quote:Ja leuk
Op woensdag 8 oktober 2003 21:57 schreef the.moderator het volgende:* Chips en bier klaarzet. De scorekaart erbij pakt, met als stand 1-0 voor Israël
quote:Ik hoop dat je een grapje maakt
De Syriers mogen niet als "komisch" slachtoffer gebruikt worden, want die rol had * the.moderator vanuit z'n eigen paradigma voor de Israelies bedacht. Net zoals de Nederlandse kranten veel meer foto's van de treurende familie van de dader plaatsen dan van de echte onschuldige Syrische slachtoffers!
quote:Tis volgens mij in het verleden wel vaker oorlog geweest daar, dus die score klopt al niet. En als er meerdere landen mee gaan doen, dan moet je een pool gaan maken.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:57 schreef the.moderator het volgende:[..]
* Chips en bier klaarzet. De scorekaart erbij pakt, met als stand 1-0 voor Israël:
Of Israël is verstandig en valt geen andere landen meer aan ( staat ook wel zo netjes, niet ? ).
quote:Welke landen hebben kernwapens in die regio??
Op woensdag 8 oktober 2003 22:30 schreef Strijder het volgende:[..]
Tis volgens mij in het verleden wel vaker oorlog geweest daar, dus die score klopt al niet. En als er meerdere landen mee gaan doen, dan moet je een pool gaan maken.
Zal er wel moeilijker aan toe gaan dan de vorige keren, ook voor Israël. Denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen.Of Israël is verstandig en valt geen andere landen meer aan ( staat ook wel zo netjes, niet ? ).
quote:Israël.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:33 schreef schatje het volgende:[..]
Welke landen hebben kernwapens in die regio??
Hoezo ?
Zouden ze zo achterlijk zijn om die dingen te gebruiken ?
Lijkt mij niet echt verstandig ( understatement-mode ).
quote:Nee, want ik ken de geschiedenis van de Islamisering van Syrië. In het begin van de vorige eeuw wilden de moslimfundementalisten in Syrië de dienst uitmaken. Na meer dan 200.000 doden hebben ze zich bijna een eeuw min of meer koest gehouden (afgezien van de steun aan terroristische organisaties).
Op woensdag 8 oktober 2003 22:00 schreef robh het volgende:Ja leuk
Ik hoop dat je een grapje maakt
Het is jammer dat het Westen het meest vooruitstrevende en seculaire Arabische land genaamd Libanon is vergeten. Dat land wordt nu bezet door het Syrische leger en andere moslimfundamentalisten. Het wordt tijd dat hier een einde aan komt. Als Syrië nu zelf oorlogzuchtige taal gaat roepen richting Israël en het Westen, dan kunnen ze het krijgen ook! Over moslims maak ik geen grapjes. Ik neem ze bloedserieus.
quote:Vergelding van terroristische aanvallen is de standaard politiek van Israël. Die politiek zullen ze niet wijzigen, als die aanvallen uit Syrië komen. Ik denk niet dat de Arabische landen een packt kunnen sluiten na het bedrog van Syrië door Sadat in de laatste oorlog. Ze zijn er toen met leugens door Egypte ingelokt.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:30 schreef Strijder het volgende:Tis volgens mij in het verleden wel vaker oorlog geweest daar, dus die score klopt al niet. En als er meerdere landen mee gaan doen, dan moet je een pool gaan maken.
Zal er wel moeilijker aan toe gaan dan de vorige keren, ook voor Israël. Denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen.Of Israël is verstandig en valt geen andere landen meer aan ( staat ook wel zo netjes, niet ? ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |