abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13554727
Ik gebruik sinds vorige week Rexona Crystal Clear, en die werkt echt goed Idd, geen witte vlekken op je kleding, hij ruikt wel aardig en geen zweetlucht meer
amokaapjeeh O+
pi_13748207
Beste deo ever:

MITCHUM

Is volgensmij niet in Nederland te koop, maar wel in Engeland en ik dacht ook in Australie

Ik gebruikte de roller, je gaat er gewoon NIET van zweten onder je oksels, wel iets meer tussen je borsten of op je bovenlip, maar geen plekken en echt geen zweet onder je oksel.

Mocht iemand weten waar je deze wel in Nederland kan kopen dan hoor ik het graag!

Vind ik
pi_20362696
Ik ga denk ik die Rexona maar eens proberen dan.. heb de laatste tijd echt TE veel last van zweetplekken (gebruik "gewoon" Axe) en dat staat me helemaal niet aan!
pi_20362786
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Hoe heet dit spul dan ???
Geen idee, maar Odorex extra dry doet hetzelfde. Geweldig spul. Ik had altijd last van zweetvlekjes (geen sterke geur, maar toch niet fijn), ookal deed ik niets. Sinds ik dit spul ebruik niet meer. *Wow Mike het is geweldig*
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:36:41 #80
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_20363980
Jep, odorex extra dry, die is echt perfect..
Je kunt ook naar de dokter gaan, verhaal uitleggen krijg je ook zon potje, werkt zelfde als odorex extra dry maar is veel agressiever als in 3x achter elkaar opdeppen huid kapot :S Maja, wel droog en geen zweetplekken
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
pi_20365258
Ik gebruik eigenlijk meestal vogue.. Rexona is beter alleen daar zit aluminium gloridaat (als ik het goed schrijf) in en daar krijg je borstkanker van
La vie en Rose
pi_20365858
Laat mij maar borstkanker krijgen dan.
pi_20367526
Odorex extra dry werkt idd vrij goed, ik combineer het meestal met Rexona.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20367978
Rexona
pi_20371175
8x4 & Rexona sproeier doen t altijd prima bij mij
  FOK!fossiel vrijdag 2 juli 2004 @ 20:28:21 #86
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20371296
Rexona .
Wat een KUT deo. Heb in een aantal kleren paar prachtige vlekken. Dat spul gaat vreselijk in de kleren zitten. Voor mij nooit meer die deo.
(cobalt blue roller)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_20371444
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef RemCOW het volgende:
Rexona .
Wat een KUT deo. Heb in een aantal kleren paar prachtige vlekken. Dat spul gaat vreselijk in de kleren zitten. Voor mij nooit meer die deo.
(cobalt blue roller)
Nooit last van gehad?

Heb wel een strak shirtje waar echt witte vlekken in zitten van dat addidas spul
pi_20371484
Van Gils Between Sheets heb ik.

had altijd last van overmatig zweten en met dit spul is het helemaal weg:) En het ruikt ook super.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:43:22 #89
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20371621
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:25 schreef Esmee het volgende:

[..]

Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
pi_20375725
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:01 schreef Loutje het volgende:
Ik gebruik syneo5, dat is net zoiets als die odorex alleen hoef je hierbij niet te deppen en te wassen en al die rompslomp.

Gewoon een keer in de 5 dagen (ik doe voor de zekerheid 3) voor het slapen opspuiten en je transpireert dus helemaal NIET!

Als ik ga sporten zweet ik overal, alleen m'n oksels zijn dan nog droog!

Alleen moet je dan geen andere deo's meer gebruiken, dan werkt het niet meer. Tis wel prijzig, ik geloof 16 euro ofzo maar je doet er ook heel lang mee (aangezien je 't maar 2x in de week op hoeft te doen!)
Werkelijk, dit spul heerst! Deoleen werkte op een gegeven moment gewoon niet meer bij mij.
Dat SyNeo spul doet wel heel chemisch aan ja, maar 't werkt wel heel goed.
pi_20376757
Reslot Deo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')