quote:Maar wie betaald er dan ook 1100 gulden voor een PS2, das echt
Op donderdag 25 september 2003 14:17 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Oei, ik voel me genaaid want mijn GF2 van 350 euro tik ik nu voor 10 op de kop ... je weet toch dat dat spul goedkoper wordt? Ik snap dat het zuur is (kocht zelf mijn PS2 voor 1100 gulden en binnen de week was daar de aankondiging dat hij de week erop 300 piek in prijs omlaag ging), maar zo gaat dat in de hedendaagse wereld. Zie het idd van de zonnige kant zoals je in je 2e regel aangeeft, meer verkochte units geeft ontwikkelaars meer vertrouwen en dat geeft ons meer games
Zowieso was Nintendo in die periode al van ¤299,- naar ¤199,- gegaan. Dus ik dacht al dat ze het niet meer goedkoper durfden te maken. Voor die prijsverlaging zat er volgens mij nog een periode van 9 maanden tussen. Met deze prijsverlaging zit er misschien maar iets van 3 maanden tussen en volgens mij is het echt wel het dieptepunt van Nintendo omdat ze stikken van de voorraad en het systeem bijna niet aan klant versleten krijgt. Dat betekent gewoon dat het slecht gaat.
Er zijn genoeg developers die het systeem al hebben laten vallen...
Toch gek, als er uit zo'n systeem in principe meer uitgeperst kan worden dan de PS2 betreft techniek dan.
Ik hoop nu gewoon dat ze weer een beetje het aantal kwalitatieve spellen opkrikken zodat er meer mensen van die machine kunnen genieten. Want echt veel goede spellen heb ik nog niet meegemaakt afgelopen jaar. Was ook de voornaamste reden om te wachten met dat ding te kopen. Maar ik geloof dat ze deze kerst een hele stapel goeie games weer hebben...
2 goeie race games in dezelfde maand is niet zo heel erg marketing gericht nl
ownee, wacht ik bedenk me nu net dat dat alleen in europa is...,
dus ik zou nu eiglijk 2 cubes kunnen hebben
quote:Kart
Op donderdag 25 september 2003 17:31 schreef gieling het volgende:
Fzero eind oktober, mario kart mid nov.! dacht ik iig
quote:en de winnaar krijt een cube cadeau
Op donderdag 25 september 2003 19:18 schreef gieling het volgende:
Kart word geilGoed oefenen gijs, ik wil een waardige tegenstander bij een meet
ieder zijn controller meenemen dan
Nieuwe NFS Underground screens
Ik weet niet of de boxart van RSIII hier al is geweest maar ik post hem gewoon nog een keertje met nog wat andere mooie screens
Mario Kart DD screens
Het eerste nieuws cq screens van de Tokyo Game Show (TGS) druppelen ook langzaam beginnen en zal vnv (USA tijd) beginnen
Killer 7
hmm beetje vaag, de linkjes verwijzen naar ps2media.ign.com
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 25-09-2003 20:35]
quote:Vind het ook maar een standaard shooter idd
Op donderdag 25 september 2003 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Star wars heeft mij nooit kunnen interesseren...
dus nu ook niet
Can't get enough Mega Man? Fortunately for you, Capcom have a new game up their sleeves...
At the press briefing prior to the Tokyo Games show, Koji Nakajima proudly presented his latest Mega Man game - Mega Man X: Command Mission. The surprising thing about this game, is that unlike previous Mega Man titles, which stick to the action formula, this one is an RPG.
However, if you are a fan of the old Mega Man games, don't despair - Nakajima promised that the game will still appeal to action fans.
You'll be able to choose well-known characters such as Mega Man, Axel, and Zero to partake in your party, as well as being able to recruit new members as you play through the game.
Mega Man X: Command Mission will be appearing on both the Playstation 2 and GameCube sometime in 2004. We'll be keeping you posted on this new direction for the Mega Man series.
quote:Woh, geef jij voor 60 euro aan kado's voor je broer?
Op donderdag 25 september 2003 22:55 schreef Wunk het volgende:
M'n broertje is zaterdag jarig, die krijgt dus echt wel Soul Calibur 2 voor z'n cube
mag ik je kleine broertje zijn
quote:Hee! Die's goed! Gaan we topic over beginnen... momentje...
Op vrijdag 26 september 2003 07:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
Woh, geef jij voor 60 euro aan kado's voor je broer?
mag ik je kleine broertje zijn
![]()
Hier is't-ie dan... en nee heeft niets met dit topic te maken... sorry...
Kadootje voor je familie, hoeveel mag dat kosten?
[Dit bericht is gewijzigd door Represent op 26-09-2003 08:29]
quote:Lijkt me een fantastisch spel Noot
Op vrijdag 26 september 2003 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beyond Good and Evil:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ik heb eventjes de namen veranderd maar verder is ie nog heel, de mail die ik naar nintendo heb gestuurd.
Beste Nintendo,Nintendo America heeft deze week een drastische prijsverlaging doorgevoerd. De gamecube is naar 99 dollar (87 euro als ik het goed uitreken). Games waren en worden al stukken goedkoper (Metroid Prime, $29.99, bron ebgames.com)
Gaat deze trend overwaaien naar Europa op korte termijn? Mijn vermoeden is dat als dit niet gebeurd, de gamers in Europa heel snel veel meer gaan importeren. Het is nu eenmaal heel makkelijk om een gamecube met een aantal games te bestellen en over te laten vliegen voor een fractie van de prijs dat het hier kost. Iedereen heeft tegenwoordig een creditcard en Internet, de keuze is snel gemaakt.
Als ik in de forums lees zie ik het gevoel stijgen dat Nintendo Europa in de steek heeft gelaten. Veel erg late releases, populaire (unieke) spellen die niet naar europa komen (animal crossing), hogere prijzen. Een Wavebird controller kost hier in Nederland ruim 15 euro meer dan in Amerika. Het zelfde geld voor games en andere accessoires.
Met vriendelijke groet,
Khadgar
Laat maar weten wat ze terug mailen!
quote:Mail dat ook even naar square
Ik heb eventjes de namen veranderd maar verder is ie nog heel, de mail die ik naar nintendo heb gestuurd.
quote:Indirect geef je dus een kado aan jezelf, slim!
Op donderdag 25 september 2003 22:55 schreef Wunk het volgende:
M'n broertje is zaterdag jarig, die krijgt dus echt wel Soul Calibur 2 voor z'n cube
quote:Zijn ze nou zo dom of snappen ze het gewoon niet.
Beste Bas,Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de GameCube in prijs wordt verlaagd.
Wat betreft late releases ben ik het niet met je eens. Hier wordt wel degelijk aandacht aan besteed. Er zit steeds minder tijd tussen de releases in USA en Europa. Games als Mario Kart en 1080 Avalanche komen in Europa zelfs eerder uit dan in Amerika.
Een game als Animal Crossing kost ontzettend veel geld om te localiseren. Het is simpelweg een kosten en opbrengst afweging om de game wel of niet uit te brengen. Als je vooraf al weet dat de game verlies draait, dan zal het besluit om de game uit te brengen heel klein zijn. Een game als Animal Crossing zal namelijk niet door een breed publiek worden aangekocht, maar alleen door hardcore gamers.
In Europa hebben we net als in Amerika een Players Choice reeks. De reeks zal in de toekomst zeer zeker worden aangevuld.
Erop vertrouwende je hierbij voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nintendo Benelux BV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |