abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13386377
Ik kan er niks aan doen en ben waarschijnlijk de enige in Nederland, maar ben absoluut niet gecharmeerd van Steven Pienaar. Iedereen is zó lovend over hem, ziet hem als de nieuwe Jari/Rafael of wat dan ook, maar voor mij komt hij veel te veel tekort. Begrijp me goed, het is best een goede speler, maar hij wordt schromelijk overschat. Op '10' komt hij tekort door zijn wisselvalligheid (die chronisch lijkt te zijn) en omdat Van der Vaart en Litmanen gewoon beter zijn, op de flanken kan hij niet spelen omdat hij steeds weer naar binnen trekt en op het middenveld wordt hij overlopen. Verder is hij te klein en daarmee slecht in de lucht en is zijn linkerbeen (of heb ik dat mis) niet bijzonder. Daarnaast straalt hij teveel onverschilligheid uit.

Wat is voor jullie de meest overschatte speler van de HCE en waarom?

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 23-09-2003 16:15]

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13386416
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
interessante stelling
Ik vond hem vorig jaar erg goed, dit jaar is het inderdaad minder. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik em de meest overschatte voetballer van de HCE vindt. Dat is imo, hoe cliche het ook is, Mark van Bommel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13386452
Mark van Bommel, Dirk Kuyt.
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:52:35 #4
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13386460
In welke klasse speelt HCE?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:53:31 #5
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_13386500
Lurling, ik snap nog steeds niet waarom feyenoord hem heeft gekocht......

verder oko m van bommel

pi_13386536
pienaar heeft nog niet echt vaak op 10 gespeeld, dus daar kan je weinig over zeggen. op de rechtsbuiten vind ik hem idd ook niet echt goed, hoewel hij toch vaak pcies op de goede plaats staat met goals

ik vind Kuyt erg overschat

[Dit bericht is gewijzigd door keijz op 23-09-2003 15:55]

dinsdag 23 september 2003 @ 15:55:00 #7
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_13386543
Wamberto... ik moet de eerste Ajacied nog vinden die hem goed... Okee... hij is wel nuttig. Hij kan 15 meter buitenspel staan en nog zal niemand hem zien!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_13386552
Def. Mark van Bommel... Had bij Fortuna moeten blijven, prutser...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_13386563
Dirk Kuyt, met afstand.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_13386568
Overschatte spelers?
Mark van Bommel
Zlatan Ibrahimovic
Patrick Pauwe
Romano Denneboom
Mark Rutte for President!
pi_13386608
Hockey Club Eelde?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13386649
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:53 schreef SqueaK het volgende:
Lurling, ik snap nog steeds niet waarom feyenoord hem heeft gekocht......

verder oko m van bommel

Misschien inderdaad een beter voorbeeld dan Van Bommel, Anthony Lurling.

Overigens lees ik hier de naam Dirk Kuyt... Heb tie al de tijd gehad om iets te laten zien?

In Southern Sun
pi_13386653
Kuyt + Ibrahimovic
pi_13386657
Zlatan Ibrahimovic
verder heb ik er te weinig verstand van om te oordelen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:58:24 #15
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_13386666
Toch wel grappig hoe vaak de naam van Mark van Bommel genoemd wordt in dit topic.

Kunnen degenen die hem de meest overschatte voetballer van de HCE vinden dit ook beargumenteren???

Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_13386767
Leuk dat jullie allemaal met namen komen, maar kunnen jullie ook uitleggen waarom jullie de betreffende spelers overschat vinden?
Wat een vrouw!
spits!
pi_13386794
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:58 schreef PyTh het volgende:
Toch wel grappig hoe vaak de naam van Mark van Bommel genoemd wordt in dit topic.

Kunnen degenen die hem de meest overschatte voetballer van de HCE vinden dit ook beargumenteren???

Spelinzicht 0... Zo duidelijk?
Koop een taart en ga het vieren...
pi_13386817
Pienaar wordt toch gewoon misbruikt door Koeman Dylan. Achter de spitsen speelt hij gewoon goed en als middenvelder kun je hem ook goed gebruiken. Nu hij als rechterspits wordt opgesteld kun je zien dat hij duidelijk niet happy is op die positie.

Mijn overschatte spelers: De Zuid-Koreaanse mannen in dienst van Feyenoord en PSV. Totaal geen meerwaarde, maar puur omdat ze een afzetmarktje creëeren in het Verre Oosten spelen ze hiero. Lee als back is bijv. een stuk slechter als een Bosschaart. Een Song als back is ook helemaal niets en een Park is niks niet beter als een De Jong.

Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_13386837
quote:

Dit is nu een typische speler die het bij PSV goed doet in de HCE, maar zodra er een wedstrijd in de Champions Leage of in het nationale elftal volgt dan is het toch niet echt meer dan een middelmatige speler. Hij moet het teveel van zijn rechterbeen hebben en zijn linkerbeen is zowat nutteloos. Verder zou het een dragende speler moeten zijn onderhand, maar zodra de druk te hoog wordt dan legt ie het af.
Mark Rutte for President!
pi_13386917
quote:

Ik ga een poging doen. Is niet zo heel moeilijk

Mark van Bommel is op basis van een aantal goede jaren bij Fortuna Sittard naar psv verhuisd. Daar is hij gegroeid, en volgens velen uitgegroeid tot de verpersoonlijking van psv. Echter was Mark van Bommel eenoog in het land der blinden. psv was niet goed en de rest van Nederland ook niet. Maar hij was nou eenmaal psv voor de buitenstaanders, terwijl een Vogel in mijn ogen meer was dan Mark van Bommel. Van Bommel werd door zijn rol bij psv doorgeschoven naar Oranje waar hij telkens door het ijs zakte, zie ook Tsjechie uit.

Het is niet echt onderbouwd met feiten, wel met een mening en een gevoel wat ik bij hem heb...

In Southern Sun
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:07:37 #21
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13387015
Ok een uitleg. Kuyt bakt er gewoon geen reet van. Hij speelt nu bij Feijenoord en wordt vaak genoemd als eventuele speler van het Nederlands elftal. Maar de eerste briljante actie van hem moet ik nog zien. Hij heeft een goed seizoen gehad met veel doelpunten, maarja dat heeft machlas ook eens gehad.

Van Bommel heb ik altijd een waardeloze speler gevonden. Het enige wat die kerel goed doet is smerige overtredingen maken.

pi_13387061
kuyt
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13387093
Kuyt
pi_13387115
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:07 schreef ShaoliN het volgende:
Ok een uitleg. Kuyt bakt er gewoon geen reet van. Hij speelt nu bij Feijenoord en wordt vaak genoemd als eventuele speler van het Nederlands elftal. Maar de eerste briljante actie van hem moet ik nog zien. Hij heeft een goed seizoen gehad met veel doelpunten, maarja dat heeft machlas ook eens gehad.

Van Bommel heb ik altijd een waardeloze speler gevonden. Het enige wat die kerel goed doet is smerige overtredingen maken.

Wat zijn dat nu weer voor argumenten? Zo kan ik het ook: "Pienaar is kut want hij speelt kut en dat heb ik altijd gevonden..."
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:12:13 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_13387170
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat zijn dat nu weer voor argumenten? Zo kan ik het ook: "Pienaar is kut want hij speelt kut en dat heb ik altijd gevonden..."

Tja als er in de eerste post staat wat vind jij de meest overschatte? Dan blijft het moeilijk om dat compleet toetelichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')