen door reacties op een forum, maar probeer jezelf te overtuigen van een juiste beslissing. Het is menselijk om gehoor te geven aan de reacties die je het meest bevallen, maar kijk hier mee uit.

Probeer haar te overtuigen dat je behoefte hebt aan een gesprek en wanneer je een gesprek met haar voert kun je achter de achterliggende redenen proberen te komen.

Tip: Ga haar niet van allerlei zaken beschuldigen en zeggen wat ze fout doet, maar probeer achter de oorzaak te komen. De ruzies die jullie momenteel voeren lijken niet om het onderwerp van de ruzie te gaan, maar door onderliggende gevoelens. Daarin bestaat geen goed of fout.

Veel succes.

blaet
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:19:06 #36
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13481262
Als zij geen zin heeft om te komen, kan ze ook maar beter niet komen toch? Dan kan je je zin wel doordrijven, maar daar wordt het zeker niet leuker van. Door te claimen raak je haar zeker kwijt.

Laat haar zichzelf zijn, en dingen voor zichzelf beslissen.

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:26:37 #37
21876 reflection
pi_13481418
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 17:19 schreef Helaaz het volgende:
Als zij geen zin heeft om te komen, kan ze ook maar beter niet komen toch? Dan kan je je zin wel doordrijven, maar daar wordt het zeker niet leuker van. Door te claimen raak je haar zeker kwijt.

Laat haar zichzelf zijn, en dingen voor zichzelf beslissen.

Met overtuigen bedoelde ik uiteraard ook niet 'je zin doordrijven'. Maar is het dan nodig om je zin door te drijven in zo'n situatie? Als mijn vriendin ergens mee zit dan ben ik al bij haar voor ze op heeft kunnen hangen. En dat is doordat hetgeen haar treft, mij ook treft.
blaet
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:30:08 #38
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13481498
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 17:26 schreef reflection het volgende:

[..]

Met overtuigen bedoelde ik uiteraard ook niet 'je zin doordrijven'. Maar is het dan nodig om je zin door te drijven in zo'n situatie? Als mijn vriendin ergens mee zit dan ben ik al bij haar voor ze op heeft kunnen hangen. En dat is doordat hetgeen haar treft, mij ook treft.

Tuurlijk, als er iets heel belangrijks is, is het heel prettig als iemand voor je klaarstaat, maar ik ben van mening dat er ook genoeg ruimte moet zijn in een relatie om jezelf te kunnen zijn en ontwikkelen. Je bent niet elkaars verlengde.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  zaterdag 27 september 2003 @ 17:44:18 #39
21876 reflection
pi_13481787
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 17:30 schreef Helaaz het volgende:

[..]

Tuurlijk, als er iets heel belangrijks is, is het heel prettig als iemand voor je klaarstaat, maar ik ben van mening dat er ook genoeg ruimte moet zijn in een relatie om jezelf te kunnen zijn en ontwikkelen. Je bent niet elkaars verlengde.

Natuurlijk kan ruimte een noodzaak zijn. Maar dat lijkt me in zo'n situatie niet van toepassing. Ruimte neem je wanneer iets goed is uitgesproken toch? Wanneer er duidelijkheid is over het hoe en waarom. Wanneer je dat hebt bereikt en één van beiden wil ruimte, dan is dat een goed recht.
blaet
pi_13485895
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 14:24 schreef Bodega het volgende:

[..]

Thnx.. Wel iets liefs terug smsen als ze mij smst? (vroeg ik me af toen ik hoorde dat ik een smsje kreeg dat niet van haar bleek te komen )

Ik heb de reacties nog eens doorgelezen, en eigenlijk ben ik het helemaal eens met Bombie...
Niet veel meer toe te voegen.

Nog even op bovenstaande: Natuurlijk moet je haar niet negeren, maar gewoon eventjes links laten liggen kan denk ik geen kwaad. Dus ook niet meteen voor haar rennen en iets terugsturen, laat maar even wachten..

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_13494769
Ze had het al bedacht voordat ik uberhaubt het topic startte, vrijdag al.. Ik ben kapot.. Alles wat we samen hadden is gewoon weg..
pi_13495007
Sterkte.
pi_13495020
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:38 schreef Bodega het volgende:
Ze had het al bedacht voordat ik uberhaubt het topic startte, vrijdag al.. Ik ben kapot.. Alles wat we samen hadden is gewoon weg..
Niet weg, die dingen zitten in je geheugen, daarbij komt dat je iemand verdient die ook achter de relatie staat. Het moet van 2 kanten komen.

In ieder geval sterkte ermee.

pi_13497451
Klote voor je, kerel. Maar helaas blijkt mijn theorie wederom te kloppen.

Als ik je een tip mag geven voor de toekomst: Zoek een vriendin van 22 jaar of ouder; die weten meestal al wel een beetje wat ze willen...

Sterkte met het verwerkingsproces.

Life is a crackwhore. And then you become one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')