abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_899602
Ik had al gehoord dat de cd eind maart uit zou komen en nou was ik gister bij Freerecordshop en zag ik hem liggen.
Maar ik heb in forums op het internet gelezen dat de nummers compleet geremixd zijn is dat zo???
Ik vond het ritme van When Thugs Cry net zo vet en dan hoor ik dat Afeni er met haar takken aan heeft gezeten en alles geremixt heeft. Als iemand de cd al heeft plaats ff een reactie hoe je de cd vind en of het waar is dat alles geremixd is.
In the even of my demise when my heart can beat no more I hope I die for a principle or a believe that I had lived for I will die before my time because i feel the shadow's depth so much i wanted to acomplish before I reached my death..... BY TUPAC SHAKUR
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 april 2001 @ 08:28:15 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_899667
je bent Tupac fan maar als je de cd ziet liggen neem je 'm niet gelijk mee? weird.

ok ik snap dat je 'm niet bij de FRS koopt dan, maar dan nog he...

[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 05-04-2001 08:28]

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_900195
Heeft die dooie debiel nou nog een nieuwe cd uitgebracht?Onee,dat zijn natuurlijk zijn platenmaatschappijen die de 2pac rage even een nieuwe impuls willen geven.

Mensen,het is vandaag 5 april,wanneer komt de nieuwe cd van Nirvana nu eindelijk eens uit?

pi_900785
De gewone versie van when thugs cry staat ook op dat album. En de remix ook. Het is best een goede cd vind ik ...
pi_902073
Is mooi om te horen dan ga ik hem morgen meteen kopen.
Fuck Nirvana dat die stumpies nog muziek maken en die Kurt Cobain is helemaal een mongool shit man wat is dat een stump.
Waarom heb hij zichzelf eigenlijk koud gemaakt???
En let maar op Tupac loop gewoon iedereen te faken hij leeft nog wel let maar op en in 2003 laat hij zijn kop wer zien
In the even of my demise when my heart can beat no more I hope I die for a principle or a believe that I had lived for I will die before my time because i feel the shadow's depth so much i wanted to acomplish before I reached my death..... BY TUPAC SHAKUR
pi_902260
quote:
Op 05 april 2001 18:36 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Fuck Nirvana dat die stumpies nog muziek maken en die Kurt Cobain is helemaal een mongool shit man wat is dat een stump.
En let maar op Tupac loop gewoon iedereen te faken hij leeft nog wel let maar op en in 2003 laat hij zijn kop wer zien
Ten eerste: Nirvana maakt geen muziek meer.
Ten tweede: Hij's misschien vermoord, kijk maar FF in het Kurt Cobain topic.
Ten derde: Als die grafmongool van een 2 Pakjes koffie iedereen loopt te faken, HOE KUN JE DAN IN GODESNAAM FAN VAN HEM ZIJN! Jezus wat ben JIJ een stumperd zeg. Trouwens, echte fan zeg dat je een CD niet gelijk koopt als je hem ziet.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  donderdag 5 april 2001 @ 21:22:32 #7
1358 Xhorder
He's back...
pi_902445
quote:
HAHAHAHAHA LOL!
... na vijf jaar
  vrijdag 6 april 2001 @ 19:53:01 #8
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_907765
Wanneer wordt het nou eens stil rond die gozer, zelfs als lijk poept ie nog ceedees uit....
Dood is dood, alles wat er nu verschijnt is gewoon het commercieel uitmelken van een goede artiest.
  vrijdag 6 april 2001 @ 19:58:25 #9
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_907775
quote:
Ik heb een nieuwe theorie. Kurt Cobain zat lekker radio te luisteren, opeens hoorde hij 2pac. Tja, dan krijg je soms van die neigingen.

BTW. Ik geef de voorkeur aan een 6-pack!!!

vrijdag 6 april 2001 @ 20:19:11 #10
10858 AReLaXeD
Chupa Chups, Pak me en Lik me!
pi_907840
Hahaha en ik poep hier op al die wannabe hippies die in de jaren '70 leven
Imagine And Keep On Wishin Upon A Star, Finally Realizing Who The Fuck We Are
  zondag 8 april 2001 @ 19:20:47 #11
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_920063
quote:
Op 06 april 2001 20:19 schreef AReLaXeD het volgende:
Hahaha en ik poep hier op al die wannabe hippies die in de jaren '70 leven
pi_920124
Misschien leeft ie nog
Sinds waneer zeggen we stumperd
  zondag 8 april 2001 @ 19:48:57 #13
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_920139
quote:
Op 08 april 2001 19:46 schreef bossie het volgende:
Sinds waneer zeggen we stumperd
Dat zeggen die alternatieve hipppies die nog in de jaren '70 leven
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  dinsdag 10 april 2001 @ 22:27:28 #14
2618 Beezz
Criticaster
pi_930628
das mooi al die muziek kenners met de scherpe opmerkingen...
niks beters te doen dan hier shit praten over de domste opmerkingen die worden gemaakt...

wat betreft "Until the End of Time" lijkt het mij een goede cd.. de helft kende ik al van downloads, maar ik zag 'em gister staan en ik ga die cd morgen kopen.. want er staan zoiezo goede nummers op..

edit: spelfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 10-04-2001 22:28]

woensdag 11 april 2001 @ 00:19:11 #15
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_931086
quote:
Op 10 april 2001 22:27 schreef Beezz het volgende:
niks beters te doen dan hier shit praten over de domste opmerkingen die worden gemaakt...
Don't talk poep you MF!!! (Zou dat in Amerika werken??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')