Tickets ¤ 16,-
FULL CYCLE reprazenting the liquid beats V feat. DIE + KRUST + TALI with 5-piece live band + DJ CLIPZ + MC DYNAMITE.
Heel interessant, altijd feest daar bij die belgen .
Deze keer houden ze het wat bescheiden (hoewel ik de combi DJ Die en DJ Krust alleen al de moeite van de reis waard vind), want in 2004 komen ze de 10de verjaardag van Full Cycle vieren.
Ik verheug me er nu al op .
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:53 schreef Seborik het volgende:
Geen tags in Muziek.
quote:Ach, het staat er niet een. Mores.
Op maandag 22 september 2003 23:56 schreef R2cksson het volgende:[..]
. De FAQ heb ik stiekem niet gelezen
.
Veel plezier in ieder geval.
Misschien idee om het hier: 170-Intalex DnB Part V | Rewind! ook nog even te melden. Daar zitten veel d'n'b-heads van Fok!.
quote:Ben al 2 keer geweest en iedere keer met de auto ernaartoe. Mocht je dit van plan zijn, parkeer dan in een 24 uurs parking en niet zoals ik in een parking die de dag erna pas om 13.00 opent
Op maandag 22 september 2003 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Brussel! Rijdt Nachtnet daar ook heen? Ben laatst bij ML IV geweest in Nighttown, is uitermate goed bevallen. Maar Brussel is net iets te ver weg.
Misschien idee om het hier: 170-Intalex DnB Part V | Rewind! ook nog even te melden. Daar zitten veel d'n'b-heads van Fok!.
quote:Ik ben zo'n pauper zonder auto
Op dinsdag 23 september 2003 00:06 schreef R2cksson het volgende:
Ben al 2 keer geweest en iedere keer met de auto ernaartoe. Mocht je dit van plan zijn, parkeer dan in een 24 uurs parking en niet zoals ik in een parking die de dag erna pas om 13.00 opent. (Van 06.00 tot 13.00 op straat hangen in brussel is echt niet kaasje.)
quote:Het was ook jammer dat ik geen jas aan had
Op dinsdag 23 september 2003 00:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Beetje jammer van die parking trouwens
.
+ MC DYNAMITE
Niet dat dit nut heeft, ik zal toch de enige Nederlander zijn die daarnaartoe gaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |