quote:kent iemand deze band?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:44 schreef flaphead het volgende:
ik zie net dat de band 'Cave In' de support-act is bij hun optreden in Brussel een dag later. goede kans dus dat dat ook in Ahoy het voorprogramma zal zijn.
quote:Bron: muse.mu.
A note from the Record Company:
Unfortunately, it appears that there has been a number of printing errors on some initial quantities of the band's new album Absolution. The running order for the tracks 'Interlude' and 'Hysteria' have been printed the wrong way around on the back inlay. The correct order is: 7. Interlude, 8. Hysteria.
Also there are various lyrical mistakes inside the booklet*.
These were both manufacturing and graphic design errors beyond the band's control, but we obviously want to rectify this error for all the fans who have bought the album and would like correct artwork.
All future copies of the CD in the stores will be correct, but if you would like to receive a copy of the corrected inlay to replace the existing one please send your incorrect inlay/booklet and your name, address and postcode to:
MUSE Artwork
Freepost SW5581
PO Box 21
London
W14 0BR.A replacement will be dispatched ASAP. Remember to let us know if you've got the standard CD or the Limited version with the bonus DVD.
*For the correct lyrics please check the updated lyrics page on this website.
quote:JA! Cave In is geweldig. Ik wilde er in het voorjaar naartoe, maar dat kwam niet uit, maar dit is natuurlijk nog beter: Cave In en Muse in één pakket.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:20 schreef keijz het volgende:[..]
kent iemand deze band?
quote:Helemaal mee eens. Heb ze op pukkelpop gezien, dat klonk heel lekker. Daarna nog handtekening van ze bemachtigd en met ze op de foto geweest
Op woensdag 1 oktober 2003 16:24 schreef OLP_Moose het volgende:[..]
JA! Cave In is geweldig. Ik wilde er in het voorjaar naartoe, maar dat kwam niet uit, maar dit is natuurlijk nog beter: Cave In en Muse in één pakket.
quote:Hmmm, eerlijk gezegd idd nog nooit van gehoord
Op woensdag 1 oktober 2003 13:44 schreef flaphead het volgende:
ik zie net dat de band 'Cave In' de support-act is bij hun optreden in Brussel een dag later. goede kans dus dat dat ook in Ahoy het voorprogramma zal zijn.
quote:Luister eens naar Stained SIlver, Joy Opposities, Anchor en Insipre. Staan allemaal op hun laatste album, die zullen ze wel spelen denk ik
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef spacemangraig het volgende:
Wat zijn goede nummers van Cave In?
Het briljanste van ze is dat ze af en toe fibrerende waterpistooltjes gebruiken om gitaar mee te spelen, geeft hele coole effecten. Ze hebben ook een goede mix tussen zingen en "schreeuwen", de nummers waar ze dat in doen zijn vooral nummers van oudere nummers maar daar weet ik zo gauw geen titels van. Live vond ik ze in ieder geval heel goed bezig.
quote:Ik ken ze ook pas een maand, omdat ik ze toevallig live zag spelen
Op donderdag 2 oktober 2003 10:21 schreef Truck het volgende:
Hmmm, eerlijk gezegd idd nog nooit van gehoord
Engelse band?
quote:wie gaat er allemaal? ik wel iig
Op donderdag 2 oktober 2003 11:44 schreef Truck het volgende:
Aha! Leuk voor ze, ben benieuwd (6-nov).
Toepasselijk : "and use this chance to be heard..."![]()
(Butterflies & Hurricanes)
quote:huh? ik zie liever tws en muse erin staan dan die achtelijke negermuziek
Op vrijdag 3 oktober 2003 01:50 schreef Lamon het volgende:
Muse in de top40? Dit is het begin van het einde..
quote:Ik ook.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:16 schreef keijz het volgende:[..]
wie gaat er allemaal? ik wel iig
quote:ikke ook!
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:56 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ik ook.
Nog een maandje en dan is het zover
quote:ikke niet....
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:02 schreef CherryLips het volgende:[..]
ikke ook!
P.S.: Oh, las net een post van je, het liedje dat je zoekt zou wel eens kunnen zijn van French Afair - My Hearts Goes Boom
quote:Nee dat was 'm niet... maar bedankt...
Op zondag 5 oktober 2003 00:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:[..]
ikke niet....
P.S.: Oh, las net een post van je, het liedje dat je zoekt zou wel eens kunnen zijn van French Afair - My Hearts Goes Boom
quote:Waarom heb ik hier eigenlijk gepost?!
Op zondag 5 oktober 2003 13:03 schreef CherryLips het volgende:[..]
Nee dat was 'm niet... maar bedankt...
quote:Neej ik begrijp wel wat er bedoeld word, dan word het te commercieel en dan is het niet meer Muse zoals Muse is maar heb je van die gillende meisjes die achter ze aan rennen enzo... Bleh!!
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:09 schreef keijz het volgende:[..]
huh? ik zie liever tws en muse erin staan dan die achtelijke negermuziek
quote:Op TMF!?! Laat het niet waar zijn..
Op zondag 5 oktober 2003 17:42 schreef user_friendly het volgende:
Volgens mij staat muse al vaak in de top 40, hun singles worden in ieder geval vaak gedraaid op mtv,the box en tmf.
quote:Ik zie ze echt weinig op tv hoor! Ik zie meer 50 cent en Eminem enzo
Op zondag 5 oktober 2003 17:42 schreef user_friendly het volgende:
Volgens mij staat muse al vaak in de top 40, hun singles worden in ieder geval vaak gedraaid op mtv,the box en tmf.
quote:Hahaha, ja maar dat is wat anders! Dan ga je in de muziek op, dat had ik ook toen ik naar het Coldplay concert was terwijl ik hen ook niet knap vind!! Dus dan zie ik het anders, maar ik bedoel eigenlijk van die gillende meiden die achter ze aan rennen voor handtekeningen en omdat ze ze zo knap vinden blablabla..
Op zondag 5 oktober 2003 22:34 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben zelf ook een krijsmiep hoor, al vind ik Muse geen lekkere mannen eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |