Ik wil haar nog wel zien, maar ze lijkt wel gek te worden, ze zingt ineens liedjes en ze zegt rare dingen. Maar dit meende ze heel stellig. Ik twijfel nu zeer sterk of ik er überhaupt nog naartoe moet gaan. Wat denken jullie en herkennen jullie zulk gedrag bij vrouwen, ik vind dit wel heel raar.
Graag alleen serieus regaeren, dit is niet om grappen over te maken.
quote:Dat ze niet helemaal lekker in haar hoofd is...
Op zondag 21 september 2003 18:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat denken jullie
quote:ROFL
Op zondag 21 september 2003 18:58 schreef Odin83 het volgende:
Die stemmetjes in je hoofd worden wel steeds luider he?
ontopic: als je daar op ingaat ben je echt helemaal de weg kwijt.
Als aandenken....
[Dit bericht is gewijzigd door fratsman op 21-09-2003 19:01]
quote:Ik vind jou heel raar en af en toe begin ik me als ik jouw topics zie serieus af te vragen of geen aandachts tekort heb. Eerst zanik over geen date krijgen, dan dat vrouwen hoeren zijn en nu weer een ex die een kind als aandenken wil , dat klinkt ook allemaal erg geloofwaardig he.
Op zondag 21 september 2003 18:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
, ik vind dit wel heel raar.
quote:aan de ene kant vind ik het zielig voor haar dat ze niks meer heeft in haar leven als ik niet verder ga met haar en heb ik zoiets, als je haar dan gelukkig kan maken door haar zwanger te maken... Aan de andere kant vind ik het een gevaarlijk idee en vraag ik me ook af of dat wel goed is voor het kind en of dat niet juist voor problemen gaar zorgen.
Op zondag 21 september 2003 18:59 schreef Vampier het volgende:
Als ze ene baby van jouw heeft ben je screwed (meer dan je nu al bent eigenlijk)
quote:heb je naar Jambers gekeken?
Op zondag 21 september 2003 19:01 schreef Aventura het volgende:
Ze is ws. een Filippijnse die dan voor dat koter en haarzelf elke maand een geldbedrag op dr rekening gestort wil zien. Plus een one way ticket naar de Filippijnen.
Je ex lijkt me toch een rare.. als ik dat zo lees
Suc6
quote:en voor de komende 18 jaar alimentatie te betalen..
Op zondag 21 september 2003 19:00 schreef Uncle_Sam het volgende:
Schiet op, BHFH. Dit is de uitgelezen kans om eindelijk eens te neuken.
oh nee dat doet-ie al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |