wat links:
http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml
http://www.samsunghandphones.com/E700.htm
http://www.digital-mess.nl/~dataslut/Samsung_E700
[edit]
Volgens een bericht op het GOT, midden\eind oktober
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door DiRadical op 26-09-2003 18:13]
640*480 is max. reso
fotow genomen met dat ding
Heb nu zelf ook een Samsung (T100) maar goed das offtopic. Wanneer die uitkomt, geen idee.
zou die E700 ff wat duurder zijn denk...richting 700 ofzo?
quote:Nee hoor... de adviesprijs is volgens diverse sites ¤499
Op vrijdag 26 september 2003 18:13 schreef YoGi_Berra het volgende:
Aangezien die V200 rond de ¤500,- kost...zou die E700 ff wat duurder zijn denk...richting 700 ofzo?
edit: zie deze site bij. onderaan http://www.dedigitalerevolutie.nl/redirect.asp?pagina=gadgets/sams-e700.htm
MTS-netwerk: GSM 900 & GSM 1800 (dualband)
Afmetingen: 90x45x23mm
Gewicht: 86 gram
Kleuren: donkerblauw (accu ook) / zilvergrijs
Antenne: ingebouwd
Type: clamshell (flipmodel)
Scherm binnen: TFT 16-bit, 65.536 kleuren, 120x160 pixels
Regels binnenscherm: 5 regels tekst (16 karakters elk), 2 serviceregels
Scherm buiten: OLED 256 kleuren, 64x96 pixels
Camera: ja (ook video tot 10 seconden)
Camera-specs: 5x zoom (tot 640x480 pixels) ~ 300.000 pixels
Flitser: nee ()
Ringtones: 40 polyfonen
Messaging: SMS, EMS en MMS (MMS maximaal 80kB)
GPRS: Klasse 10 (4+2)
WAP: 2.0
JAVA: ja
Accu: eenmaal Lithium-ion, 800mAh
Standby-tijd: 240 uur
Spreektijd: 3 uur
Laadtijd: 2 uur
Infrarood: ja (functioneert als wireless modem)
Bluetooth: nee ()
Geheugen: 9MB dynamisch, waarvan 600kB gereserveerd voor J2ME
Trilfunctie: ja
Voice-recording: tot 1 minuut
Organizer functies: memo, kalender, to-do, alerm, rekenmachine, tijdweergave
SMS-geheugen: tot 200
Nummer-geheugen: tot 200 contacts (thuisnummer, werknummer, mailadres, etc.)
Phonebook-entries: 1000 ( niet zeker)
Games: 5 stuks (3 in geheugen en 2 java-games voorgeïnstalleerd)
Wallpapers: 13 stuks voorgeïnstalleerd
Verdere support: J2ME, MIDP
ik vind het een geweldige telefoon, die ik zeker ga halen. Alleen is hij naar mijn weten nog niet beschikbaar in Nederland.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:32 schreef Amrod het volgende:
Ik heb hem in mijn bezit en ben er buitengewoon tevreden mee.
Ik heb een aantal vraagjes:
Als iemand je belt en je hebt bijvoorbeeld een foto van diegene kan je die dan koppelen aan zijn nummer dat je z'n foto ziet als diegene jou belt?
En wat voor info staat er allemaal op het schermpje met 256 kleuren?
quote:Nee een foto kun je niet koppelen aan degene die je belt. Het scherm kun je helemaal zelf indelen met teksten, foto's (ook eigen gemaakte) animatie filmpjes, kleuren, enz..
Op woensdag 12 november 2003 11:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Ik heb een aantal vraagjes:
Als iemand je belt en je hebt bijvoorbeeld een foto van diegene kan je die dan koppelen aan zijn nummer dat je z'n foto ziet als diegene jou belt?
En wat voor info staat er allemaal op het schermpje met 256 kleuren?
quote:dan zou ik er graag willen weten hoe jij dat doet!!! want ik kan dat volgens mij niet!!! net zoals je contactpersonen ieder een eigen icoon geven, dat lukt me ook niet! ik zou niet weten waar ik die optie zou moeten vinden.. kzag in topic op GoT een picture van de E700 met dingen op het display die ik er niet op heb/kan krijgen!!
Op woensdag 12 november 2003 18:17 schreef Amrod het volgende:[..]
Nee een foto kun je niet koppelen aan degene die je belt. Het scherm kun je helemaal zelf indelen met teksten, foto's (ook eigen gemaakte) animatie filmpjes, kleuren, enz..
quote:Dit doe je bij het bewerken van je contactadressen, tot in tegenstelling wat ik eerder zei is het dus wel mogelijk om ieder een aparte ringtone te geven. Wanneer je dus iemands opgeslagen (bv 06)telefoonnummer ophaald kun je met de toetsen naar rechts zodat je ook het e-mail adres kunt invoeren en ook faxnummer, icoon, ringtone en het nummer van de vaste telefoon. Suc6.
Op dinsdag 18 november 2003 22:26 schreef SCoRPioN_XM het volgende:[..]
dan zou ik er graag willen weten hoe jij dat doet!!! want ik kan dat volgens mij niet!!! net zoals je contactpersonen ieder een eigen icoon geven, dat lukt me ook niet! ik zou niet weten waar ik die optie zou moeten vinden.. kzag in topic op GoT een picture van de E700 met dingen op het display die ik er niet op heb/kan krijgen!!
keb BTW abo bij Debitel (150 min.) help me!
quote:Had ik ook met Telfort (prepaid kaart) terwijl mijn vrouw er geen last van had met haar kaar (ook Telfort), ook niet in mijn toestel. Heb nu een Abbo bij Orange.
Op vrijdag 21 november 2003 02:50 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb dit toestel dus icm met een T-Mobile abonnement.
Maar nu schiet het toestel steeds op "Beperkte Service"
Ik dacht eerst aan de antenne van het toestel... en heb dus het toestel ter reparatie aangeboden, maar nu las ik dus dat meerdere mensen het probleem hadden icm T-Mobile. Het lijkt dus weer op zo'n T-mobile - GSM probleem net zoals met de SE T68i
T-Mobile kent het probleem (nog) niet en Samsung zelf dacht eerder aan de antenne van het toestel. Maar ik heb het met Vodafone, KPN en Orange geprobeerd, die deden het echter gewoon goed
Iemand hier ook last van? Zo ja, bel T-Mobile dan 0800-7111 hoe vaker ze de klacht krijgen, neem ik toch wel aan dat ze wat gaan doen.... iets met Samsung voor een software verandering ofzo, of voor mij liever contract ontbinding... want ik ga voor hun echt geen andere telefoon kopen
quote:hmmz dan lijkt het dus niet echt een Tmobile probleem, maar misschien toch meer het toestel zelf. Vaag, naja heb de mijne ter reparatie aangeboden, dus ik zie wel hoe het hierna gaat... neem toch wel aan dat ze er wat mee doen
Op vrijdag 21 november 2003 08:42 schreef Amrod het volgende:[..]
Had ik ook met Telfort (prepaid kaart) terwijl mijn vrouw er geen last van had met haar kaar (ook Telfort), ook niet in mijn toestel. Heb nu een Abbo bij Orange.
quote:bij menu dan tel. instel dan display en dan extern display maar ik heb dan ook wienig boeiends allen deklok en lampie kan ik bijstellen en als iemand me belt zo'n kneusig plaatje maar dat moet je bij telefoonboek doen
Op dinsdag 18 november 2003 22:26 schreef SCoRPioN_XM het volgende:[..]
dan zou ik er graag willen weten hoe jij dat doet!!! want ik kan dat volgens mij niet!!! net zoals je contactpersonen ieder een eigen icoon geven, dat lukt me ook niet! ik zou niet weten waar ik die optie zou moeten vinden.. kzag in topic op GoT een picture van de E700 met dingen op het display die ik er niet op heb/kan krijgen!!
keb BTW abo bij Debitel (150 min.) help me!
quote:Nee dat is gratis en zit al op je telefoon.
Op zondag 23 november 2003 12:09 schreef Brainstorm4ever het volgende:
ik heb die E700 nu moet ik ook betalen als ik die snowbal enzo wil spelen???
quote:Als je goed kijk (en ook naar de info) dan zie je dat hij bij downloads staat, en dat hij al eerder gedownd is. Deze 2 spelletjes zijn gratis. Wanneer je meerdere spelletjes wilt hebben is het echter niet gratis meer.
Op zondag 23 november 2003 20:12 schreef Brainstorm4ever het volgende:
waarom staat het dan tussen java:?
en niet tussen spelletjes;(?
quote:www.kieskeurig.nl -> rechtsboven 'mobiele telefoon' kiezen -> product vergelijk -> Samsung E700 prijsvergelijk
Op dinsdag 25 november 2003 13:55 schreef Cool_Runner het volgende:
Hoeveel kost het toestel los?
Ik wil m ook erg graag hebben maar wil dan gewoon mn prepaid kaart van t-mobile erin steken. Ik bel toch niet zo erg veel en anders ben ik hetzelfde of meer kwijt aan een abbo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |