abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13398220
wie kent deze serie over een jongen die van onze wereld naar de wereld van El Hazard word getransporteerd, samen met een klasgenote, zijn gezworen vijand en een van zijn docenten?

Eenmaal in El Hazard aangekomen blijkt dat hij als twee druppels water op een ontvoerde prinses lijkt, en word hij gedwongen om zich als haar te verkleden zodat hij kan voorkomen dat het Bugrom rijk de Alliante vernietigd en het Oog van God in handen krijgt.

Zijn docent leert dat hij supersterk is geworden... maar alleen als hij nuchter is... iets dat hij niet gewend is.
Zijn klasgenote ontdekt dat ze gedaanteverwisselaars van een ondergronds ras kan herkennen.
Zijn aarts-vijand vind zichzelf in een erg gunstige positie als generaal van de koningin in het Bugrom-rijk.

Wie kent El Hazard, een verhaal met een jonge lesbienne (jaja wat blijkt die goede oude prinses had een minderjarige minnares), een travestiet, een dronkaard en een slechterik die erg verwijfd lacht!?

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 23 september 2003 @ 22:31:57 #2
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13398344
Heb de hele serie op cd. Plus alle ova's. Als je van Anime en fantasy houd. Een aanrader
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13398443
klinkt iig humoristisch meer lachkicks dan ranma?
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_13398676
Nog steeds een van de beste anime die ik gezien heb

post je btw van elke anime een topic??

even zonder sig
pi_13398839
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:44 schreef Biobakker het volgende:

post je btw van elke anime een topic??

Weet ik nog niet, ik post deze topics eigenlijk alleen om de mods te pesten

Misschien dat ik nog een chobits topic aanmaak... maar misschien ook niet. Alle Excel is me naar het hoofd gestegen.

--- Cameron Hodge ---
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 22:51:47 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13398860
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:50 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, ik post deze topics eigenlijk alleen om de mods te pesten

Misschien dat ik nog een chobits topic aanmaak... maar misschien ook niet. Alle Excel is me naar het hoofd gestegen.

Op deze manier dwing je me wel een centraal topic te maken en de rest te sluiten he?

Ik zou het even hierbij laten...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13398941
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:51 schreef Mike het volgende:

[..]

Op deze manier dwing je me wel een centraal topic te maken en de rest te sluiten he?

Ik zou het even hierbij laten...

Je hebt gelijk, het is wel welletjes geweest voor vandaag. Morgen is er weer een dag, en morgen doe ik:
.Hack//Sign
.Hack//Dust
Gasaraki
Zone of the Enders: Dolores

en niet te vergeten:

Dragon Half

--- Cameron Hodge ---
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 22:58:19 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13399019
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:55 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is wel welletjes geweest voor vandaag. Morgen is er weer een dag, en morgen doe ik:
.Hack//Sign
.Hack//Dust
Gasaraki
Zone of the Enders: Dolores

en niet te vergeten:

Dragon Half

Pak dan maar wat samen ofzo, anders ga ik ze echt sluiten...het is niet de bedoeling dat er een vloedgolf aan Anime-topics komt. Er is overigens een centraal topic waarin je ALLES van Anime kunt bespreken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13399115
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:58 schreef Mike het volgende:

[..]

Pak dan maar wat samen ofzo, anders ga ik ze echt sluiten...het is niet de bedoeling dat er een vloedgolf aan Anime-topics komt. Er is overigens een centraal topic waarin je ALLES van Anime kunt bespreken.

ik niet snap, anime series zijn net zo verschillend als gewone series. Als er een centraal anime topic moet komen, dan moet je consequent zijn en alle actie- comedy- horror- sci-fi- series in een centraal topic pleuren
--- Cameron Hodge ---
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 23:02:38 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13399151
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:01 schreef PhalanX het volgende:

[..]

ik niet snap, anime series zijn net zo verschillend als gewone series. Als er een centraal anime topic moet komen, dan moet je consequent zijn en alle actie- comedy- horror- sci-fi- series in een centraal topic pleuren

Laten we verder praten in [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')