Sta met een prachtige vrouw te praten,.... maar besluit naar huis te gaan. Terwijl ik naar de uitgang loop, kom ik een hele mooie meid tegen die ik eerder die avond in een andere kroeg heb gesproken. Jaartje of 24, slim, erg mooi (veel bekijks van de alle aanwezige gasten). We praten en hebben super veel lol en dezelfde humor.
Lichten gaan aan, sluitingstijd. We lopen samen naar buiten, zoeken fietsen, het moment.... ok ik breng haar wel even thuis... en dan... ga je nog even mee naar binnen vraagt ze. 4 uur snachts, geen bekenden te zien, je bent zat en dus... juist. Een echt zeer mooie vrouw waarmee je lol hebt gehad vraagt of je aub mee naar binnen gaat.... f u c k!
Via een paar omwegen houd ik de boot af, waardoor ze nog meer aandringt.... Ik wordt helemaal gek... de bier reclame maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga. Ik geef haar 3 kussen op haar wang en fiets weg....
Koelle vent of een sjappie?
[Dit bericht is gewijzigd door NattePuf op 22-09-2003 13:22]
quote:sowieso had je niet mee moeten gaan naar haar huis, dus ik vind t dom. Maar niet dom dat je niets hebt gedaan daaro
Op maandag 22 september 2003 13:19 schreef NattePuf het volgende:
Zaterdagavond; mijn vriendin is het weekend weg en ik ga met 2 vrienden een beetje drinken en de stad in. Heb veel gedronken en heb mede daarom 'een goede babbel'. Ik spreek veel dames en heb een prima avond. Vrienden zijn inmiddels naar huis omdat ze iets te veel op hadden. Ik voelde me nog steeds prima.Sta met een prachtige vrouw te praten,.... maar besluit naar huis te gaan. Terwijl ik naar de uitgang loop, kom ik een hele mooie meid tegen die ik eerder die avond in een andere kroeg heb gesproken. Jaartje of 24, slim, erg mooi (veel bekijks van de alle aanwezige gasten). We praten en hebben super veel lol en dezelfde humor.
Lichten gaan aan, sluitingstijd. We lopen samen naar buiten, zoeken fietsen, het moment.... ok ik breng haar wel even thuis... en dan... ga je nog even mee naar binnen vraagt ze. 4 uur snachts, geen bekenden te zien, je bent zat en dus... juist. Een echt zeer mooie vrouw waarmee je lol hebt gehad vraagt of je aub mee naar binnen gaat.... f u c k!
Via een paar omwegen houd ik de boot af, waardoor ze nog meer aandringt.... Ik wordt helemaal gek... de bier reclame maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga. Ik geef haar 3 kussen op haar wang en fiets weg....
Het had een heftige avond kunnen worden.
Koelle vent of een sjappie?
quote:Fock that man
Op maandag 22 september 2003 13:20 schreef baukel het volgende:
goed gedaan ;-)
L O S E R
Dik neuken man, sjeesss wat een schande zeg. Ben je nou een man of niet
* ViperŪ merkt dat er weinig mensen eens zijn met zijn besluit.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 22-09-2003 13:22]
quote:Laat me raden, je wordt binnenkort 15 en zou graag eens voor het eerst seks hebben ?
Op maandag 22 september 2003 13:21 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Fock that man
L O S E R
Dik neuken man, sjeesss wat een schande zeg. Ben je nou een man of niet
[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 22-09-2003 13:23]
quote:Hoezo "uiteindelijk"
Op maandag 22 september 2003 13:19 schreef NattePuf het volgende:
Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga.
quote:Nee, een meid van 24 alleen over straat laten fietsen om 4 uur 's nachts is gallant.
Op maandag 22 september 2003 13:20 schreef Patriesje het volgende:[..]
sowieso had je niet mee moeten gaan naar haar huis, dus ik vind t dom. Maar niet dom dat je niets hebt gedaan daaro
Goed gedaan joh.
quote:En daarom ben jij ook vrijgezel
Op maandag 22 september 2003 13:21 schreef Viper_74 het volgende:* ViperŪ merkt dat er weinig mensen eens zijn met zijn besluit.
quote:niet mee naar binnen dan
Op maandag 22 september 2003 13:23 schreef gooddaddy het volgende:[..]
Nee, een meid van 24 alleen over straat laten fietsen om 4 uur 's nachts is gallant.
Goed gedaan joh.
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:22 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Laat me raden, je wordt binnenkort 15 en zou graag eens voor het eerst seks hebben ?
You bastard, hoe wist je dat
Tja, ik zou het nog steeds gedaan hebben, maarja karakter verschilt. Waarschijnlijk had ik er achteraf ook wel spijt van gehad
En op het moment zelf ben ik toch te zat/te mieterig (net als de TS) om naar binnen te gaan dussuh.
* Viper_74 is nou ook weer stoer ?
Je had haar allang duidelijk moeten maken dat je al een vriendin hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |