abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2003 @ 13:37:06 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13408734
Leefbaar Den Haag koopt speelgoed van budget

Uitgegeven: 24 september 2003 12:36
Laatst gewijzigd: 24 september 2003 12:51

DEN HAAG - Burgemeester Wim Deetman van Den Haag wil van de fractie Leefbaar Den Haag binnen een paar dagen horen hoe ze hun fractiebudget besteden. Het jaarlijkse budget van 30.000 euro is bedoeld voor bijvoorbeeld kantoorbenodigdheden.

Video:
Breedband / Modem

Maar Leefbaar Den Haag meldde in de Haagsche Courant dat fractieleden van het budget onder andere een digitale camera, enkele radiobestuurbare wagens en zonnebrillen hadden gekocht. De aangeschafte stripboeken werden 'vakliteratuur' genoemd.

"De artikelen zijn absoluut relevant voor het werk als raadslid", zegt fractielid Michel Dufresne. En verder vertelt hij dat Leefbaar Den Haag ook blij is dat deze discussie is losgekomen. Dat was, volgens Dufresne, ook enigszins hun bedoeling.

Andere fracties in Den Haag noemen de uitgaven schandalig. Deetman wil opheldering. Mocht het waar zijn dan vindt ook hij het uitgavenpatroon onverantwoord. "Het doet afbreuk aan de prestige van de gemeenteraad", aldus de burgervader.

Bron: nu.nl
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze manier van corruptie bedrijven is een typisch Amerikaans handelskenmerk. Ik denk bijmezelf, neem de goede dingen van de Amerikanen over (ofschoon die er weinig zijn), en laat de slechte dingen voor wat ze zijn. Maar deze politici voeren de ver-amerikanisering te ver door...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13408779
[zilveruitjes]

Leefbaar Den Haag moet zich schamen wat men met belastinggeld doet.

pi_13408817
leefbaar Den Haag: de grappigste fuckups uit de geschiedenis van de nederlandse politiek!
Ze gaf me een of andere kus.
pi_13408823
Dat ze geld uitgeven aan dingen waarvoor het niet bedoeld is is duidelijk. Mar waarom zou dit Amerikaans zijn?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  woensdag 24 september 2003 @ 13:41:37 #5
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_13408847
Kijk echt ook even naar het filmpje op de site die bij dit onderwerp hoort; om je dood te lachen!
http://nu.nl/news.jsp?n=209085&c=11
pi_13408851
30.000 euro
zucht
pi_13408878
[plantenbak] Is niet de eerste keer dat gemeenschapsgeld voor privé doeleinden wordt gebruikt. Kijk maar naar de affaire Pepper. Gewoon laten terugbetalen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 24 september 2003 @ 13:46:30 #8
13462 BansheeBoy
pi_13408964
hahahhahaha

Kijk en lach

http://nu.nl/news.jsp?n=209085&c=11#

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_13408988
Zie filmpje

Nogal wiedus dat nederland naar de kloten gaat
met zulke kleuters in die posities

zucht
  woensdag 24 september 2003 @ 13:48:54 #10
13462 BansheeBoy
pi_13409038
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:47 schreef AngelWings het volgende:
Zie filmpje

Nogal wiedus dat nederland naar de kloten gaat
met zulke kleuters in die posities

Precies, we geven vaak de autochtonen de schuld. Maar deze ver-Amerikaniseerde corrupte politici lusten er ook koek van !

pi_13409056
[peper] Dit is inderdaad wel belachelijk. Maargoed nu dit boven tafel is, is het moeilijk om deze mensen in de toekomst nog serieus te nemen in de politiek.
pi_13409210
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze manier van corruptie bedrijven is een typisch Amerikaans handelskenmerk.
Huh?
pi_13409319
[kiezelsteen] De Haag Hakkuh .
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13409325
Ik vind dit een beetje van hetzelfde niveau als die tuintafel van Willem en Maxima; volslagen geldverspilling om maar één reden: simpelweg omdat ze het kunnen.

Dit zul je overal tegenkomen bij mensen die grote bedragen tot hun beschikking hebben. Vooral omdat ze voor dat geld niets hebben hoeven doen, maar het simpelweg uit de gemeenschap zuigen (één van de grootste "zuigers" van Nederland is het koninklijk huis).

Slecht.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 24 september 2003 @ 14:03:37 #15
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_13409515
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Leefbaar Den Haag koopt speelgoed van budget

Uitgegeven: 24 september 2003 12:36
Laatst gewijzigd: 24 september 2003 12:51

DEN HAAG - Burgemeester Wim Deetman van Den Haag wil van de fractie Leefbaar Den Haag binnen een paar dagen horen hoe ze hun fractiebudget besteden. Het jaarlijkse budget van 30.000 euro is bedoeld voor bijvoorbeeld kantoorbenodigdheden.

Video:
Breedband / Modem

Maar Leefbaar Den Haag meldde in de Haagsche Courant dat fractieleden van het budget onder andere een digitale camera, enkele radiobestuurbare wagens en zonnebrillen hadden gekocht. De aangeschafte stripboeken werden 'vakliteratuur' genoemd.

"De artikelen zijn absoluut relevant voor het werk als raadslid", zegt fractielid Michel Dufresne. En verder vertelt hij dat Leefbaar Den Haag ook blij is dat deze discussie is losgekomen. Dat was, volgens Dufresne, ook enigszins hun bedoeling.

Andere fracties in Den Haag noemen de uitgaven schandalig. Deetman wil opheldering. Mocht het waar zijn dan vindt ook hij het uitgavenpatroon onverantwoord. "Het doet afbreuk aan de prestige van de gemeenteraad", aldus de burgervader.

Bron: nu.nl
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze manier van corruptie bedrijven is een typisch Amerikaans handelskenmerk. Ik denk bijmezelf, neem de goede dingen van de Amerikanen over (ofschoon die er weinig zijn), en laat de slechte dingen voor wat ze zijn. Maar deze politici voeren de ver-amerikanisering te ver door...

Wat een gelul zeg... Kijk even naar Rusland. Daar is nog veel meer corruptie dan in Amerika. Toch noem je Amerika. Waarom?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_13409547
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:41 schreef AngelWings het volgende:
30.000 euro
Inderdaad, waar maken we ons druk over. 30000 is niets vergeleken met de 10000000000 die de betuwelijn kost.
pi_13409589
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
[kiezelsteen] De Haag Hakkuh .
Het gat van Nederland.
  woensdag 24 september 2003 @ 14:07:18 #18
13462 BansheeBoy
pi_13409619
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:03 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg... Kijk even naar Rusland. Daar is nog veel meer corruptie dan in Amerika. Toch noem je Amerika. Waarom?

Ik noem Amerika, omdat Amerika keihard en fier achter haar beleid staat, Rusland wil nog weleens toegeven, en heeft beloofd veranderingen door te voeren wat betreft corruptie en kanaaltoepassingen...

pi_13409659
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Het gat van Nederland.

Neh dat is 1 of ander paaldorp met 2 kroegen in de buurt van Diemen.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13409666
quote:
Ach de ene partij koopt er speelgoed van en de andere partij geeft het aan de biologische bakkers brigade om Pim Fortuyn een taart gevuld met kots en stront in zijn gezicht te drukken.
Satan Stole My Teddybear
  woensdag 24 september 2003 @ 14:10:51 #21
13462 BansheeBoy
pi_13409718
quote:
Op woensdag 24 september 2003 14:08 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ach de ene partij koopt er speelgoed van en de andere partij geeft het aan de biologische bakkers brigade om Pim Fortuyn een taart gevuld met kots en stront in zijn gezicht te drukken.

Ja, je hebt gelijk, beiden partijen zijn gewoon fout !

pi_13410292
Het lijkt Intertoys wel in die raadskamer.
Wat een verrijking voor Nederland he, al die (on)leefbaren.

Ach ja, bij de LPF wisten ze ook wel het één en ander leuk te declareren tot de chauffeur aan toe.

pi_13411570
Filmpje is hilarisch, maar dit soort dingen moeten natuurlijk wel aangepakt worden. Wat hebben ze in hemelsnaam aan bestuurbare auto's in de fractiekamer?

Ze laten zien dat ze politiek als een spelletje ervaren

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 24 september 2003 @ 15:21:15 #24
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13411683
Leefbaar Den Haag maakt het niet echt leefbaar

In dat poedel topic van wederzijds formaat kun je verder vibreren BansheeBoy.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')