*aanmeld voor knokploeg
ik heb het geld van te voren overgemaak een maand geleden, maar krijg niks meer van hem te horen, zn tel staat uit, mailt niet terug
2 weken terug zei die dat ie het geld aal terug had gestort, maar is dus niet gebeurd
[Dit bericht is gewijzigd door K3ke op 25-09-2003 23:37]
quote:Vraag ik me ook af.
Op donderdag 25 september 2003 23:38 schreef deantoine het volgende:
welk topic dan?
Ik zou hem gewoon mailen dat je aangifte gaat doen als hij het product niet binnen 7 dagen opstuurt ofzo.
quote:lol de TS is een kloon slimmerd
Op donderdag 25 september 2003 23:38 schreef Knarf het volgende:[..]
Vraag ik me ook af.
Kan de TS niet vinden in V&A.
[TK] Alcatel OT 526 telefoon is van VANDAAG!
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 25-09-2003 23:40]
Dus hij nam je cash en dat was het?
Suggestie voor de volgende keer dan maar: verzoeken/eisen dat de andere partij de merchandise onder rembours naar je opstuurt. Iets duurder, maar het zij kennelijk nou eenmaal zo.
quote:tsja, als iemand meer als 1000 post hier heb en overkomt als een eerlijk persoon zou ik het maybe ook wel doen, niet iedereen is een crimineel, geloof in je medemens
Op donderdag 25 september 2003 23:36 schreef FredvZ het volgende:
Tja niet zo slim om zo te handelen als het om zulke grote bedragen gaat...
quote:En als er dan een baksteen in het pakketje zit, ben je nog genaaid.
Op donderdag 25 september 2003 23:39 schreef motown het volgende:
Jammer dat zoveel mensen niet eens fatsoenlijk zaken kunnen doen.Dus hij nam je cash en dat was het?
Suggestie voor de volgende keer dan maar: verzoeken/eisen dat de andere partij de merchandise onder rembours naar je opstuurt. Iets duurder, maar het zij kennelijk nou eenmaal zo.
quote:doen ze niks tegen... het is een civiel zaak
Op donderdag 25 september 2003 23:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
er langs gaan heeft natuurlijk geen enkel nut. Alleen een mongool doet zo iets aangezien jij dan een aanklacht wegens mishandeling tegen je krijgt. Gewoon proberen contact op te nemen. Lukt dat binnen een maand nog niet, dan aangifte bij de poltie met afschriften van bank en e-mail
quote:Slotjuh!
K3ke
El
Ite
Aantal posts op forum 2
Gem. aantal posts/dag 1
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 13 september 2003
quote:hij is een kl00n, bang voor gezeik zeker
Op donderdag 25 september 2003 23:41 schreef yvonne het volgende:
Weird, ik zie die user gewoon posten, en jouw naam komt nergens voor...
quote:hij heeft inderdaad wel errug veel telefoons...
Op donderdag 25 september 2003 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
als ik zoek op kaio krijg ik zoveel topics dat ik me afvraag of hij niet gewoon illegaal of gejat spul aanbied, alles in zijn topics is nieuw volgens mij, wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |