abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13440102
Ik vroeg mij af, heeft iemand wel es mee gemaakt dat er aan de noodrem werd getrokken en het niet een een of andere grapjas was met zijn lol broek aan. Dus dat erecht wat aan de hand was. Zo ja, wat was er aan de hand? Want voor mij zijn de dingen waarbij je aan de noodrem mag trekken toch toch nog erg vaag.
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_13440115
één keer meegemaakt, toen we net bij t station weg waren... een junk die erachter kwam dat z'n fiets nog op t station stond
[... XBOX ...] """My games:""" =|= Crazy Taxi 3 =|= 007 Nightfire =|= NBA Live 2004 =|= Top Spin =|= Ajax Club Football =|= SSX 3
pi_13440122
Enige reden die ik me kan voorstellen is voor wanneer iemand uit het raam flikkert of bij brand
Anders zou het verstandiger zijn om door te treinen tot het eerstvolgende station lijkt me.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_13440159
---> PTA???

ontopic: nee nog nooit meegemaakt... Helaas zijn het meestal grappenmakers die dat doen...

Ik vraag me ook af, als er werkelijk iets is... dat diegene die hulpbehoevend is er mee gebaat is direct te stoppen (er is namelijk niet altijd en weg in de buurt die de doktoren/ambulances etc. op kunnen rijden, dat is bij stations wel zo...)

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_13440184
Ik heb het nog niet meegemaakt, alleen 1 x een grappenmaker.

Maar ik ken wel iemand die het heeft meegemaakt dat een vrouw moest bevallen. .

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13440289
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:17 schreef sweek het volgende:
Ik heb het nog niet meegemaakt, alleen 1 x een grappenmaker.

Maar ik ken wel iemand die het heeft meegemaakt dat een vrouw moest bevallen. .

dan kan je toch ook beter doorrijden en met de ambulance afsrpeke op een station, want die ambulance weet toch nooit waar je precies staat en of het bereikbaar is
maar idd, daar vind niemand het erg voor en als het moet is dat een echte terechte noodstopper
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  donderdag 25 september 2003 @ 18:23:07 #7
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_13440303
ik heb 1x een noodstop meegemaakt. Na ongeveer 25 minuten werd omgeroepen: dames en heren we hebben een noodstop moeten maken vanwege een aanrijding met een persoon.
pi_13440318
Jaja!

Zelf getrokken ook nog.

Hadden vertraging en vrouw stapte te laat in. Bleef met haar arm tussen de deur. Tis dat ik (illegaal) 1e klas zat... De mensen voor de deur zelf konden alleen maar roepen... Vervolgens stonden we nog 10 min. stil. Dus ik, bij zijn tweede maal langslopen, tegen die conducteur:"Uhm... Ik heb net aan de noodrem getrokken". "Oh, ja, dan moet ik hem weer terugzetten...".

Snugger volk zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door eetomit op 25-09-2003 18:25]

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_13440328
nope... nooit... vind ik wel raar
Camera 1... 1!
  donderdag 25 september 2003 @ 18:26:38 #10
35485 rique
with Canon, I can
pi_13440390
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:23 schreef elmarz het volgende:
ik heb 1x een noodstop meegemaakt. Na ongeveer 25 minuten werd omgeroepen: dames en heren we hebben een noodstop moeten maken vanwege een aanrijding met een persoon.
yup ook een keer meegemaakt. Op Haarlem werd vervolgens de voorkant van de trein voorbij het einde van het perron gereden omdat het aangezicht niet echt fris was. "Dames en heren, deze trein rijdt niet verder, we gaan eerst even schrobben"

Vorige week was er ergens een topic van een jongen die aan de overkant van het perron zag dat er iemand tussen de wegrijdende trein en het perron viel (jongen liep mee met zijn vriendin die in de trein zat, botste tegen paal en viel op de grond). deze ooggetuige heeft toen de trein stilgezet om hulp te verlenen. Gelukkig was er uiteindelijk niets aan de hand

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_13441122
Jah 2 of 3 keer waarvan 1 keer iemand ervoor sprong.
Je hoorde eerst die trein toeteren, toen heeel hard remmen en onder de trein hoorde je allemaal gekraak enzo (ik dacht zelf dat het een auto of fiets was zo klonk het namelijk).

Was echt schrikken Uurlang stil staan. Wachten op politie, ambulance. (moeten de hele onderkant van de trein afzoeken naar resten). Dan moet de brandweer komen om schoon te spuiten, en er moet vervangend personeel komen. Gelukkig heb ik verder niets gezien en heb ik me diep verdiept in de Sp!ts....

pi_13448025
nee, wel eenkeer gehad dat de loc kaduuk ging kwamen we rustig tot stilstand voor een dik uur lang
was in duitsland
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13448071
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:12 schreef Brendovic het volgende:
Ik vroeg mij af, heeft iemand wel es mee gemaakt dat er aan de noodrem werd getrokken en het niet een een of andere grapjas was met zijn lol broek aan. Dus dat erecht wat aan de hand was. Zo ja, wat was er aan de hand? Want voor mij zijn de dingen waarbij je aan de noodrem mag trekken toch toch nog erg vaag.
Nee

En het lijkt mij dat het mag als je bijv. weet dat er een auto stilstaat op een overgang, iemand zelfmoord wil plegen, iemand die uit het raam valt, als je je zakdoekje verliest bij het afscheid nemen van vriend/vriendin als je die uitwuift terwijl je verkouden bent...dat soort dingen.

donderdag 25 september 2003 @ 23:24:31 #14
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_13448140
2x

Een keer reed ie bijna door rood of deed ie het en toen kwam er een andere trein aan en was het net mis

En een keer dat het zo druk was dat er iemand bezweek net na staion barendrecht en toen trok er iemand aan de noodrem en vervolgens kwam de conducteur en die riep door zijn portable: Rije! frans en bel 112 er is iemand bezweken!!! en toen waren we binnen 3 min in Zwijndrecht. Hij reed hard! echt niet normaal meer! Vrouw is toen afgevoerd door de ambulance die klaar stond op perron 4. Ze was inmiddels wel weer bij kennis thv Zwijndrecht

It's me..... Cyber
pi_13448184
Heb een keer een brandje in een trein gehad. Moest iedereen overstappen naar een andere trein.
pi_13448365
ja een broer van mij had iets over een hart-aanval.. is geloof ik ook wel een reden
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_13448478
2 keer. 1 keer een oma'tje die eraan trok omdat haar man nog op het station stond en ook graag mee wilde en 1 keer omdat er van iemand een koffer was gestolen.
pi_13448855
Een bijna-aanrijding, omdat alle seinen niet werkten en de overgangen dichtbleven (er had er dus we iemand proberen over te steken).
Gelukkig geen aanrijding gehad dus.
Trein stond een minuut of 5 stil terwijl conducteur/machinist de buitenkant ging controleren op onregelmatigheden.
Toen we weer gingen rijden werd het waarom an de stop omgeroepen.
pi_13449114
quote:
Op donderdag 25 september 2003 18:26 schreef rique het volgende:

[..]

Vorige week was er ergens een topic van een jongen die aan de overkant van het perron zag dat er iemand tussen de wegrijdende trein en het perron viel (jongen liep mee met zijn vriendin die in de trein zat, botste tegen paal en viel op de grond). deze ooggetuige heeft toen de trein stilgezet om hulp te verlenen. Gelukkig was er uiteindelijk niets aan de hand

Dat lijkt mij zeer onprettig voor de vriendin. Ik hoop dat daar niks mee aan de hand was?
pi_13449278
Er stond eens een koe op de rails..

(dat was wat ik er tenminste van verstond en het was midden in een weiland dus het zou best kunnen)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_13450203
Hmm toen ik naar Nederland kwam voor het eerst

op de trein

trok een of andere wit russische aan de noodstop omdat zij dacht dat dat het de asbak was.
ze moest vet dokken.

Afgelopen zomer zaten we op de stoptrein naar Sergiev Passad (een bedevaartsplaats, met de botten van heilige Sergei)
en toen reden we net een of andere station binnen trok een gek aan de noodrem omdat hij dacht dat we net van 't station vertrokken
(tja volgende stop 75 km he, dan doe je rare dingen)

Hij is toen niet beboet maar de machinist heeft hem alle mogelijke en onmogelijke namen (en het russisch heeft een rijke hoeveelheid vloekwoorden) genoemd.

-----------------

De serieuze dingen:

zat in de metro toen een man voor die trein sprong.

en de achteruitgang van 't platform was dicht voor reparatie dus de hele trein moest voor langs.

je kon het lijk niet zien maar verder was 't wel goor.

het verkeer moest aan beide kanten worden stopgezet (anders hebben ze geen plaats op 't einddepot meer)
Dus de machinist van de trein die in de tegenovergestelde richting moest stond ook zo op 't perron.

Ik weet nie of de machinist van onze trein nog in chock was of wat maar hij leek er aanzienlijk rustiger onder dan de machinist die de man NIET had ovverreden.

mja 't gebeurt vrij vaak wel dat er iemand voor een trein springt in moskou, is ook 20 miljoen mensen met de ommestreken (en de hele omstreken komen in moskou werken) dan is dat niet raar.

Een dag of twee later las ik op 't nieuws dat d'r iemand gesprongen was omdat hij geen woning kon kopen om met zijn vriendin samen te gaan wonen, hij zou al jarenlang een minderwaardigheidscomplex hebben en zo. D'r stond niet bij op welk station dat was dus ik weet niet of dat deze of een andere was.

Weet je wat 'grappig' is, ik had een droom op een gegeven moment dat ik met ma en pa (mijn pa ken ik nouwelijks) over treinrails aan het oversteken was en er toen een trein aankwam van de ene kant en van de andere kant tegelijk. En dat wij toen doodgereden werden.
Die droom had ik al een paar keer sinds ik klein was een paar keer gehad, maar die dag dus ook.

Een dag of twee later stond in de krant dat dit dus met een gezin gebeurd was op de avond dat ik dat gedroomd had.

Dan lopen de rillingen je wel over je rug want ik kon me toen heel goed voorstellen wat zij in hun laatste momenten beleefd hebben die angst had ik in mijn droom ook.

Oh ja mijn vriend zat in de trein toen een kind op een fiets werd overreden door de ijzeren draak.
Een fiets onder de trein schijnt een leuk geluid te maken.

Trouwens die ene keer met de metro

toen hebben ze de hele volle metro trein
(zeg maar rustig 10 wagons)

in twee bussen gepropt.

ik had dus later blauwe plekken van het duwen

NIET leuk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')