quote:Hoe ziek moet je wel niet zijn om een 10 jarig meisje dat aan te doen
Meisje (10) in Delfzijl verkracht
DELFZIJL (ANP) - De politie maakt jacht op de mogelijke verkrachter van een meisje van tien jaar oud. Het meisje werd donderdag verkracht, maakte de politie vrijdagmiddag bekend. De verdachte is een 58-jarige man uit Delfzijl, aldus een woordvoerder van de politie.Dondermiddag kreeg de politie de melding dat het meisje ernstig letsel had opgelopen nadat ze door een achterbuurman zou zijn misbruikt. De moeder had de politie gebeld omdat het meisje tussen de middag niet van school was thuisgekomen. Agenten waren ter plaatse toen het slachtoffertje geheel ontkleed het huis binnenkwam. Zij vertelde door een buurman zijn woning te zijn ingehaald en daar seksueel te zijn misbruikt. Het kind wist te vluchten en naar huis te rennen. Een arts constateerde dat ze ernstig lichamelijk letsel had opgelopen.
De politie onderzocht direct de woning van de verdachte, die de woning verlaten had en op de fiets is weggereden. De politie is met ,,alle eenheden'' naar hem op zoek.
Hoe zouden dit soort zaken voorkomen kunnen worden!?!?!
Waar gaat het heen met de wereld??
je bent dan wel heel erg ziek in je hoofd
Hier doe je helaas niks aan. Ik hoop dat ze die kerel snel te pakken krijgen. "met alle eenheden". Misschien dat ie onderweg naar 't gevang een klein ongelukje kan krijgen??? Vervolgens snoeihard aanpakken, op welke manier laat ik hier in het midden.
Sterkte aan het meisje dan maar!
Aangezien die dus al bekend is, en op de fiets is gevlucht.
quote:
misbruikt ... ernstig lichamelijk letsel
Dat soort mensen moet ze midden in het dorp / de stad neerzetten. En laat de bevolking maar doen wat ze willen doen .
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 18:09 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Dat soort mensen moet ze midden in het dorp / de stad neerzetten. En laat de bevolking maar doen wat ze willen doen
.
* Tiemie heeft nog een paar steentjes liggen
quote:Da's raar inderdaad. Als zijn identiteit bekend is, dan kan hij op de fiets normaal gesproken nooit ver komen natuurlijk.
Op vrijdag 26 september 2003 18:06 schreef calvobbes het volgende:
Trouwens wel opvallend dat ze die man nog niet hebben gevonden. Als die verkrachting gister heeft plaatsgevonden lijkt het me dat de politie tijd zat heeft gehad om de dader te vinden.Aangezien die dus al bekend is, en op de fiets is gevlucht.
Waarschijnlijk heeft de politie geblunderd dus.
Vraag me af of de dader een bekend geval is dat weer eens op verlof was of zo
quote:Dat zal niet de eerste keer zijn
Op vrijdag 26 september 2003 18:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ziek.Vraag me af of de dader een bekend geval is dat weer eens op verlof was of zo
En gevlucht op zijn fiets, ze weten wie het is en hem niet kunnen pakken. Tja .............. .
in het dorp waar ik vandaan kom is een tijd terug ook een kerel opgepakt voor misbruiken van jonge jongens. Meedere. Sick . En het schijnt in Nederland zó moeilijk te zijn om iemand te straffen. Bah, word er bijna misselijk van
.
Ik spreek de hoop uit dat hij het vriendinnetje van een enorme neger wordt als-ie de bak in draait voor dit walgelijke misdrijf.
Ondertussen probeer ik me maar niet de angst die het meisje heeft moeten doorstaan voor te stellen.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |