MITCHUM
Is volgensmij niet in Nederland te koop, maar wel in Engeland en ik dacht ook in Australie
Ik gebruikte de roller, je gaat er gewoon NIET van zweten onder je oksels, wel iets meer tussen je borsten of op je bovenlip, maar geen plekken en echt geen zweet onder je oksel.
Mocht iemand weten waar je deze wel in Nederland kan kopen dan hoor ik het graag!
Geen idee, maar Odorex extra dry doet hetzelfde. Geweldig spul. Ik had altijd last van zweetvlekjes (geen sterke geur, maar toch niet fijn), ookal deed ik niets. Sinds ik dit spul ebruik niet meer. *Wow Mike het is geweldig*quote:Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Hoe heet dit spul dan ???
Nooit last van gehad?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef RemCOW het volgende:
Rexona![]()
![]()
.
Wat een KUT deo. Heb in een aantal kleren paar prachtige vlekken. Dat spul gaat vreselijk in de kleren zitten. Voor mij nooit meer die deo.
(cobalt blue roller)
quote:Op dinsdag 23 september 2003 19:25 schreef Esmee het volgende:
[..]
Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
Werkelijk, dit spul heerst! Deoleen werkte op een gegeven moment gewoon niet meer bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2003 17:01 schreef Loutje het volgende:
Ik gebruik syneo5, dat is net zoiets als die odorex alleen hoef je hierbij niet te deppen en te wassen en al die rompslomp.
Gewoon een keer in de 5 dagen (ik doe voor de zekerheid 3) voor het slapen opspuiten en je transpireert dus helemaal NIET!
Als ik ga sporten zweet ik overal, alleen m'n oksels zijn dan nog droog!
Alleen moet je dan geen andere deo's meer gebruiken, dan werkt het niet meer. Tis wel prijzig, ik geloof 16 euro ofzo maar je doet er ook heel lang mee (aangezien je 't maar 2x in de week op hoeft te doen!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |